• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka herkästi tervehdit ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja koho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
cool.gif
Kyllä lapanen nousee aina kun mahdollista...
buttrock.gif
Näin on..  
buttrock.gif

Kevät on tullut!  
buttrock.gif
 Orgin moikkaamiskeskustelut ovat alkaneet!  
buttrock.gif

smile_org.gif
biggrin.gif

Juuri tähän olin tulossa.

Enää ei mene kauan kuin joku aloittaa "Montako kilsaa ajettu tälle kesälle"-threadin.

Niin, morjestan useimmiten, mut pakko tunnustaa että viime vuosina pyörät ovat lisääntyneet niin paljon, että taajaman sisällä taitaa aika usein jäädä tervehtimättä.
withstupid.gif

Tassu nousee lähes aina. Ja jos ei nouse niin nyökkään. Ja vaikka jatkossa ajankin HD:lla niin lapanen nousee siitä huolimatta... Mulle kun sanottiin tehtyäni kaupat Harrikasta, että "jaahas. Sää et sitte niinku moikkaa enää toisille motoristeille?"
tounge.gif
biggrin.gif

Eipä Kaivarissa yleensä jaksa ihan joka mopolle tassua nostella.
Voisit nikkaroida vaikka puusta tai jostain sellaisen tassunkuvakkeen ja varustaa sen vaikka vanhalla ajorukkasella, "pultata" mopoon kiinni jonkun jousentyngän jatkeeksi ("aito" heiluntaefekti) niin, että pysyy kanssa ja viritellä valmiiksi "moikka"-asentoon, niin sitten jaksaapi kyllä ...
tounge.gif

Toisaalta .. jos on niin huonossa kunnossa ettei jaksa kättä nostaa, niin kannattaisi harkita sairaslomaa .. vaikka onhan se kuuleman mukaan niinkin, että joissain vehkeissä on vain niin kertakaikkisen kehnot ajo-ominaisuudet, ettei voi irroittaa edes toista kättä stongasta .. tiedä sitten onko totta .. vaan saattaapa ollakin ..
biggrin.gif

Ylimielisyydestähän se moikkamattomuus ei tietenkään johdu .. eihän ...
smile_org.gif
Matti, Matti... pitäisihän sinun vanhana Kaivarin kävijänä tietää, että kauniina päivänä matkalla kaivariin tulee mopoja vastaan kymmeniä, ellei satoja. Aikansa sitä jatkuvaa huitomista jaksaa, mutta pikku hiljaa siinä alkaa tuntea itsensä tyhmäksi. Tosin moikkaan kyllä takasin, jos joku moikkaa ja sen vaan huomaan. Ja tuttuja moikkaan tietenkin.

Tommonen jousikäsiviritys olis kyllä hyvä
smile_org.gif

Varmasti nostan lapaa tulevaisuudessa
buttrock.gif

Mutta sitä ennen heitän vaan
bowdown.gif
, kun noita kilsoja on vielä sen verran vähän takana..

Kevät on tullut!  
buttrock.gif
 Orgin moikkaamiskeskustelut ovat alkaneet!  
buttrock.gif

smile_org.gif
biggrin.gif

Juuri tähän olin tulossa.

Enää ei mene kauan kuin joku aloittaa "Montako kilsaa ajettu tälle kesälle"-threadin.

Niin, morjestan useimmiten, mut pakko tunnustaa että viime vuosina pyörät ovat lisääntyneet niin paljon, että taajaman sisällä taitaa aika usein jäädä tervehtimättä.  
withstupid.gif
No aina tää noii viiden kilometrin mittaiset "millä-öljyllä-vai-Delvacilla-mulla-on-ainakin-rahaa-ostaa-kunnon-öljyt-ja-vaihtaa-ne-kilometrin-välein"-keskustelut...

Seuraavaksi odotellaan kauden avausta ja ensimmäisiä "Keulivat Pellet-resurrection Vol V" keskusteluja...
wink.gif

Yleensä aina. Olen tosin huomannut että koptereilla ajavat jannut, joilla on mustalla huivilla verhotut kasvot eivät juuri takaisin heiluttele...niinpä olen lopettanut heidän kohdallaan heiluttelun.
tounge.gif

Back