Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin kattelemassa tota sun entistä pyörää. Multahan pöllittiin reilu kuukaus takaperin toi sm ja nyt ois smc kiikarissaPakko vastata, sillä mulla oli kotarissa just toi kyseinen leo vinssin putki + akran mappi. Mitään todisteita mustaa valkoisella ei ole, mutta ainakin persedynon perusteella vääntöä ja paukkua ylemmäksi tuli lisää. Äänet ei muuten tosta putkesta sitten lopu kesken, ilman db-killereitä rupesi korvat soimaan parin tunnin kuluessa.
E-hyväksytty putkihan tuo on, joten katti löytyy. Mee kokeileen mun vanhaa kotkaa Hoghaussiin, jossa se on vaihtopyöränä tällä hetkellä.![]()
Tuosta käynnistämisestä ainakin itse huomasin sen, että kaasua ei kannata antaa yhtään! Mikäli kaasua vääntää, niin saa sahata reilusti kauemmin..Kävin kattelemassa tota sun entistä pyörää. Multahan pöllittiin reilu kuukaus takaperin toi sm ja nyt ois smc kiikarissaPakko vastata, sillä mulla oli kotarissa just toi kyseinen leo vinssin putki + akran mappi. Mitään todisteita mustaa valkoisella ei ole, mutta ainakin persedynon perusteella vääntöä ja paukkua ylemmäksi tuli lisää. Äänet ei muuten tosta putkesta sitten lopu kesken, ilman db-killereitä rupesi korvat soimaan parin tunnin kuluessa.
E-hyväksytty putkihan tuo on, joten katti löytyy. Mee kokeileen mun vanhaa kotkaa Hoghaussiin, jossa se on vaihtopyöränä tällä hetkellä.
Vakuutus rahat pitäs saada tällä viikolla. Kun myyjä käytti sitä siinä niin joutu parikyt sekkaa starttaamaan ennen ku lähti tulille, onkohan siinä ollu tommosta vai onko pitkään seisonu? Ja mites ne kilsat , kun sitä mittariahan oli vaihdettu. Ois muutama muukin kysymys jos jaksat vastailla niin laitanko yyveetä vai turistaanko täällä?![]()
![]()
joo. kyllä ne oranssit ketjut on sen verran härskit, et joutuu kyll vaihtaa niihin kun aika tulee. samalla varmaan sitten sellainen stealth sprocket oranssilla keskispiderillä ja teräs hampailla.Pikkasen polttelee nuo oranssit ketjut, mutta mites se oranssin värin näkyvyys. Väri varmaan pysyy ketjuissa kiinni, mutta mites se ketjujen huolto/ylläpito? Onko noista ketjuvahoista tarpeeksi läpinäkyviksi?
.... niin toi convex taitaakin vaan meinata sitä, että lasi on hiukka kupera peilissä( tais olla convex merkkiset ).
Pois vaa kokonaa..niillä mitää tee.onkos porukalla ehdotuksia peilien suhteen?
Mites alusta? Millanen vetää kunnon patilla?Nyt olisi piikit alla, vähän turhan aikaista mutta ei malttanut odottaa..
Hyvin venyi 5.10 leveä rengas tolle 5.0 vanteelle.. Tuolla 4-kuvaa renkaista KLIK.
Kävin jo soramontulla ajelemassa, todella vakaa 21" eturenkaalla.. sais tulla jo lunta!