Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on..Kyllä lapanen nousee aina kun mahdollista...![]()
![]()
Kevät on tullut!Orgin moikkaamiskeskustelut ovat alkaneet!![]()
![]()
![]()
Matti, Matti... pitäisihän sinun vanhana Kaivarin kävijänä tietää, että kauniina päivänä matkalla kaivariin tulee mopoja vastaan kymmeniä, ellei satoja. Aikansa sitä jatkuvaa huitomista jaksaa, mutta pikku hiljaa siinä alkaa tuntea itsensä tyhmäksi. Tosin moikkaan kyllä takasin, jos joku moikkaa ja sen vaan huomaan. Ja tuttuja moikkaan tietenkin.Voisit nikkaroida vaikka puusta tai jostain sellaisen tassunkuvakkeen ja varustaa sen vaikka vanhalla ajorukkasella, "pultata" mopoon kiinni jonkun jousentyngän jatkeeksi ("aito" heiluntaefekti) niin, että pysyy kanssa ja viritellä valmiiksi "moikka"-asentoon, niin sitten jaksaapi kyllä ...Eipä Kaivarissa yleensä jaksa ihan joka mopolle tassua nostella.
![]()
Toisaalta .. jos on niin huonossa kunnossa ettei jaksa kättä nostaa, niin kannattaisi harkita sairaslomaa .. vaikka onhan se kuuleman mukaan niinkin, että joissain vehkeissä on vain niin kertakaikkisen kehnot ajo-ominaisuudet, ettei voi irroittaa edes toista kättä stongasta .. tiedä sitten onko totta .. vaan saattaapa ollakin ..
![]()
Ylimielisyydestähän se moikkamattomuus ei tietenkään johdu .. eihän ...
![]()
No aina tää noii viiden kilometrin mittaiset "millä-öljyllä-vai-Delvacilla-mulla-on-ainakin-rahaa-ostaa-kunnon-öljyt-ja-vaihtaa-ne-kilometrin-välein"-keskustelut...Kevät on tullut!Orgin moikkaamiskeskustelut ovat alkaneet!![]()
![]()
![]()
![]()
Juuri tähän olin tulossa.
Enää ei mene kauan kuin joku aloittaa "Montako kilsaa ajettu tälle kesälle"-threadin.
Niin, morjestan useimmiten, mut pakko tunnustaa että viime vuosina pyörät ovat lisääntyneet niin paljon, että taajaman sisällä taitaa aika usein jäädä tervehtimättä.![]()
Unohtamatta toki tervehtimiseen liittyvää valitusthreadia "miksei harrikkakuskit moikkaa muita?".Kevät on tullut!Orgin moikkaamiskeskustelut ovat alkaneet!![]()
![]()
![]()
![]()
Juuri tähän olin tulossa.
Enää ei mene kauan kuin joku aloittaa "Montako kilsaa ajettu tälle kesälle"-threadin.
Näin meilläkinAina moikataan, sehän kuuluu jo yleissivistykseen.