Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koheltaja sanoi:Täysin vastakohtana oli taas pitkällä huoltovälillä olevat 250 japsi yksipyttyiset, on kun rivikoneella olisi ajanut, ei tärise eikä puuduttanut sormia.
Mulla taisi pisimmät rykäsyt olla jotain 250km luokkaa, mukavin matkavauhti on 90kmh, kaikki sen yli menevä on aika rasittavaa kun ilma alkaa painamaan kuskia. Mä laitoin KTM:än oman pleksin kiinni ja se auttoi selkeästi, oli paljon mukavampi ajella siirtymiä kun tuuli ei pananut niin paljoa. Lähes poikkeuksetta tulee etsittyä niitä mutkaisia teitä, siellä SMC/Endurolla viihtyy, suorat tiet on aika tylsiä ja ryydyttäviä ajaa tolla pyörällä, ainakin mulle kun en jaksa kauaa istuskella pyörän päällä toimettomana.
Ohuena ajatuksena on tehdä omasta ER:stä enemmän sekakäyttöön soveltuva rallipyörä, riippuu miten sattuu rahaa olemaan, jos vaikka pikkuhiljaa. RallyRaid EVO2 tankit/katteet, saa pitemmän käyttösäteen, navigointi katteiden taakse sekä vähän tuulisuojaa. SeatConseptsin penkki ja toiset 21/18 vanteet semirenkaita varten, smotoja ei tollasen alle enään kehtaa laittaa. Kolme tonttua kun olisi ylimääräistä niin sen jälkeen pyörä olisi mulle aika täydellinen, voisi käydä vähän reissussa, eikä soratie ominaisuudet ainakaan huonone.
![]()
mattipoeka sanoi:Tuo ois kyllä kiva. Itse painin seuraavan ongelman kanssa..
a) tallissa makaa RC8R 1190 joka on ratapyörä
b) tallissa on myös 690 Enduro joka on sekalaiseen ajoon (moto vanteet myös)
c) tarvisi vielä kaveriksi kevyen smoton, crossin ja enskan (kuulemma yksi pyörä ei riitä, kun eri offsetit, alustat, vanteet jne.)
Eihän tästä hommasta tuu yhtään mitään jos kaikkeen pitää olla oma lelu![]()
mjtee sanoi:Ihan kelpo tourinkipeli jos on vähän asennetta.

greatLeo sanoi:Multa taitaa sitten puuttua asennetta, mutta itse en kyllä pystynyt ajamaan SMC:llä moottoritietä pitempään kuin yhden rampinvälin. Sitten oli pakko häipyä vieressä kulkevalle vanhalle tielle. 90km/h oli muistaakseni maksimi matkavauhti, ja moottoritien 110-120 liikaa. Pyörä tärisi niin että paikat meinasivat tippua hampaista, sarvissa sai roikkua kun ilmavirta tuntui myrskytuulelta, ajovakaudesta ei voi edes puhua, melu oli infernaalinen... en voi siis suositella
Muutenkin SMC oli hieman ankea suoraa tietä ajaessa, koska se ei ole supermoton käyttötarkoitus. Tylsyys meinasi iskeä heti.
Nykyisellä Dorsodurolla (supermotohenkinen katupyörä) pystyy paremmin ajamaan matkaakin. Toki tietyissä ominaisuuksissa se häviää SMC:lle, koska ihan yhtä fokusoitunut laite ei ole kyseessä. Mutta kokeilemallahan se selviää miltä itse kustakin rautaperseestä tuo tuntuu![]()
-kepa- sanoi:Tietysti se tuuli voi ottaa jos on jonkinlainen purje päällä, mutta ei ainakaan Astarin nahoilla ollut ilmavirran riepottelun kanssa ongelmia ja muutenkin on sen verran voimaa, että pystyy pitää pyörästä kiinni.
-kepa- sanoi:No en kyllä allekirjoita tätä. 100 km/h matkavauhdissa ei mitään häritsevää tärinää eiklä ilmavirta pahemmin riepotellut. En myöskään huomannut +150kmh vaihdeissa mitään outoa tärinää eikä edelleenkään se tuuli riepotellut. Tietysti se tuuli voi ottaa jos on jonkinlainen purje päällä, mutta ei ainakaan Astarin nahoilla ollut ilmavirran riepottelun kanssa ongelmia ja muutenkin on sen verran voimaa, että pystyy pitää pyörästä kiinni.
-Koheltaja sanoi:Tuo muuten pitää varmaan paikkansa, ite oon keskimittainen ja sopisuhtainen 186/95 somelainen jatka. Takin alle kun laittaa Dainesen suojapaidan ja päälle cordura teltan niin purje on valmis, pinta-alaa on riittävästi eikä suuremmat nopeudet ole herkkua.
mjtee sanoi:Ei tuntunut missään:
http://youtu.be/1goi9NOoVtQ
Pienentävät rajusti eli vaikeampi niistä on päätellä yksityiskohtia että mikä/kuka siellä takana on. Vastaavasti kuva-ala on suurempi eli pysyy jopa vakiota parempi käsitys siitä, mitä tulee takaa. Eivät myöskään tärise. Hiukan pitää kääntää päätä alaviistoon että niistä näkee kun ovat tangon alapuolella.-kepa- sanoi:Näkeekö noista peileistä jotain? Pitäisi omaan husaberttiin vaihtaa peilit, mutta en oikein ole vielä löytänyt sopivia. Noiden vakiopeilien kanssa tuo näyttää vähän heinäsirkalta
Kafuusti sanoi:Onko täällä kukaan laittanut tuota sc-project:in pönttöä ja tuota MEMJET boxia? Onko millanen homma tuo boxin asennus ja toimiiko se oikeasti?