Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jurz4 sanoi:Oisko kellään kiinnostusta lähtee Pkseudulta ajaa torstaina tonne Paimion karting radalle?
Siel on torstaisin motovuoro klo 16:00 - 20:00.Pavel Pude sanoi:Saakos kysästä et mitäs siellä on.?Muutakin kun tuo rata..![]()
JuhoK sanoi:Mites ne takuun vaatimat huollot nyt oli?
1000km huolto teetetty Niemitalolla ja muistaakseni sanoivat, että seuraava huolto kymppitonnissa, että ite vaihtelet vaan öljyt&suodattimet välillä. Kun nettiä selailee niin esim. joissain 690:ten myynti-ilmoituksissa lukee, että teettäneet 5000km huoltoja liikkeessä. Öljyt&suodattimet vaihdoin 3500km paikkeilla.
-kepa- sanoi:Huoltovälit muuttuneet uudempien vuosimallien myötä...
HarMi sanoi:Siel on torstaisin motovuoro klo 16:00 - 20:00.
http://www.swkfinry.com/site/?p=1
Mää tykkäsisin radast nimpal kauhiast, et kyl mää mene sinne toistekki.
http://youtu.be/mo_d4gIE2SA
Sinne vaan sekaan XT:tä huudattaa.
mjtee sanoi:10tkm on niin pitkä väli, että monella sen ajamiseen menee 2-3 vuotta
Koheltaja sanoi:10tkm tulee helposti kesän aikana kun ajaa pyörällä 2-7 päivänä viikossa
Takuun säilymisen kannalta pitää tehdä -12 mallista eteenäin 1000km ja 10000km huollot, tai vuosihuollot jos kilsat ei täyty vuoden aikana. Huollot on tehtävä valtuutetussa KTM huollossa joka kirjaa huollot valmistajan tietokantaan, jos heillä' ei löydy merkintää huolloista, takuu raukeaa.
Fiksu omistaja vaihtaa öljyt/suodattimet 2500-3000km välein, sen voi tehdä ite eikä vaikuta takuuseen. Missään nimessä en ajaisi öljyillä 10tkm, tai edes 5tkm. Öljytilavuus on pieni ja 2500-3000 kohdalla öljyt alkaa olla tummaa ja vaihteisto alkaa takkuamaan, molemmat on merkkejä siitä että on aika vaihtaa öljyt.
Koheltaja sanoi:Jos meinaat myös enskailla niin osta mielummin Enduro ja siihen motovanteet, alusta on Endurossa parempi kompromissi molempiin touhuihin. Jos laitat enskat SMC:n alle niin joudut hiomaan etujarrusatulasta muutaman millin pois ettei enskavanteiden pinnat osu siihen. SMC:n alusta on sitten pikkaisen kova enskailuun ja joku jossain mainitsi ettei SMC:n keulaa pahemmin shimmailla kun on eri sisuskalut mun Endurossa. Myös takakeppi on SMC:ssä tömäkämpi.
Mutta jos välttämättä haluat ostaa SMC:n niin kyllä siihen enskat saa alle. Välitykset SMC:ssä on 16/42 jotka on mun mielestä liian pitkät joten samalla kannattaa vaihtaa eteen 15 ratas. Endurossa on 15/45 välit ja silloin kun motojen kanssa on 15/42 ratastus niin kokonaisvälitys on molemmilla renkailla sama.
Velmu84 sanoi:Ok, no tämä selventikin asioita. Ei mulla oo vielä selvää suunnitelmaa kumpi olis sitte lopuksi parempi vaihtoehto itselle. Tulee ajettua tuolla Honulla katua, ja oon kyllästyny siihen ettei sillä oo oikeenkaan häävi mennä sorateille. Oon kuiteski sen verran utelias ajaessani, että jos tulee nähtyä jokin kiinnostavan oloinen liittymä jonnekkin tuntemattomaan, ni olis mukava poiketa kunhan olis sellainen kalusto alla jolla vois päätieltäkin livahtaa pikkuteille. Onkohan smc sit moto renkailla millanen ajella sora/metsäauto teitä? Enskailu ei oo mulle varmaankaan se tärkein juttu, vaan se että vois poiketa tosiaa tielle ku tielle. Mettä vehkeet sitte erikseen![]()
maunomatonen sanoi:Jos et umpimettään ole menossa ni smceellä pärjää hienosti, jopa ihan oikeilla katukumeilla
Velmu84 sanoi:Käympä huvilseni Seinäjoella kattomassa uutta smc-r:ää... Jos sitä menis vaikka huomenna töihin kotarin lippis päässä
Edit: Jäi sitte smc-r näkemättä, vaikka sellainen liikkeestä piti löytyä. No oli siellä 2kpl Enduro-R mallia. Olihan se aika vaikuttava laite juurikin sora/metsäauto teiden koluamiseenMyyjä tuumasi samaa kuin yllä, että smc malleihin ei olla laitettu enska vanteita, vaan enskaan moto vanteita. Tuli myös puheeksi se alusta, mutta ei siellä tiedetty oikein mitä eroa niillä sisuskaluilla on. Smc tiedoissa lukee etupumpuista "roma" mitä lie tarkoittaakaan??? Nii ja onko noissa uusissa bensamittaria, vai pelkkä varoitusvalo? Jäi siinä kaikessa täpinässä tarkistamatta
![]()