• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mistä vehkeestä se 17" vanne on ja kuinka leveä? 18" olisi valtava tarjonta renkaista, 17" löytyy ehkä kapeita kyllä. Mulla on enskapiikit 21/18 talveksi ja ne on mahtavat pikkuteillä kun on lunta tai jäätä, mutta asfaltilla ei pidä mitään. Jääradalla ne taas ei pidä. Rallinastat voi olla hyvä kompromissi jos on asfalttia ja ihan etelässä saattaisi riittää pienemmätkin?

Katsoin nyt tuota linkkiä ja nuo välikelin renkaathan olisi mahtavat!

mistä vehkeestä se 17" vanne on ja kuinka leveä?
Vanne on smc:n oma 5.00-17, olin pihi ja ostin vain ison etuvanteen
tounge.gif
.

Pitäisi nyt lähteä rööri-ostoksille, mutta mitä ostaa ja mistä? Akra, Wings, LeoVince, FMF ja Remus ovat löytyneet erinäisistä lähteistä. Löytyykö vielä jotain muita huomion arvoista slipareita/putkistoja?

Kiitos cmas ecu -vihjeestä! Nyt pelittää taas moitteetta, ja itse asiassa tyhjäkäyntikin muuttui ihan toiseksi..

Tuolla olisi halvat vanteet ja piikkirenkaat. http://www.nettivaraosa.com/713989, jos joku meinaa talvella ajella.

Ostaisin itse, mutta kerkesin tilaamaan jo muualta!
Käykö muka suoraan heittämällä paikoilleen?  
omg.gif

Etunen käynee suoraan.
Takavanne tarvitsee levityspalat jarrulevylle ja takarattaalle.
Lisäksi takavanteesta puuttuu vaimenninkumi, jonka jälkeen siirtymät ovat aikalailla epämukavia.

690 enduron vanteet menevät heittämällä paikoilleen.

Nyt pukkaa tyhmää (ehkä, kai) kysymystä...eli ziigailin huvikseni minkäs näkönen tuleva Leo Vince sbk on tuossa smc:ssä ja törmäsin tekstiin "SBK SLIP-ON KTM LC4 SMC 690 (08) -E- OVAL EVOII ALUMINIUM MAINTAINS THE STOCK KAT" niin käsitinkö nyt oikein että tuo änäri pitää sisällään katin? vai olenko nyt ihan hakoteilla?  
lookaround_orig.gif

Mikäli tossa katti on, niin taitaa olla turha kampe muuten kuin äänien kannalta...vai onko jollaan sama änäri ja huomasiko jonkin näköisen eron ajettavuuden kannalta?

Pakko vastata, sillä mulla oli kotarissa just toi kyseinen leo vinssin putki + akran mappi. Mitään todisteita mustaa valkoisella ei ole, mutta ainakin persedynon perusteella vääntöä ja paukkua ylemmäksi tuli lisää. Äänet ei muuten tosta putkesta sitten lopu kesken, ilman db-killereitä rupesi korvat soimaan parin tunnin kuluessa.

E-hyväksytty putkihan tuo on, joten katti löytyy. Mee kokeileen mun vanhaa kotkaa Hoghaussiin, jossa se on vaihtopyöränä tällä hetkellä.
wink.gif

E-hyväksytty putkihan tuo on, joten katti löytyy. Mee kokeileen mun vanhaa kotkaa Hoghaussiin, jossa se on vaihtopyöränä tällä hetkellä.
wink.gif
Pääh. Ei se katti siihen e-hyväksyntään vaikuta. Ei mulla mitään kattia Akroissa oo ja kummasti meni papereihin E-hyväksyttynä.
Akroissa ois pitäny ainakin ostaa erikseen jotkut kattipalat (280e
033102ass_1_prv.gif
).

Hiukan epäilen että siin Leossa on putken mukana kattia, vai onko sittenkin?
nixweiss.gif

Niin..kyllä oikein usko että E-hyväksyntä olis mitenkään katin kanssa tekemisissä, taitaa vaan olla äänien kanssa yhteyksissä. Näin mutu- tietona ja olettamuksena, perustuen lähinnä siihen että on killerin kanssa E- hyväksytty ja ilman sitten ei..tiedä sitte  
nixweiss.gif

Mutta hyvä kuitenkin tietää että edes jollain tapaa vaikuttas positiivisesti tuon koneen henkimaailmaan, jokseenkin kun on havaittavissa lievää ahdistusta tuolla vakioänärillä. Ja parempi hengittävyys on tässä tarkotuksena, ei pelkästään äänet.

Ok. Saatoin puhua sitten ihan vähän kakkaa ton katin puolesta. Enivei, ihan varteenotettava vaihtoehto toi pönttö on.

katti voi olla ja onkin usein muualla kuin vaimentimessa. E-hyväksyntä ei siis takaa Euro3-hyväksyntää, joka vaatii katin.

Täytyy vähän ziigata sitä änäriä sitten kun saan sen..odottavan aika on pitkä  
biggrin.gif

Mistäs ulkom. liikkeistä porukka on tilannu rompetta omiin kottaraisiin?

Jotenkin musta tuntuu, että se SMCn katti olisi siellä vaimentimessa SM:n tavoin. Ainakin tuo alkuperäinen vaimennin on kuin pieni kamiina jo lyhyemmän ajon jälkeen. Muutenkin se painaa lähes tuplat slipareihin verrattuna, ja ehkäpä se lisäpaino johtuu osaksi juuri siitä katalysaattorista.

Pikkasen polttelee nuo oranssit ketjut, mutta mites se oranssin värin näkyvyys. Väri varmaan pysyy ketjuissa kiinni, mutta mites se ketjujen huolto/ylläpito? Onko noista ketjuvahoista tarpeeksi läpinäkyviksi?

Back