Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän se mikään tyttömopo ole. Ei ollenkaan. Olen itsekin ottanut sen yhtenä vaihtoehtona siihen kastiin millasen uuden pyörän ostan. Siinä on tehot ja kulutukset kohdallaan, mutta ainoa mikä mättää, on vaihteiston öljynkierto. Olen yleensä karsastanut jo puolittaisia kuivasumppuja, mutta joo...kasettirakenne ja helppo korjata ja uusia..sanotaan esitteissä. Se teki mulle selväksi miksi ei sitten kuitenkaan. Minä jos ostan uuden pyörän, niin sen pitää olla tekniikaltaan sellainen, ettei minun tarvi siihen enää elinaikanani kajota. Mä olenkin jo vanha käpyKuinka monta ER-6 n/f kuskia täältä mahtaa löytyä? Siis niitä jotka ajavat tyttöjen pyörällä jossa ei ole tehoa eikä vääntöä ja on muutenkin aika surkea pyörä.
No näinhän tuosta ER:stä aina todetaan jos joku rohkenee kysyä onko siitä mihinkään.
Ihmettelin ittekin tuota mainostettua puolikuivasumppua, eihän siellä mitään öljytankkeja ole vai onko kyse siitä että öljyä ruiskitaan vaihteiston rattaille tms. Pitänee selvittää tuo asia.Olen yleensä karsastanut jo puolittaisia kuivasumppuja, mutta joo..
Tän kesän ER-6f:llä olen ajellut, takana reilut 9000km. Saksassakin tuli käytyä ja kausihan jatkuu vielä. Minusta se on ollut ihan hyvä pyörä. Kaiketi sitä pidetään "tyttöjen" mopona niinkuin kaikkia pienempiä.En ole er-6 kuski, mutta tuota pyörää jonkin verran kuolanneena olisin kyllä utelias kuulemaan omistajien mielipiteitä pyörästä - nyt kun niitä on jo sen verran kauan ollut olemassa että kokemuksia karttunut varmaan monenmoisesta ajosta.
täällä löytyypi yks tyttö(vanha haahka) joka ajeleepi surkeaakin surkeammalla tyttöjen pyörällä.Kuinka monta ER-6 n/f kuskia täältä mahtaa löytyä? Siis niitä jotka ajavat tyttöjen pyörällä jossa ei ole tehoa eikä vääntöä ja on muutenkin aika surkea pyörä.
No näinhän tuosta ER:stä aina todetaan jos joku rohkenee kysyä onko siitä mihinkään.
Letku runko = kumirunko = notkuva runko, lempinimiä on asialle monta. Kuvailit aika hyvin miltä se tuntuu. Aivankuin takapyörä luistelisi hieman sivuttain tai ajolinjaa ei pysty pitämään tarkasti. Kaikenkaikkiaan ilmiö joka ainakin minua jotenkin pelottaa, tulee sellainen olo että onkohan takarengas puhki tai akseli löysällä tms.mulla on ER5:n mutta pakko kysyä kokeneimmiltä mitä tarkoittaa letku runko tai että että runko elää ajaessa onko se mahdollisesti sitä kun välillä ajaessa tuntuu että pyörän takaosa ei tiedä mihin etuosa on menossajoskus on sellainen fiilis että pyörä on menossa sivuttain, no vaikea selittää, ehkä vaan takarengas osuu johonkin uraan tms..![]()
Tollasta kommenttia tulee enimmäkseen noilta 'wannabe-racereilta', jotka luulee olevansa isoja poikia. Takajousi kireemmälle, niin pienenee "notkumisen" tunne. Ei se runko juurikaan elä, vaan jousituksesta se johtuu. Etupään keulakulma elää kun takapää antaa liikaa myöten mutkassa olevissa kuopissa.mulla on ER5:n mutta pakko kysyä kokeneimmiltä mitä tarkoittaa letku runko tai että että runko elää ajaessa onko se mahdollisesti sitä kun välillä ajaessa tuntuu että pyörän takaosa ei tiedä mihin etuosa on menossajoskus on sellainen fiilis että pyörä on menossa sivuttain, no vaikea selittää, ehkä vaan takarengas osuu johonkin uraan tms..![]()
Jos tarkoitat katteen räminöitä niin http://homepages.slingshot.co.nz/~shanet....Kit.pdf ohje räminöiden poistoon, taitaa olla jopa tehtaan tekemä korjaussarja jonka saa takuuseen.- tärinät ja räminät (noo, sehän nyt on kakspyttysen ominaisuus eikä vika)