• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uutta ilmettä pakoputkeen ja kauhukahvatkin asensin.
kotka.jpg

940871_578680702164352_663938678_n.jpg

Tässä on minun peli. Onko teillä kokemusta LV slipparista? Olisi muuten tarjolla 375e:lla :WAZAAP:
Kiitos vastauksista etukäteen.

Mulla oli 690 Endurossa aikanaan LV.

15092009.jpg

jonkun aikaa sillä ajelin, mutta piti aika kovaa ääntä, jopa silloin kun sielä oli se kuristuslaippa paikallaan.

No, tilasin sitten Wingsin(suoraan valmistajalta) ja se oli paljon maltillisempi.

12082010.jpg

Näkeehän sen jo vaimentimien pituudesta, kumpi vaimentaa enemmän.. :D

Wingsin ääni on ainakin originaalivilloilla matala ja miellyttävä. Väliputken seinämissä on jotain sellaista hainevää kierteellä joka kai laittaa pakopulsseihin jonkin kierteen sukeltaessaan vaimentimeen. (väliputki) Pöntön tyhjennyttyä viime keväänä kemorassa oli havaittavissa, että värkin mitat ja muotoilu tekevät sen, että kotari on varsin hiljainen osakaasulla alle 4000rpm tasossa - siis vaikka vaimentimessa ei ole mitään sisällä. Silloin ja myös uudelleenpakkaamisen jälkeen on kuitenkin myönnettävävä, että isolla killerillä tuppi nurin ääni on melko repivä vaan eipä se mitään haittaa :grin:

Onko se tälläinen.
holkki_3d.jpg

holkki_3d_taka.jpg

holkki_leikkaus.jpg

Jos on tämä, niin se toimii kuin pitää

Vielä noista renkaista, Conti sm attack. Onko koot edessä 120/70-17/takana:160/60-17. Eli voi laitta samat ilmanpaineet:D

Viimeksi muokattu:
Juuri ton kokoiset SM:än mulla on ja paineita olen hakenut renkaisiin 1.8-2.0 välille, jostain noilta kantturoilta pitäisi löytyä. Paineiden hienosäätö jatkuu kun saan uuden takarenkaan, ei ole kankaiden esiintulo kaukana joten ajellaan välillä rupulikumeilla.

Jos joku on ajellut Kemorassa 690:sellä niin millaisia aikoja kierroksella? 1:28-1:30 meni viime kesänä pienistä kysymysmerkeistä huolimatta turvallisen varmasti. Tarkoitus yrittää totisemmin parin viikon päästä. Sormet ristissä kelin puolesta. Viimeksi ahdisti ikivanhaa paistoa oleva kulunut corsa III edessä ja spagettihandulla loppui sormista voima lyhyen jarrukahvan kanssa. Edelleen katurenkailla menossa (pilot power nyt myös edessä), mutta jarrukahva on nyt vakiopituinen.

Jarrukava on muuten 900SS Ducatin ja maksoi pari kymppiä: Ebay

Viikonloppuna vähän pyöränkiillotusta ja sensellaista. Ja Leovince toimii ihan hyvin.

IMG_0137p.jpg

IMG_0147p.jpg

Yks toteutus takavilkkujen asennuksesta.

IMG_0153v.jpg

IMG_0155v.jpg

Viimeksi muokattu:
mjtee sanoi:
Jos joku on ajellut Kemorassa 690:sellä niin millaisia aikoja kierroksella? 1:28-1:30 meni viime kesänä pienistä kysymysmerkeistä huolimatta turvallisen varmasti. Tarkoitus yrittää totisemmin parin viikon päästä. Sormet ristissä kelin puolesta. Viimeksi ahdisti ikivanhaa paistoa oleva kulunut corsa III edessä ja spagettihandulla loppui sormista voima lyhyen jarrukahvan kanssa. Edelleen katurenkailla menossa (pilot power nyt myös edessä), mutta jarrukahva on nyt vakiopituinen.

Jarrukava on muuten 900SS Ducatin ja maksoi pari kymppiä: Ebay

Jos oikein muistan niin kemorassa joku ajanu 1.17 alkuisia 690 dukella. Näin siis muistelen. En mene päätäni pantiksi antamaan :)

-Matti

Eilen jäin tielle, vilkkukoodi näyttää "katkos/oikosulku maahan polttoainepumpun ohjauspiirissä". Ei lähde käyntiin.
Purin akun tms pois ja vaihdoin polttoainepumpun releen ja tarkistin sulakkeen, en löytänyt mitään. Pyörällä on ajeltu noin 22000 ja 09 malli, onko ajatuksia mistä voisi lähteä vikaa etsimään?

Polttoainepumppu vaihtoon vaan . Virran kun laittaa päälle niin ei pidä surinaa niin rikki on.

Ok kiitoksia vinkistä, pumppu taitaa olla tankissa, onko paha homma vaihtaa? Täytyy huomenna hakea motopalvelusta pumppu.

Mulla meni aikanaan sm690 :sestä se pumppu. Tankki van tyhjäks ja irti, muusta en tiedä tossa sun pyörässä,mutta ei varmaankaan mahdoton tehtävä.

Nyt taas pelittää.pumpusta oli katkennut miinusnapa mihin liitin tulee kiinni. Sai korjattua eikä itse pumpussa ollut vikaa. Olihan tuossa vähän hommaa mutta aika paljon säästyi, korjaamo olisi laittanut varmaan uuden pumpun.

Back