Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotkut perus minivilkut, löytyy varmaan joka kaupasta. Alkuperäiset vilkut oli kesän kiinni samoilla paikoilla eikä edes sulaneet..Mitkäs vilkut YLLE:llä on tuossa kuvassa?Noi vakkarit taitaa tulla putken tielle?![]()
Hölmö kyssäri, mutta onko nyt niin että erillistä rekkarivaloa (valkoista) ei tarvita / vaadita, vaan näin on tinanapeillekin ok asentaa?...Ei se telinettä tarvitse.. irroittaa vain jatkon!...
Ajoin viime kesänä duke 3:lla missä oli virinokka ja leovincen sliparit. (mahanalusputki oli vaihdettu sm:n putkiin) Ero oli melkoinen verrattuna vakiona ajettuun sm:ään. Eli todennäköisesti ei huonoa tee smc:n käytökselle.Entä virinokkaa, kannattaako asentaa vai lieneekö turha? Ilmeisesti motti on sama kuin 690 supermotossa johon joku oli asennellut noita.
akra oli muistaakseni bw:ssä joku 1400 egee. ja onhan noita ainakin fmf ja remus, jolla koko putkia. sliponeja on sitte enemmänki.Onko tuohon saatavilla Akran lisäksi jotain muuta kokoputkistoa? Aika hintava on nimittäin. Jenkkipojat puhuvat muistaakseni jostain 600usd kokoputkistosta, se on kieltä jota minäkin ymmärrän. Mitä tuo akra maksaa suomessa, 2000e?
Entä virinokkaa, kannattaako asentaa vai lieneekö turha? Ilmeisesti motti on sama kuin 690 supermotossa johon joku oli asennellut noita.
Jos tuota kutosta kääntää sen 180 astetta oikealle, pääsee lähemmäs Suomen listahintoja. Toitslandista löytyy kyllä tuohon 600 euron pintaan, jos Akraa kaipaa.Pelkkä slipari taisi olla listahinnaltaan vähän alle 600 euroa.
Ai. Mulle kotikylän pikkuputiikki lupasi moisen alle 700 eurolla. Jos pidemmälle lähtisi niin saisi halvemmallakin, mutten tiedä jaksanko kovin kauas lähteä vain säästääkseni satasen pöntön hinnassa. Joitain tyyppejä nähdäkseni ja muuten vaan kurvaillakseni ehkä (asianomaisille hyppyläpsyhymiö).Jos tuota kutosta kääntää sen 180 astetta oikealle, pääsee lähemmäs Suomen listahintoja. Toitslandista löytyy kyllä tuohon 600 euron pintaan, jos Akraa kaipaa.Pelkkä slipari taisi olla listahinnaltaan vähän alle 600 euroa.
Sekin pitää toki paikkansa. On kuitenkin aika outoa, että päivän tarjous olisi ollut kaikissa kolmessa liikkeessä - joista olen sitä välittömästi tai välillisesti tiedustellut - yli 200 euroa halvempi kuin tuo oletettu 900 euron listahinta. Kaikki nämä ovat siis paikallisia (lue: suomalaisia) pikkupuljuja. Kunnioitettavaa että nämä paikalliset pikkupuljut myyvät noita tuotteita persnetolla.Listahinta ja päivän tarjous paikallisessa mp-liikkeessä ovat yleensä kaksi eri hintaa. Horst yleensä lähettää tavaran kotiovellesi viikon sisään, mutta jos näet paikallisen puljun tukemisen tärkeämpänä asiana, niin mikäs siinä. Kunnioitettava periaate sekin.
Saman väittämän kuullut itsekkin, siks päädyin pelkkään sliparin vaihtoon.Korjatkaa jos olen väärässä, mutta minä olen saanut sen käsityksen että Akran alkukäyrä on mitoiltaan ja muodoiltaan samanlainen kuin vakio. Sillä satojen eurojen sijoituksella saa siis parin sataa grammaa painoa pois ja toisen värin alkukäyrään. Tietysti haluaisin sellaisen itsekin jos ei tuntuisi mokoma sijoitus missään. Pelkkä slipari taisi olla listahinnaltaan vähän alle 600 euroa.