• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
http://www.aliexpress.com/item/1-SE...L-DUCATI-HONDA-HYOSUNG-TRIUMPH/807811034.html

Laittelin Kiinanpojalle meiliä. Jos ei huomiseen mennessä vastaa, niin pitää etsiä uusi vaihto-ehto.
On tullut tuolta tilattua iphoneshittiä ym elektroniikka-aiheista kamaa. Välillä tulee tavarat alle parissa viikossa ja pahimmillaan mennyt yli 2 kk.
Muutamat kaupittelee tavaraa rahtivapaasti, mutta sitten kestää yleensä kauan. Mitään paljousalennusta tuolta ei juuri heru, ellei määrä rupee olee satoja.

mjtee sanoi:
Juuri näin. Sinne vaan vilkut silleen ettei suoraan pakarin ulostulon edessä ole. näin

Minulla oli just näin.

Ja nyt on aika 29.5 laittaa vakio kilpiteline takaisin. Miten Tohoon SMC 690 R saa ton kilven ja valot nätisti ja lailisesti? Onko kukaan laittanut?

Ja onko tietoa mistä saa tilattua kaatumatapit Kotkalle? (Tarkoitan moottoria suojavat tapit)

Kiitos vastauksista etukäteen =) :orgmp:

Luke690 sanoi:

Jotenkin tutun näköinen pyörä kuvissa :p

Noi runkoon tulevat tapit on muuten hyvät, mutta eivät pysy paikoillaan (pultit katkee).
Koitettiin pehmeempää ja kovenpaa pulttia, mutta sama tulos. Kyllästyin irrotteleen katkenneita pultteja, joten otin kokonana pois.

Muuten ton putiikin kautta olevat kaatumasuojat on hintalaadultaan kohdallaan, pitäjä vastailee hyvin sähköposteihin ym...

Nesmit sanoi:
Noi runkoon tulevat tapit on muuten hyvät, mutta eivät pysy paikoillaan (pultit katkee).
Koitettiin pehmeempää ja kovenpaa pulttia, mutta sama tulos. Kyllästyin irrotteleen katkenneita pultteja, joten otin kokonana pois.

Katkeeko ne siis kaatuessa vai muuten vaan? Mulla ne on pysyny hyvin paikoillaan.

Luke690 sanoi:
Katkeeko ne siis kaatuessa vai muuten vaan? Mulla ne on pysyny hyvin paikoillaan.

No kertaakaan en onnistunut kaatumaan tolla vehkeellä, joten ei menny kaatuillessa.
Ihan ajon aikana tipahti kadulle, pultti meni nätisti poikki. Momentit oli kohdillaan ja lukitetta oli.

Nesmit sanoi:
No kertaakaan en onnistunut kaatumaan tolla vehkeellä, joten ei menny kaatuillessa.
Ihan ajon aikana tipahti kadulle, pultti meni nätisti poikki. Momentit oli kohdillaan ja lukitetta oli.

Aika jännää, ei kestä tärinää? Mulla on pysyny hyvin kiinni n. 1000 kilsan verran.

Siis aivan mahtavat renkaat noin Conti attack sm. Riittää mun menoon täydellisesti, pystyy luottamaan aika pitkälle:jippikaijee:Suosittelen niille jotka on ostamassa uusia renkaita:orgmp:

Khyyl, ne on pirun pitävät renkaat, jos vielä hommaan motovanteet joskus niin rengasvalinta on helppo tehdä. Noita saa myös kisarenkaana, mitä eroa niissä mahtaa olla road legal renkaisiin verrattuna?

Minkälaisia kilometrejä tommosilla renkailla ajelee?
Itsellä tällä hetkellä hieman samantyyliset renkaat, joilla ajanut n. 2000km ja alkaa jo varotusmerkillä olemaan.:;):

Koheltaja sanoi:
Khyyl, ne on pirun pitävät renkaat, jos vielä hommaan motovanteet joskus niin rengasvalinta on helppo tehdä. Noita saa myös kisarenkaana, mitä eroa niissä mahtaa olla road legal renkaisiin verrattuna?
En muista mistä löysin netistä vielä ratamaisemmat renkaat jossa on hyväksyntä

antti_p sanoi:
Minkälaisia kilometrejä tommosilla renkailla ajelee?
Itsellä tällä hetkellä hieman samantyyliset renkaat, joilla ajanut n. 2000km ja alkaa jo varotusmerkillä olemaan.:;):
Itse olen vasta about 300km ajanut erittäin sekalaista ajoa. Toivon että kestäisi koko kauden ainakin.....

Kyllä mulla on nuo kaatumatatit kestäny ny ainaki sen 3000km ja jäljistä päätellen on myös kestäny edellisen omistajan lipat. Vähän vaan ikävät kun välillä polvet kolahtaa niihin eturenkaan palauttaessa kontaktin tiehen.

Ainakin 4000km niillä pitäisi päästä katuajossa riippuen miten kepittää menemään, mun mielestä ihan hyvä lukema pitävälle ja pehmeälle renkaalle.

Goldspeediltä löytyy katuleimattua "kisarengasta", lienee vähän vastaava kun ContiAttack SM.

Kyllä mä epäilen että kaatumatappien pultit on ylikiristetty ja siksi katkennut. 10.9 ja 12.9 pultit menee aika herkästi poikki jos ne vedetään liian kireelle, pultit on kovaa kamaa ja ylikiristyksen johdosta vetomurtuma on tosiasia. Oikeat momentit oikeisin pultteihin on avainsana, tarkoittaa momenttiavaimen, ei rannemomentin käyttöä:;):

Onko kukaan laittanut SMC:hen virran ulosottoa? Matka hommissa ois ihan jees ku sais ladattua esim. navia samalla.

Onko niihin nykyään olemassa ihan valmiita asennus sarjoja?

Oletko katsotut maskin taakse? Siellä pitäisi olla 4kpl vapaita abico-ulostuloja joista 2kpl -maa, 1kpl suora virta ja 1kpl virtalukon kautta. Liittimet löytyy lokasuojan yläpuolelta.

Mä tein kiinteän mini-USB piuhan gepsille, jännitemuunnin mahtui hyvin mittariston alle jemmaan.

Mittarissa alkaa olee 2600km ja kaverit alkaa takarenkaasta jo huomauttelemaan :)
Jos sillä lähelle kolmetonnia pääsis.. Oletteko tilailleet Contin gummeja jostain vai suoraan liikkeestä ostanu?

Back