• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kuinka paljon on ajokokemusta kaksipyöräisellä?

kuinka paljon on ajokokemusta kaksipyöräisellä? -

• alle 10tkm

Ääniä: 1 50,0%
  • alle 20tkm

Ääniä: 0 0,0%
  • alle 30tkm

Ääniä: 1 50,0%
  • alle 50tkm

• alle 100tkm

• yli 150tkm

• yli 200tkm

• mistä v*tusta sitä tietää

• Ääniä yhteensä
    2
5 vuotta kesät-talvet (mopo ja kevari ajat 80-85) ja nyt 15 000 lisää viime kesältä... Paha sanoa kilomeetrejä. Paljon!
sport05.gif

meni karkeaksi arvioksi, kun vaihtoehdoista puuttui 100-150tkm kokonaan; tuolle välille omat ajoni sijoittuisi. Ehkä olisi pitänyt laittaa vaihtoehto "sukupuolielimistäkö" sen tietää
biggrin.gif

Kyllä niitä yli 50tkm, veikkaisin olevan n. 65-70... Eipä noita paljon jaksa laskeskella...
biggrin.gif

Mettässä, montulla, radalla (hiekka, asfaltti, jää). Kymmenkunta katupyörää vuodesta -72. Tosi vaikeaa arvioida. No, lystiä on ollu joka kilometri.
062802moto_prv.gif

Mopolla muutama tonni, piikillä hieman alta kympin ja kawalla ehti syksyllä vedellä noin 4tkm.

Ensi kauden tavoite on kaksinumeroinen luku
sport05.gif

No, kun on tuota ikää jo kertynyt niin on tietysti kilometrejäkin. 500.000 km menee ensi kesänä luultavasti rikki jos nyt jonkun 30.000 km saan kasaan.
sport05.gif

Joku tuossa jo aiemmin totesi, ettei ajettujen kilometrien määrällä voi arvioida ajotaitoja. Olen samaa mieltä, mutta ainakaan minä en ajakaan kehittääkseni ajotaitoani. Minulle tärkeintä on pyöräilyn kautta syntyneet kohtaamiset, ystävät ja kokemukset.
Kilometrejä on kertynyt 31 vuoden aikana n. 600 000. Ratkaisevaa ei minulle ole kilometrien määrä, vaan se, että niitä on päässyt ajamaan tähän mennessä 38 maassa. Moottoriradan kiertäminen ei ole minun tapani hankkia kokemuksia, vaikka ymmärrän kyllä hyvin niitäkin, jotka sitä tekevät.

Eipä voi sanoo ku on pikku jampasta asti ajanu. Ei mitää tietoo miten paljo, en etes uskalla veikata. Mut kyllä mä pystyssä pysyn ja osaan vähän ajaakki, hitaasti myös.
wink.gif

Jaa puuttui se meikäläisen vaihtoehto joka olisi ollut yli 100tkm, mutta alle 150tkm joten pistin vikan vaihtoehdon.

Pikku vinkkinä että jos tekee äänestyksen niin miettii sitten valmiiksi homman tai tekee sitten tuolla testiosiossa
biggrin.gif

23tkm ekalla pyörällä ja 72tkm tällä nykyisellä. Näiden kilometrien aika tullut todettua että a) Suzuki on paras merkki ja b) Hayabusa on paras malli.
wink.gif

Kahdestoista kausi alkamaisillaan. Yleensä n. 15-20tkm kaudessa, pari kertaa tullut yli 25 tuhatta, tuskin koskaan alle kympin.
*päässälaskua*... tekee niinkin paljon kuin... hui! Aika paljon.

Miksi 100.000 -150.000 kilometrisiä ei hyväksytä mukaan? Ei mitään hätää sinänsä, kun ajokokemusta omaavat kuitenkin menevät aina tuonne kahteen ylempään!

Aika lähellä tasa-50t juhlia ollaan.. Nykyisellä semmoiset vajaa 30t, edellisellä alle 10t, kevareilla 10++ tuhatta.

Back