• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka herkästi tervehdit ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja koho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajat varmaan harleylla, jossa keulaa on jatkettu niin paljon, että menee mettään yhdellä kädellä ajaessa.

Joko se johtuu edellä mainitusta tai sitten vaan harrikalla ajavat pitävät itseään jotenkin parempina. Harvassa on ne muistikuvat joissa harrikka kuski moikkais.
033102ass_1_prv.gif
tollasta pitkäkeulaa ei saa muutoskatsastettua jossa on jättö perseellään. ja joo, monet pitää itseään muita parempina. olen itsekin tietyissä asioissa monia muita parempi. tärkeää on että sen jokainen itse myös tietää.
biggrin.gif

ajan harleyllä ja moikkaan mikäli tilanne sen periksi antaa. ne jotka eivät moikkaa, olkoot moikkaamatta, ne jotka ekana kerkee morjestaa niin takuulla moikataan takaisin. mitään etusormitervehdyksiä on vaikee havaita joten reilusti sitä lapaa sivulle
wink.gif

Aina kun on mahdollista tulee nostettua lapasta, tietenkin!

Paitsi kyttäpärrille, ne sivistymättömät kun ei morjestanu takasin......
tounge.gif

biggrin.gif
Joka kerta kun vaan huomaan vastaantulevan mopottimen, myös moottoritiellä yksin ajaessani (ymmärrän hyvin , jos lapanen ei nouse )
sport05.gif
Noloin tilanne oli viime kesänä , kun vastaan tuli syyskuussa noin 200 vanhaa pärrää ,oli joku kokoontumisajo täällä Sipoon suunnalla .... käsi väsyi . :
biggrin.gif

Aina kun on mahdollista tulee nostettua lapasta, tietenkin!

Paitsi kyttäpärrille, ne sivistymättömät kun ei morjestanu takasin......
tounge.gif
Korjatkaa jos olen väärässä mut tietääkseni pärräpoliisit eivät saa morjenstaa, käsimerkki kun voidaan tulkita pysähtymiskäskyksi
nixweiss.gif
eli motoristi saattaa jäädä odottelemaan turhaan tienlaitaan.

Vastavuoroisesti joku saattaisi luulla poliisin tervehtivän vaikka tämä saattaa viitoa tiensivuun, tähän tarkoitukseen tosin on valot ym. Mutta tällaista olen kuullut. Vaikka onpa minua pari konstaa morottanutkin
smile_org.gif

Toissa keväänä ostin ekan prätkäni ja heti huomasin et ompa paljon kavereita tienpäällä liikkeellä ku morjenstelee mulle.Siitä se sitten lähti ns porukkaan kuuluminen ja lapa kyl täältäkin nousee!
talktohand.gif

Kyllä kaikille moikataan. Muoviluodit vaan ei aina moikkaa takas. Ja kyllä viimekesänä pyöräkytätkin moikkas, mitä en kyllä osannut odottaa.
Kesää odotellessa
buttrock.gif

Kyllä moikkaillaan kaikille
062802moto_prv.gif
tasapuolisesti. Oikein hitonmoisella koiranilmalla erityisen korkealle. Joskus kyllä riittää pelkkä nyökkäys.

Sama huomio täällä, että jättävät nuo hd hemmot moikkailemati. Jättäköön minä moikkaan kumminkin.

Kyllä tänään ajellessa joka ukko moikkas. pyrin käpälää nostamaan jos mahollista, ei ihan aina kaupungissa jokaista ehdi tahi pysty.
smile_org.gif

Joo.. kaikki moikataan. Isommat pyörät, piikit, mopot, yksisilmäiset autot..
biggrin.gif
Joskus tulee olo että optikolla käynti auttais, mutta eipä se käden nosto mitään maksa.

Hauskin muisto aiheeseen liittyen on piikkiajoilta kun kerran maaseudun puolella ajellessa kaveri kyydissä vastaan tuli harrikka ja me pienestä ajokoomasta heräten varmaan vilkutettiin laajoilla kaarilla. Tuli reipas morjestus niii-in leveän hymyn kera että alta pois. Kyllä lämmitti pienen mieltä
062802jumpie_prv.gif

Nyt kun on ite hankkinu muoviluodin, niin pitää harjotella ensin se asento missä kenotetaan selkä melkeen suorana toinen käsi lanteella ja toinen stongalla. Ja siitä sitten tervehdys ojentaen lantiokäden sormet suoraks
cool.gif

Eilen peukkua jokaiselle joka tuli vastaan mopottimella.
Moniko muuten täältä osui kohdalle Kehä III:lla eilen 16 aikaan?  
smile_org.gif

Sinisellä Kawalla ajelin peukku pydessä!  
tounge.gif

EDIT:
Hahaah... näin muuten viime yönä unta, että moikkasin HD-kuskille, näytin siis peukkua... niin sieltä tuli takas keskaria!!  
omg.gif
biggrin.gif
tounge.gif

... sellasiahan ne todellisuudessakin on.  
wink.gif
033102bebe_1_prv.gif

Eihä sitä edes ilkeä olla morjestamatta. Ei se räpylän nosto liian suuri toimenpide ole. Oli kyseessä mikä tahansa lukuun ottamatta mopoja tai skoottereita paitsi jos ne morjestaa ensin.

Joo kyykky tai piikki taikka kustomi, joskus skoottereillekkin, kyllä moikataan
buttrock.gif

Tulee vaan mieleen kun ekaa kertaa ajoin omalla pärrälläni, oli jo syksy ja vähä pyöriä liikkeeellä, ja niin viimein vastaan tuli ensimmäinen motoristi, joku iso kustomi, en tiä oliko harrikka vai mikä, ja se ei moikannut
confused_orig.gif
, vaikka tuuletin oikeen komiasti
062802jumpie_prv.gif
, ajoinhan ensimmäisiä kilometrejäni, tuumasin että empä enään moikkaa kun tuommosia tulee, mutta kyllä nykyjään käpälä heilahtaa kun vastakkain tullaan!

Back