• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonis, arvon herrat
biggrin.gif

Alkanut kohta jo liikaa poltteleen tämmönen lelu, mutta huollot arvellutta.. Kuinka tiheään ja minkä hintaisia?
smile_org.gif

Nykyinen pyörä on siis 08 Super Duke.
Ei huoltoja kannata pelätä, 5tkm huoltovälit noissa on. 10tkm välein venttilien tsekkaus. Perus-5tkm huolto on periaatteessa pelkkä öljynvaihto ja kiristely, eli ei mitenkään kallis.

SD:s nuide huoltojen hinnat ainaki o melko suolaset.. 7500 km = 260-320 e (riippuen paikasta missä huoltaa). Paljos tuommoseen suurinpiirtein maksaa enskasetti? vai saako heittämäl kiinni?

Just huollatin omani Racingbikessä ( 1tkm eli ensimmäinen huolto ) ja hintaa kertyi akran softan kera 255e

Käsittääkseni hinta olis ollu ilman tuota softaa n. 220e

Uusi 690smc omistaja ilmottautuu. Juuri tulin kotia, on se vaan mukava laite! Vielä kun sais kipsin pois kädestä niin pääsis nauttiin oikein täysin rinnoin

Kuka tietää miten tuo tavaran toimitus tapahtuu sc-projectilta.Paketti on lähteny pikkuhiljaa valumaan Helsinkiä kohden, mutta soittaako se kuljetusfirman kaveri kun on alaovella vai hyvissä ajoin?Entä jos ei ole himassa?Luovutetaanko pakettia muille kuin tilaajalle?

Riippuu millä yhtiöllä se kuljetus tapahtuu, vai tuleeko jopa vaan postiin. Jos se tulee postiin, joudut (luultavasti) sen sieltä hakemaan, jos et ole juuri paikalla kun tuovat randomilla joskus pakettia. Kuriirifirmat taas kyllä yleensä informoi etukäteen ja niiden kanssa saattaakin sitten saada sovittua ihan mitä vaan.

Mitäs takuu tykkää tommosesta SC-Projectista? Ois niiii paljo mageempi ku Akra mut ei kiinnostais menettää takuuta samal.

Kuka tietää miten tuo tavaran toimitus tapahtuu sc-projectilta.Paketti on lähteny pikkuhiljaa valumaan Helsinkiä kohden, mutta soittaako se kuljetusfirman kaveri kun on alaovella vai hyvissä ajoin?Entä jos ei ole himassa?Luovutetaanko pakettia muille kuin tilaajalle?
DPD tuo paketin ainoastaan Suomeen, josta se jatkaa Matkahuollon käsissä sinua lähimpänä olevalle Matkahuollon noutopisteelle, joka luultavasti on paikallinen Siwa tai Valintatalo. Muutama päivä siitä eteenpäin saat kotiisi kirjeen, jossa tämä paikka kerrotaan. Meikäläinen alkoi kuumottamaan DPD:tä siinä vaiheessa, kun seurannan mukaan pakettini oli Suomessa. Näin ei tarvinnut odottaa sitä kirjettä, joka tuli siitä huolimatta vaikka olin jo hakenut lähetyksen Siwasta.

Mites paljon muu porukka on lähtenyt välityksiä tihentämään? Vakiona en oikein keksi juuri mitään käyttöä 6. vaihteelle ajoin minä sitten kaupungissa, maantiellä tai esim. kartingradalla. Siellähän sitä kaipaisi selkeästi lyhyempää ykköstä näillä taidoilla.

Just huollatin omani Racingbikessä ( 1tkm eli ensimmäinen huolto ) ja hintaa kertyi akran softan kera 255e

Käsittääkseni hinta olis ollu ilman tuota softaa n. 220e
Mites se softa toimii?? Noin persdyno-pohjalta siis kokemuksia.
Olis itellä tuo eka huolto edessä... niin ja sullahan joku slipari siin on varmaan kiinni? kyselee tyhmä
smile_org.gif
.
Juu siis pelkkä Leo Vincen slipari on tuohon vaihdettu. Kyllähän tuo muuttui aika oleellisesti ajoltaan..

- mukavampi tasakaasulla ajettava ( ei nyi )

- tyhjäkäynti paljon tasaisempi ja mikä parasta, ei enään sammuile!

- huomattavasti "terävempi" kaasuun vastaavuus

- puhtiakin tais hitusen tulla

Eli kaikin puolin suositeltava toimenpide  
smile_org.gif

sulla on varmaan killeri kiinni levince:ssä?

onko se kuinka äänekäs? mulla on harkinnassa LV ja mietityttää vaan melu.. naapurisopu olis kiva säilyttää.. Jokusen vuoden olen jo hiilikuitu-termignoneilla häiriköinyt ja tämä uusin tulokas tuskin osakkeitani kauheasti nostaa..
cool.gif

^ killeri on kiinne ja pysyy..ilman ei voi tosiaankaan ajaa saati pitämään sopua kenenkään kanssa  
tounge.gif
On ehkä vähän liiankin meluava, jopa tuon killerin kanssa, kuulee kuulemma jo hyvän matkan päähän milloin olen tulossa..

Jaahas. Mulla olis kohta tuo tonninhuolto edessä. Pitänee samat viritykset laittaa, kun on tosiaan olematon vääntö liikkeelle lähdettäessä.
Mistäs sen leovincen hankit ja mitä kustansi?

Kuinka anteeksi antava pyörä tämä 690 smc oikein on? Mietin vain kun olen ajanut vakiolla piikillä ja houkuttelisi ostaa nyt sen tilalle tälläinen pyörä. Ja hiukan noi tehot epäilyttää että pysyykö tälläinen pyörä sitten käsissä kun 17 heppasella piikillä on ajellut...  
biggrin.gif
Tosin mitä mp messuilla juttelin KTM osastolla yhden miehen kanssa hän sanoi, että tämä pyörä olisi ihan ajettavissa 25kw:senakin(?) Onkohan totta.. Kumminkin jos tälläisen pyörän ostan täytyy siihen heittää kurit kiinni ainakin siksi aikaa, että papereihin saa lukemaan 25kw.

E: tai kurit ja kurit..jotain se äijä selitti että jollain ohjelmalla saisi pyörästa 25kw.
smile_org.gif

5tkm huolto nyt tehty ja hintaa oli 115e, ei paha ja paikkahan oli JKL bikeforum
cool.gif
muuthan tuohon ei kai kuulu kuin öljyjen ja suodatinten vaihto ja ketjujen kiristys ja rasvaus noin niinkun käytännössä
nixweiss.gif

DPD tuo paketin ainoastaan Suomeen, josta se jatkaa Matkahuollon käsissä sinua lähimpänä olevalle Matkahuollon noutopisteelle, joka luultavasti on paikallinen Siwa tai Valintatalo. Muutama päivä siitä eteenpäin saat kotiisi kirjeen, jossa tämä paikka kerrotaan. Meikäläinen alkoi kuumottamaan DPD:tä siinä vaiheessa, kun seurannan mukaan pakettini oli Suomessa. Näin ei tarvinnut odottaa sitä kirjettä, joka tuli siitä huolimatta vaikka olin jo hakenut lähetyksen Siwasta.

Mites paljon muu porukka on lähtenyt välityksiä tihentämään? Vakiona en oikein keksi juuri mitään käyttöä 6. vaihteelle ajoin minä sitten kaupungissa, maantiellä tai esim. kartingradalla. Siellähän sitä kaipaisi selkeästi lyhyempää ykköstä näillä taidoilla.
Itsellä tuli kyllä ihan DPD:llä kotiovelle asti nuo pari sliparia, ja SC:ltä tilattuna tietysti.

Mikäli ei ole tilaaja kotona vie DPD paketin lähimpään postiin / matkahuoltoon, en muista kummin päin meni.

Kuinka anteeksi antava pyörä tämä 690 smc oikein on? Mietin vain kun olen ajanut vakiolla piikillä ja houkuttelisi ostaa nyt sen tilalle tälläinen pyörä. Ja hiukan noi tehot epäilyttää että pysyykö tälläinen pyörä sitten käsissä kun 17 heppasella piikillä on ajellut...  
biggrin.gif
Tosin mitä mp messuilla juttelin KTM osastolla yhden miehen kanssa hän sanoi, että tämä pyörä olisi ihan ajettavissa 25kw:senakin(?) Onkohan totta.. Kumminkin jos tälläisen pyörän ostan täytyy siihen heittää kurit kiinni ainakin siksi aikaa, että papereihin saa lukemaan 25kw.

E: tai kurit ja kurit..jotain se äijä selitti että jollain ohjelmalla saisi pyörästa 25kw.
smile_org.gif
Tuskin löydät nöyrempää, anteeksiantavampaa ja helpompaa pyörää ajaa kuin tuollainen yksisylinterinen enska.
Merkistä, mallista tai tehosta riippumatta.
Saatika sitten hauskempaa
tounge.gif

Nuo on kuitenkin tehty ajettavaksi normaali pikitietä haastavampiin olosuhteisiin, ja siellä äkkipikaisella pyörällä tulee äkkiä vahinkoa.

Nice! Onko nää ihan kotarin omia muoveja vai saako jostain muualta tilattua laajemmalla valikoimalla? Mitä maksaa koko setti?

Tuolta Carbon-Performancesta Tsekeistä tilasin. SMC:hen ei löydy oikein muoveja, mut vanhempiin LC4-malleihin enemmänki. Toisaalta, veikkaan kyllä, että erikoistilauksesta vois olla mahdollista saada muutaki muovia, on vaan pirun kallista toi.
smile_org.gif

http://www.carbon-performance.com

Back