Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Tähän on pakko vastata neutraalisti. Ei itseään ikinä kannata pitää parhaana kuskina, sillä kun sen erehtyy sanomaan niin ei mee montaa päivää kun mennään jo "kylkimyyryä asvaltilla".
Huomasin tossa keväällä, että 10 vuoden tauon jälkeen on taidot todellakin ruosteessa, eli olen varmaan keskimääräistä huonompi kuski. Mutta mä sentään tajuan sen, enkä yritä mitään sankaritekoja ennen, kuin taidot karttuu. Pahimpia on ne, jotka luulee osaavansa ajaa, mutta eivät osaakkaan.
Eipäilisin, että (ainakin vielä) olen tuolla keskitason alapuolella, kun vasta ensimmäistä kesää pääsen ajelemaan omalla pyörällä (kortti ollut 2 vuotta ja kyytiläisenä olen ollut 3 vuotta). Mutta ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin, tuskin mä ihan onneton kuski olen
En ainakaan niin huono, ettenkö tästä vielä kehittyisi.
Pakko olla keskitasoinen, kun en ole vielä kontilleni ehtinyt.
Mahdollisen konttaamisen jälkeen rankkin laskee varmaan samalle tasolle kuin suomen potkupallo maajoukkueella.
Selvästi keskimääräistä kokeneempi ja varmempi.
Aloitin mopoilun 11 v. ikäisenä, (tosin laittomasti) vuonna -60.
Päätoimisesti olen liikenteessä opettanut vuodesta -75 myös moottoripyöräopetusta.
Ilolla olen pannut merkille tämän foorumin erinlaiset kirjoitukset ja mielipiteenvaihdot, kun niitä kirjoittelee ja lukee, ja ottaa opikseen, niin ne kehittävät jokaisen ajotaitoa ja antavat paremmat mahdollisuudet selviytyä liikenteessä loukkaantumatta ja hengissä.
Toinen kesä aluillaan kaksipyöräisellä pitkän tauon jälkeen, kokematon olen mopoilijana. Liikennesimmu ehkä pelaakin, kohta 30 v. erilaisilla bensanpolttajilla ollu liikenteessä ilman pahempia mällejä mutta vilkasliikenteisellä moottoritiellä ajo on myrkkyä, olen siellä epävarma kuin mervi raastuvassa... Hengissä ja hauskaa pitäen, silleen
kuudes kesä menossa. En ole (vielä...) Kolaroinut vaikkakin olen uusinta pyörääni lukuunottamatta kaikki pärräni kaatanut! Ajaen oppii, varovainen täytyy kuitenkin olla, oli taidot kuinka korkeat hyvänsä