• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM lc4 690 Supermoto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kamikaze
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kertokaahan sitten kun menee Kotarin renkaat vaihtoon...mulla on nyt mittarissa vajaa 1300 km ja takarengas on finaalissa. Ei oo ajettu radalla ja muutenkin n. 1000 kilsaahan tuosta on sisäänajoa. Ilman paineet on ollu renkaissa ihan kohdallaan joten en oikein käsitä miten rengas voi noin nopeasti kulua...
nixweiss.gif

Kertokaahan sitten kun menee Kotarin renkaat vaihtoon...mulla on nyt mittarissa vajaa 1300 km ja takarengas on finaalissa. Ei oo ajettu radalla ja muutenkin n. 1000 kilsaahan tuosta on sisäänajoa. Ilman paineet on ollu renkaissa ihan kohdallaan joten en oikein käsitä miten rengas voi noin nopeasti kulua...
nixweiss.gif
kuullostaa erikoiselta. omalla on ajettu nyt n.1600km ja renkaat on aivan normaalissa kunnossa. pintaa on vielä vaikka kuinka paljon jäljellä ja aivan normisti oon ajellu, tai ainakin kovasti oon yrittänyt. samat renkaat on alla mitkä on tullu tehtaalta asennettuna.

Vaihdoinpa välityksiä hieman lyhyemmiksi eli laitoin 15 piikkisen eturattaan ja  meno alkoi maistua heti vieläkin paremmalta.
Olipas muuten suhteettoman kallis 1000 kilometrin huolto tähän pyörään, noin 200 €.

Eilen vaihtui gixeri kotariin kun antoi myyjä niin hyvän välirahan gixusta niin ei voinu kieltäytyy. Viikko pitäs ootella et sais kotkan alleen, kertokaahan miten ootte ajanu sisään tota/tai miten kannattaisi ajaa ekat 1000km? Kyllä se on vaan härskin näköinen peli itse ihastuin tohon mustaa yksilöön.
buttrock.gif

Ajoin omaani vaihtelevalla tyylillä sisään. Hyvän valinnan teit kun ostit kotarin, onneksi olkoon.

Eilen vaihtui gixeri kotariin kun antoi myyjä niin hyvän välirahan gixusta niin ei voinu kieltäytyy. Viikko pitäs ootella et sais kotkan alleen, kertokaahan miten ootte ajanu sisään tota/tai miten kannattaisi ajaa ekat 1000km? Kyllä se on vaan härskin näköinen peli itse ihastuin tohon mustaa yksilöön.
buttrock.gif
Jep, onnittelut ainakin omasta mielestäni loistavasta pyörävalinnasta
smile_org.gif
itse ajelin sisäänajon vaihtelevasti, välillä moottoria hieman kuormittaen ja välillä taas rauhallisemmin. Hyvin tuo on tuntunut toimivan sen jälkeenkin. Kerrassaan hauska pyörä, jossain vaiheessa on kyllä tarkoitus vaihtaa putket uusiksi mutta riippuen erinäisistä jutuista (eli rahatilanteesta) on vielä vähän auki, vaihdanko pelkät vaimentimet vai koko putkiston
tounge.gif
Toistaiseksi vaihtoehtoja: Wings, Devil ja Akra (kaikkein epätodennäköisin hinnasta johtuen)

Perjantaina pitäs pyörä tulla uuteen kotiin
062802moto_prv.gif
Mitäs öljyä ne on teillä muilla laittaneet ensimmäisessä huollossa 1000Km? kun tänään kävin kyselemäsä huoltoa niin laittavat joko hondan omaa tai casrollin R4
confused_orig.gif
ihmetyttää vaan kun motorexit siin on alkuperäisenä.

Vaihdoinpa välityksiä hieman lyhyemmiksi eli laitoin 15 piikkisen eturattaan ja  meno alkoi maistua heti vieläkin paremmalta.
Olipas muuten suhteettoman kallis 1000 kilometrin huolto tähän pyörään, noin 200 €.
etkös sä tinkinyt sitä 1000km huoltoa kaupan päälle? mun mielestä se on yks niitä lähes vakio juttuja jotka pitäis saada uutta pyörää ostaessa kaupan päälle.

Tänään se sit tuli ja ei ole kyllä riemulla rajaa ton kanssa ajaessa, on todella hieno pyörä mun makuun. On paljon mukavempi kruisailla kuin entinen.
smile_org.gif

Tänään se sit tuli ja ei ole kyllä riemulla rajaa ton kanssa ajaessa, on todella hieno pyörä mun makuun. On paljon mukavempi kruisailla kuin entinen.
smile_org.gif
Jep, hauska laite se on...ei voi mitään. Toivottavasti hauskuus vielä lisääntyy kun saan tuollaiset jossain vaiheessa kiinni mopottimeen. Ainakin äänien pitäis hieman parantua ja painon tippua aika hyvin. Eikä toivottavasti käy putket ihan niin kuumana kuin nuo nykyiset. No joo, postia odotellessa
biggrin.gif

Paljonkos euroja noista wingseistä joutuu pulittamaan?
Mitens on säätöjen kanssa eli missä säädätät kotarin noille putkille?

Tuollaiset NOS-versiot (Non Oval Shape) hiilikuitupäädyillä maksaa 594€ + pk.

Ei tuota välttämättä tarttis säätää slipareiden laiton jälkeen mutta ajattelin kuitenkin Kotarin race mapin laitattaa koneeseen ja katsotaan sitten miltä seokset penkissä näyttää. Käsittääkseni KTM:n ruisku on sellainen, mitä ei pysty säätämään samalla tavalla kuin Power Commanderia vaan siihen pystyy pelkästään lataamaan erilaisia (KTM:n) tekemiä mappeja...korjatkaa joku jos olen väärässä.
Tietysti jos tuohon vekottimeen jossain vaiheessa Commanderi tulee markkinoille niin voihan sitä sitten harkita.

Ei tuota välttämättä tarttis säätää slipareiden laiton jälkeen mutta ajattelin kuitenkin Kotarin race mapin laitattaa koneeseen ja katsotaan sitten miltä seokset penkissä näyttää. Käsittääkseni KTM:n ruisku on sellainen, mitä ei pysty säätämään samalla tavalla kuin Power Commanderia vaan siihen pystyy pelkästään lataamaan erilaisia (KTM:n) tekemiä mappeja...korjatkaa joku jos olen väärässä.
Tietysti jos tuohon vekottimeen jossain vaiheessa Commanderi tulee markkinoille niin voihan sitä sitten harkita.
Siis toi 594€ oli hinta 2 sliparista ja toimituskulut päälle? Mistäs noita eri mappeja pyörään saa ja huollossako ne niitä pystyy asentamaan? Luulishan ton ruiskun säätävän edes edes hitusen itseään jos menee seokset mettään kun onhan siinä toi lambda anturikin haistelemassa(korjatkaa jos olen väärässä).

Siis toi 594€ oli hinta 2 sliparista ja toimituskulut päälle? Mistäs noita eri mappeja pyörään saa ja huollossako ne niitä pystyy asentamaan? Luulishan ton ruiskun säätävän edes edes hitusen itseään jos menee seokset mettään kun onhan siinä toi lambda anturikin haistelemassa(korjatkaa jos olen väärässä).
Juu, hinta on kahdesta vaimentimesta. Käytännössä Akran putkien "mukana" tulee uusi ruiskukartta mutta onhan ne kartat KTM:n huolloissa joka tapauksessa. Joten eiköhän sellaisen saa pyörään laitettua vaikkei Akran putkia ostaisikaan. Tai näin eräässä paikassa kuulin kerrottavan
wink.gif

Mutta voihan se olla, että huoltojenkin välillä on eroja.

Onkos jätkillä esiintyny kotarissa mitään lapsen tauteja?? Meinaa ois suunitelmissa jos ensvuonna hommais tuollasen ylivuotisen, jos niitä nyt jää myymättä, kun aika nihkeestihän noita tuntuu löytyvän.

Jos on mahdollisuutta, niin penkittäkää ihmeessä mopo vakionakin, kun alatte tekemään muutoksia. Tuli tuossa mieleen, että siellähän on se hemmetin EPT (?) -kaasunsäätelysysteemi ruiskussa, mikä varmaan vaikuttaa tuohon hyökkäävyyteen aika paljonkin.

Juu, hinta on kahdesta vaimentimesta. Käytännössä Akran putkien "mukana" tulee uusi ruiskukartta mutta onhan ne kartat KTM:n huolloissa joka tapauksessa. Joten eiköhän sellaisen saa pyörään laitettua vaikkei Akran putkia ostaisikaan. Tai näin eräässä paikassa kuulin kerrottavan
wink.gif

Mutta voihan se olla, että huoltojenkin välillä on eroja.
Ilmottelehan fazeri ku oot saanu sliparit asentaneen et minkälainen projekti siint tuli.
smile_org.gif

Back