Niin taitaa olla ettei ole yhteensopiva. On meinaan tuollainen uusi "kaksipistelukitus".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskaltaa. Mulla tulee samasta töpselistä sähköt kahvanlämppäreille ja virtapistokkeelle (eli naville ja nokialle), hyvin toimii.Navin sähköt ovat päällimmäisenä murheena. Jos kahvalämppärit tulevat siihen ACC2:een niin uskaltaako siitä ryövätä navillekin? Luulisi...
Onko kukaan katsonut missä liittimet tarkalleen ovat SMT:ssä?
Tässä kohtaa uskaltanen nolosti tunnustaa kaataneeni kerran oman kottaraiseni paikallaan, ja vahingot jäivät pieniksi. Sanoisin jopa olemattomiksi. Oranssissa kylkipaneelissa olevaan tarraan tuli vähän naarmua, jota ei edes huomaa, jos ei tiedä. Mutta tuon kokeilun perusteella sanoisin, että supermoto on ainakin aika hyvä kaatuiltava siinä mielessä, että mikään arka pinta ei ensimmäisenä ota maahan. Saa vetää aika huolella nutulleen, että tarvii vaihtaa mitään muuta kuin se tankin kyljessä oleva muovipaneeli. Se tuskin on ainakaan kalliimpi kuin kaatumarauta.Noita kaatuilurautoja mietin. Kynnystä nostaa se, että tuskin saa itse asennettua. Ainakin Suitsaan kun kaatumatappeja asennettiin niin siitä tuli hirveä itku ja hammasten kiristys sekä vääntö ja paini, kun moottori tietenkin vähän siirtyi niin että pultinreiät eivät enää olleet kohdallaan jne. eikä kellään enää ollut yhtään kivaa.
Mulla on kanssa 990SM:ssä Kotarin tankkilaukku ja ex-bemarissa oli Quick-Lock, jota on kyllä ikävä. Oli älyttömän kätevä vaan heittää paikalleen ja ottaa pois.Sekunnissa irtoavaan ja kiinnittyvään Quick-Lockiin tottunutta nuo bondage-välineet vähän hirvittävät. Voitko luonnehtia vähän tarkemmin tuota "kohtuu helppoa"?Kohtuu helppo laittaa paikalleen.
"Foto olis kiva ylläri" eli miltä se näyttää mopottimeen vyötettynä.
Viimeisin tankillinen mulla 5,6L satkulle. Enimmäkseen matka-ajoa helteisessä säässä. Ei kuitenkaan mitään hissuttelua, vaan sisältäen myös motarilla 130-140 mittarinopeuksia. Keskinopeus varmaan reilusti päälle satasen.Päivitetään kulutuslukemia, viimeisin tankillinen meni vain 5,8L satkulle. Suurin osa tuosta tankillisesta ajettu viime sunnuntain helteessä (+27...+28°C). Liekö sitten kotarin mylly just sellainen, että lämmin keli tiputtaa kulutusta...En tiedä sitten miten paljon tuon Super Duken moottorinohjaus eroaa tuosta, mutta sillä pääsee rauhallisella ajolla tuohon 6,5 litraan/100 km. Tosin aktiivisemmalla ajolla saattaa palaa 9 litraa/100 km, jollei enemmänkin...Mulla 6,2-6,8 litraa satkulle tankkausvälit tähän asti. Pyörä siis 990 SM.Paljonko yleensä on kulutus lc8 moorttorisella? Itse sain pikaisesti laskien vaihtelevalla ajolla 6.8 litraa/100km; osin kaksi päällä.
Anna palaa vaan, kunhan et vedätä liian pieniltä kierroksilta, etkä paukuta rajoitinta vasten. Eli vedettäessä kierrokset yli 4000 rpm. Koneen maksimivääntö, eli maksimisylinteripaine, on kai siinä 7000rpm korvilla? Tuo sylinteripaine on tärkeää männänrenkaiden asettumiselle.Kauheeta kärvistelyä tämä sisäänajo kun 6500 rpm tarkoittaa kutosella vain 180 km/h![]()
Köh, niin siis välityksistä laskeskelin ja...![]()