Kuinka hyvin ajat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka hyvin ajat? - ...omasta mielestäsi...

• Selvästi keskimääräistä kokeneempi/varmempi.

Ääniä: 0 0,0%
  • Hieman keskimääräistä kokeneempi/varmempi.

• Keskitasoinen.

• Hieman keskimääräistä kokemattomampi/epävarmempi.

• Selvästi keskimääräistä kokemattomampi/epävarmempi.

• Ääniä yhteensä
    0
Tähän on pakko vastata neutraalisti. Ei itseään ikinä kannata pitää parhaana kuskina, sillä kun sen erehtyy sanomaan niin ei mee montaa päivää kun  mennään jo "kylkimyyryä asvaltilla".  
wink.gif

Mutta ei sitä itseään kannata vähätelläkään.  
tounge.gif

Surkimus taidan olla ja alimpaan laitoin ruksin. Ajovuosia on takana jotakuinkin 17 ja kilometrejä vähän enemmän...  
sad_orig.gif

Huomasin tossa keväällä, että 10 vuoden tauon jälkeen on taidot todellakin ruosteessa, eli olen varmaan keskimääräistä huonompi kuski. Mutta mä sentään tajuan sen, enkä yritä mitään sankaritekoja ennen, kuin taidot karttuu. Pahimpia on ne, jotka luulee osaavansa ajaa, mutta eivät osaakkaan.

Eipäilisin, että (ainakin vielä) olen tuolla keskitason alapuolella, kun vasta ensimmäistä kesää pääsen ajelemaan omalla pyörällä (kortti ollut 2 vuotta ja kyytiläisenä olen ollut 3 vuotta). Mutta ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin, tuskin mä ihan onneton kuski olen
tounge.gif
En ainakaan niin huono, ettenkö tästä vielä kehittyisi.

Keskiverto kuski minäkin oon
062802moto_prv.gif
jospa tästä joskus sais lähdettyä radalle harjottelemaan. Ehkä sitä oppis jotain uutta.

Kolmatta kesää mennään joista ekaa isolla pyörällä ja kahen vuoden tauon jälkeen. Ruksin pistin tohon keskikastista yhen alemmas.

Selkeesti aloittelija. Ainut lohtu on että ei enää ole niin kauhee kiire kun parikymppisenä... joten riski (toivonmukaan) ois pienempi.

smile_org.gif

Pakko olla keskitasoinen, kun en ole vielä kontilleni ehtinyt.
Mahdollisen konttaamisen jälkeen rankkin laskee varmaan samalle tasolle kuin suomen potkupallo maajoukkueella.
biggrin.gif

Tösös !
Kaheksas kesä alkamassa vähän näillä isommilla ja jokakerta pelottaa aina enemmän
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
???

Selvästi keskimääräistä kokeneempi ja varmempi.
Aloitin mopoilun 11 v. ikäisenä, (tosin laittomasti) vuonna -60.
Päätoimisesti olen liikenteessä opettanut vuodesta  -75  myös moottoripyöräopetusta.
Ilolla olen pannut merkille tämän foorumin erinlaiset kirjoitukset ja mielipiteenvaihdot, kun niitä kirjoittelee ja lukee, ja ottaa opikseen, niin ne kehittävät jokaisen ajotaitoa ja antavat paremmat mahdollisuudet selviytyä liikenteessä loukkaantumatta ja hengissä.

17-ajokausi aluillaan mutta joka kevät tuntuu että opittavaa
riittää,siispä korkeintaan keskikastin kuski.
062802moto_prv.gif

Toinen kesä aluillaan kaksipyöräisellä pitkän tauon jälkeen, kokematon olen mopoilijana. Liikennesimmu ehkä pelaakin, kohta 30 v. erilaisilla bensanpolttajilla ollu liikenteessä ilman pahempia mällejä mutta vilkasliikenteisellä moottoritiellä ajo on myrkkyä, olen siellä epävarma kuin mervi raastuvassa... Hengissä ja hauskaa pitäen, silleen
062802moto_prv.gif
Täppä alakvartiiliin...

kuudes kesä menossa. En ole (vielä...) Kolaroinut vaikkakin olen uusinta pyörääni lukuunottamatta kaikki pärräni kaatanut! Ajaen oppii, varovainen täytyy kuitenkin olla, oli taidot kuinka korkeat hyvänsä
sport05.gif

Back