• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka paljon täällä on Thunderace/cat kuskeja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turrex
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Rauma
Kuinkas paljon täällä mahtaa olla Thunderacen kuskeja?

Entäpä Thundercatin kuskeja?
062802moto_prv.gif

Linkillä pääsee kattomaan mun mopoani. Laittakaa mielipiteitä.

Nykyään pyörässä on kiinni Devil Trophy Vaimennin, Iridiumlasilla olevat vilkut, mittarintausta valkoisena, pelkääjän istuimen päällinen vaihdettu karheaksi, jotta jarrutuksessa ei housut luista.

http://www.bikepics.com/members/Turrex/02yzf1000/

Nyt olis kuva siitä mittariston taustasta

Katilla ajellaan todennäköisesti vielä muutama vuosi. Ei löydy mitään pahaa sanottavaa. Vuosimalli on 2000 ja värinä punainen.
Nähtäillään tiistaisin Tuulantuvalla ja perjantaisin Vehoniemellä.

062802moto_prv.gif
   T. Kujakolli

Turrex, sulla taitaa olla se sama Ace joka oli myynnissä Uudenmaan alueella viime kesällä...mulla meni edellisen menopelin myynti hieman pitkäksi ja toi ilmeisen sama yksilö jota olin hartaasti kyttäillyt, menikin kaupaksi ( ei se enää v*tuta, löysin ihan kivan Acen myöhemmin)

Mutta pakko kysyä...miten on pelittänyt?  
tounge.gif

Turrex, sulla taitaa olla se sama Ace joka oli myynnissä Uudenmaan alueella viime kesällä...mulla meni edellisen menopelin myynti hieman pitkäksi ja toi ilmeisen sama yksilö jota olin hartaasti kyttäillyt, menikin kaupaksi ( ei se enää v*tuta, löysin ihan kivan Acen myöhemmin)

Mutta pakko kysyä...miten on pelittänyt?  
tounge.gif
Vieläkös haluat ostaa? Pyörä on täydellinen, ei nakuta eikä ole muutakaa ylimääräistä kolinaa. Devilin vaimennin tuli hommattua ja mittariston tausta menee vaihtoon, tulee valkoinen tausta ja taustavalot vaihdan jahka kerkiän. n.1600km kerkesin ajamaan ilman ongelmia.

jos joku haluaapi ostaa tuon vekottimen niin laittakeehan tarjouksia.

-00 Ace vielä jonkun aikaa... Voipi tulla myyntiin jahka viimeiset modificaatiot saadaan valmiiksi ja todennettua toimiviksi...

Back