• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka herkästi tervehdit ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja koho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aina moikkaan
biggrin.gif

Mielelelläänhän sitä harrastustovereita morjestaa.

Ainoat kaverit jotka laittaa harmittamaan ovat nuo
"kuninkaalliset" Harrikka kuljettajat, jotka eivät vaivaudu
tervehtimään.

Kysyinkin yhdeltä tutulta, joka sattuu kuulumaan tähän porukkaan, kuinka lujaa ko. pyörällä voi ajaa pystyen tervehtimään ?

Hänen mukaansa onnistuu normaaleissa ajonopeuksissa.

Tämä siis jää arvoitukseksi vieläkin, miksi osa Harrikka kuskeista
ei tervehdi muita motoristeja, jos pyörätyppi on "väärä"
confused_orig.gif
?

veryangry.gif

On ollu mukava katella kun on tullu harrastustaitoisia kuskeja pyörällä vastaan. Monet ovat ojentaneet vasenta kättä tervehdykseksi ja tuulen vietäväksi vielä yli 80km/h vauhdeista. Pieni julkinen anteeksipyyntö kaikille niille, koska harrastus alkoi viime torstaina ja 230km takana. Ei vielä uskalla moikata samalla tavalla.

Muutaman tonnin jälkeen ehkä, jotta ISO TERVEHDYS VAAN TÄNNE!

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

Tervehdin hyvinkin herkästi kaikkia.

Paitsi niitä, joilla on siistimpi mopo, ku mulla.

Eli en kai sitten ketään.

Ai niin. Kerran tervehdin kyseisestä syystä erästä pv-kuskia.

Hooooooo...

Mun mielestä se on tosi kiva huomata että isompipyöräiset ei "syrji" kevari kuskeja vaan moikkaa aina reilusti ainakin helsingissä
bowdown.gif
tulee aina hyvä mieli.. vaikka toisaalta ainakin kyykkykevareita on vaikea erottaa vauhdissa isommista ( paitsi äänissä ja putkiston koossa)
biggrin.gif

Kyllä räpylä nousee, paitsi motarilla. Etenkin kaupungilla, jos käsillä parempaa tekemistä, "nakataan niskoja".

Viime vkl olin kaverin kans liikenteessä. Sillä on valkoinen VFR ja vaaleanharmaa kypärä. Jos se ei itse moikannu ekana, aika moni jätti tervehtimättä, vasta minun kohdalla käsi nousi. Poliisiksi luulevat...

Kun tuo kevät taas tulee ja ajokausi alkaa,niin kuinka herkästi käsi nousee tervehdysasentoon toisen motoristin vastaantullessa.
Aina kun se vaan on käytännössä mahdollista, ja jos ei kättä voi nostaa niin kypärä kyllä heilahtaa..Joskus tosin jää huomaamatta jos on keskittyminen jossain muualla, kuten minihameessa tms
cool.gif

Aina moikkaan kun vaan ajamiseltani ehdin.
buttrock.gif

Valtaosa mopoilijoista moikkailee hienosti takaisin. Karvaleukaiset isot pahat sedät tosin harvemmin... *nyrpiö* Tänään havainnoin myös yhden nirppanokka ducatistin, joka ei suostunut mulle morottamaan. Mikä lie hänen ongelmansa olikaan, niin ainakin minä yritin piristää hänen päiväänsä iloisella tervehdyksellä. Ja vieläpä kahdesti.
tounge.gif

Riippuu vähän fiiliksestä. Takasin yleensä moikkaan.
Jotenkin vähentynyt toi moikkaamisinto kun on useemman kerran tullut todettua että siihen moikkaamiseen se "yhteenkuuluvaisuuden tunne" loppuukin useimpien kohdalla.

Back