Älä nyt tihrusta siellä. Sähän voit kattoo kalenterista jonkun sopivan nimen sun pyörälles ja kutsuu mut sitte sen nimppareihinVoi ny kettu, jätkillä vaan on nyt jo nimpparit ja mulla vasta syksyllä...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä nyt tihrusta siellä. Sähän voit kattoo kalenterista jonkun sopivan nimen sun pyörälles ja kutsuu mut sitte sen nimppareihinVoi ny kettu, jätkillä vaan on nyt jo nimpparit ja mulla vasta syksyllä...![]()
Jaahas, pitääpä näyttää toi postaus omalle appiukolle. Prkl en mä vaan oo koskaan tollasia lahjoja saanu. Mitäs noille jäi hintaa? Eipä tarvii ainakaan ihan heti lähtee rengaskaupoille. Ootko muuten itte vaihdellu noita renkaita vai onks sulla joku hovimekaanikko?Tulipas tossa meitsille just nimpparilahjakin.
Appiukko kävi tuomassa 2 kpl Pirelli MT60 ja 1kpl Metzeler Sportec m3 takarenkaita.![]()
Josko noilla sit vähän aikaa ajelis.
Niin ja vaimon mopoon kans uuen takakumin.
Tosin pitäähän nuo ihte maksaa...![]()
Rodamotoltahan noita tuli tilailtua. Noi mun kumit oli 109e ja 139e, et ei mitenkään paha meikäläisen mielestä. Duellilla vastaavat 227e ja 256e.Jaahas, pitääpä näyttää toi postaus omalle appiukolle. Prkl en mä vaan oo koskaan tollasia lahjoja saanu. Mitäs noille jäi hintaa? Eipä tarvii ainakaan ihan heti lähtee rengaskaupoille. Ootko muuten itte vaihdellu noita renkaita vai onks sulla joku hovimekaanikko?
joo tosiaan nyt kyllä motoristienjumala on ottanut pahasti turpaan kelkkajumalilta
Vaikken Jyväskylästä olekaan niin viime vuonna tuli maaliskuusta alotettua zetalla ajelut.Kyllä se JKL:n pojat Ouninpohjakin juhannukseksi sulaa![]()
Joo, sama täällä. Viime vuonna otin Zetan ajoon 24.3Vaikken Jyväskylästä olekaan niin viime vuonna tuli maaliskuusta alotettua zetalla ajelut.Kyllä se JKL:n pojat Ouninpohjakin juhannukseksi sulaa![]()
Todennäkösesti nyt, kun intoo olis enemmän ku koskaan se menee tosiaan tonne jussin tienoille...![]()
No joo, siis ei se ainakaan noitten ohjeiden pohjalta ole mikään kummonen juttu. Ehkä hiukka tuli taas hätiköityä. Tehdään niin että katellaan tilannetta ja ootellaan nyt että saadaan pyörät ajoon. Jos siinä modauksessa joku menee munilleen, ni saahan ton tilattua sitte jälkeenpäinki.Jos tuo homma onnistuu hyvinkin helposti ilman tuota 45 euron palikkaa, niin voisi kyllä ens alkuun kokeilla sitä. Jos kyse todella on vain siitä, että päästää piuhan tai kaksi irti & rajoitin on poistettu.