Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko ensinmäisen kukkahatun paikkaKevät on tullut!Orgin moikkaamiskeskustelut ovat alkaneet!![]()
![]()
![]()
![]()
Juuri tähän olin tulossa.
Enää ei mene kauan kuin joku aloittaa "Montako kilsaa ajettu tälle kesälle"-threadin.
Niin, morjestan useimmiten, mut pakko tunnustaa että viime vuosina pyörät ovat lisääntyneet niin paljon, että taajaman sisällä taitaa aika usein jäädä tervehtimättä.![]()
"poliisimerkkiä"...? Sivistäkääpäs uutta motoristia. Tai noh tauon jälkeen uudestaan aloittanuttaSama vastaus kuin vuosi sitten, eli aina maantiellä (pl. moottoritiet, ja sielläkin joskus kun sille päälle sattuu).
Kaupungissakin aika usein..
Tähän liittyy vähän sekin oletus, että jos vastaantulija ei maantiellä "poliisimerkkiä" viito, niin oletus on ettei ainakaan pariin kilometriin ole ratsiaa. Itse ainakin toimin näin, eli pelkkä moikkaus tarkoittaa "sulla on edessä vapaa pätkä, ellei poliisit aja samaan suuntaan sattumalta perässäni"...![]()
Eikös se taida yleisesti olla käden pyörittäminen etusormi pystyssä... vähän niinkuin vilkkuvaloa matkien."poliisimerkkiä"...? Sivistäkääpäs uutta motoristia. Tai noh tauon jälkeen uudestaan aloittanutta![]()
Mikä ihmeen "Kaivari"? Onko se jotain uutta kebabbia vai kaivinkoneparkki? Itse kun päristelen vain tuolla Jumalan seljän ja Pirun pallien välissä.Eipä Kaivarissa yleensä jaksa ihan joka mopolle tassua nostella. Mutta maantiellä keskellä ei-mitään kun vesisateessa tulee toinen mopo vastaan, sillon moikataan isoeleisesti ja tunnetaan yhteenkuuluvaisuutta![]()
*reps* Hauskasti muotoiltu.sanoi:joillakin taas piestyn koiran hännän oloinen lötköntuntuinen heilautus.
Mites nuo "helvetin perkeleet" erotat meistä muista motoristeista, kun tulevat sua vastaan??Helevetin perkeleitä lukuun ottamatta tervehdin kaikki muut motoristit.