• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kokemusta kyseisestä hilppeestä ei vielä ole, mutta kappaleessa 5-9 kuvataan tuo lukitussysteemi. Mielestäni ei vapaudu kokonaan eikä myöskään tule kokonaan ulos (?)

Jahka tässä tulee sopivasti aikaa niin tutkin itsekin.

KTM insinöörit voisi käydä vakoilemassa Yamaha/Minarelli 125 nokkaketjun kiristäjästä mallia miten homma pitää toteuttaa. Automaattinen/mekaaninen portaattomasti toimiva kiristin joka on käytännössä idioottivarma.

Jotenkin käsittämätöntä ettei kyseistä osaa osata vuosienkaan kokemusten perusteella tehdä toimivaksi.

Koheltaja sanoi:
KTM insinöörit voisi käydä vakoilemassa Yamaha/Minarelli 125 nokkaketjun kiristäjästä mallia miten homma pitää toteuttaa. Automaattinen/mekaaninen portaattomasti toimiva kiristin joka on käytännössä idioottivarma.

Jotenkin käsittämätöntä ettei kyseistä osaa osata vuosienkaan kokemusten perusteella tehdä toimivaksi.

Kawasaki pistää paremmaks, 650cc thumpperissa paska nokkaketjun kiristin vuodesta -87, ja vielä
uusissa sama kiristin.. :D:D

:D:D

Tyypillistä japsia, suunnitellaan hartaudella uusi malli ja kun se laitetaan tuotantoon niin sitä valmistetaan muuttumattomana seuraavat 20 vuotta, oli siinä parannettavaa tai ei.

Tota aattelin tässä sellasta lähtä tenttaa ku kävin tänää tyyppää ton 2014 smc..ja aattelin huomenna käydä vaihtaa mun bleidin siihe ni pitäskö jotai ottaa huomioo toi o ajettu 4k

Koheltaja sanoi:
Ei noilla kilsoilla tarvii katella mitään, käytännössä uusi pyörä millä on kymmeniätuhansia kilsoja edessä.

okei...olin kyllä siisti pyörä tykitellä..tuntu aika härölt hyppää toho bleidin puikkoihin ton jälkee ..mut joohuomenna aletaa motoilee :P:jippikaijee:

ikiviriili1 sanoi:
okei...olin kyllä siisti pyörä tykitellä..tuntu aika härölt hyppää toho bleidin puikkoihin ton jälkee ..mut joohuomenna aletaa motoilee :P:jippikaijee:

vaikka kyllähän toi aika laiskalta tuntuu ton oma jälkee mut eipä noit voi vertailla ja omat ajot o suurimmaks osaks näppäilyy ni kyl toi kottarainen vie voito

Jos se tuntuu liian laiskalta, ajat liian leveää ja suoraa tietä. Mieli muuttuu kun viet sen sille kuuluvalle mutkapätkälle tai syherölle radalle, siellä se hauskuus vasta alkaa:)

Koheltaja sanoi:
Jos se tuntuu liian laiskalta, ajat liian leveää ja suoraa tietä. Mieli muuttuu kun viet sen sille kuuluvalle mutkapätkälle tai syherölle radalle, siellä se hauskuus vasta alkaa:)

no sitä tos just mietin ku oli pakkoajaa lenkkii liikenne ympyräs

Iski vähä aika sitten armoton SMC kuume.
Jos joku on kyllästynyt SMC:nsä, tai miksei enduroon, tai muuten vain on myymässä pois, otetaan vastaan kivalla .org alennuksella.

ikiviriili1 sanoi:
Oli kyllä hyvä päätös vaihtaa toi tonni bleidi toho smc vittu kui siisti pyörä tää o ajaa..eka 200km lenkki alla ja iha tules:jippikaijee:

Ei ole hauskuus aina siitä tehosta kiinni :thumbup:

Noi biltsun peilit on kyllä hyvät.

Mulla vakuutukset on POP-vakuutuksessa, osakaskolla ja liikenteellä 350e/v :) Toi vakuutusmaksu riippuu niin monesta paikasta et jokaisen melkein tarvii kilpailuttaa itse - varsinkin ikä ja asuinpaikka tuntuu vaikuttavan suuresti.

Back