Tontooto sanoi:Unohdinkin vastata tänne… silmin ei ollu vikaa staattorissa mutta itse staattorin vaihto korjasi ongelman ja nyt tulee oikea määrä virtaa. Kiitos auttajille.
Jatketaan ktm exc 125 valo-ongelmilla tähän.. Oon nyt paininut tämän saman vian kanssa jo luvattoman pitkään. Eli siis mikään valo ei pyörässä toimi. Oon vaihtanut staattorin 3 kertaa, jännitteensäätimen, koko valojen johtosarjan kytkimiä myöten sekä vilkut, etu- ja takavalon, vilkkujen releen ja joka ikisen polttimon mitä tuosta nyt löytää. En oo sähköjen kanssa mikään expertti mutta pari kaveriakin on käynyt kattomassa ja huokailemassa
En nyt halua hämmentää, mutta sen verran täytyy kertoa, että pyörä on 2004 runkoon rakennettu uudemmalla koneella ja sähköillä varustettuna. Tuosta 2004 rungosta löytyy edestä maskin takaa maadoitus etuvalolle kun taas johtosarjassa maadoitus menee samaan maadoituspisteeseen rungon keskiosaan. Olen kokeillut molempia ja nämä kaikki käynyt hiekkapaperilla läpi.
Oma pääkoppa alkaa olla pikkuhiljaa tyhjä ideoista eli apuja kaivattaisiin, varsinkin kun nyt alkaa ajokausi lähestyä. Lähinnä juuri tuohon vuosimalliin liittyen voiko niissä olla jotain ratkaisevia eroja. Entä kuinka herkkä tuo staattori on menemään rikki jos virtapiirissä on jotain vikaa.