Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoo moderaattori...Ja vie pohjan pois koko keskustelulta mielestäni..
Kyseisen nimimerkin mielipiteet jäänevät yhdellä jos sun toisellakin tämän jälkeen omaan arvoonsa..
Ainakin minulla..![]()
no juu tavallaan mun ensireaktio oli saman suuntainen...mutta..jos unohdetaan modet nimiltä niin itse asia..viestien deletoiminen/ketjujen lukitseminen ja niiden periaatteet/säännöt, viestikejtu oli , jälleen kerran, arvokas ja siinä tuli arvokasta tekstiä/kommenttia/näkemystä puolesta ja vastaan.Ja vie pohjan pois koko keskustelulta mielestäni..
Kyseisen nimimerkin mielipiteet jäänevät yhdellä jos sun toisellakin tämän jälkeen omaan arvoonsa..
Ainakin minulla..![]()
Vaikka olisikin provo, niin itse en ainakaan pystynyt löytämään selkeää, konkreettista vastausta siihen kysymykseen, että oliko po. mode tehnyt jotain väärin tuossa tapauksessa. Vain sitä, että modet on hyviä jätkiä ja homma on vihonviimeinen, eikä siihen kukaan halua. Mode-puolella kun kuitenkin on(?) teknisiä mahdollisuuksia, joita tavallisella keskustelijalla ei ole. Faktoilla homma olisi saatu vihellettyä poikki jo monta, monta viestiä sitten. Ja tarkoitan nyt sisältöä, en tapahtumaketjuja. Se on kyllä tullut selväksi.Joo'oh, harmi että että pitkästä aikaa kunnonkin palautekeskustelua kerännyt aihe osoittautuikin provoksi, jossa käyttäjä joutuessaan "alankynteen" pönkittää omia mielipiteitään toisen nimimerkin voimin.
Säälittävää.
Öö... sori, mut mä en saanu tosta pointtia poimittua. Oliko tää negatiivinen vai positiivinen palaute?edittiä: Madille terveiset "oikeudentajusta"...pata kattilaa soimaan(ko)?
harmi kun en ole juridiikankaan asiantuntija niin en voi tuohon, niin mehevään, provoon ottaa tämän enempää kantaa.
(MadMan @ aiemmin tässä viestiketjussa) sanoi:Ennakkotapaus on siis olemassa, eikä tässäkään tapauksessa minun mielestäni siitä poikkeavalla ankaruudella pitäisi rankaista.
(MadMan @ vielä aiemmin) sanoi:Tulee mieleen pari muutakin vaihtoehtoa... meillä esim MadManin ja Muke83:n viestit tulevat samasta IP:stä... voihan hyvin olla että Jyrkin ja Penan tapauksessa on kyse samankaltaisesta tilanteesta
Haluatko lyhyen vai pitkän vastauksen koskien toivetta moderaattoreiden tasokkaamasta viestien tasosta versus rivikirjoittelija? Jos jostain syystä et sattunut näkemään yhdistyksen puheenjohtajalle elokuussa lähettämääni sähköpostia, jossa käsiteltiin mm. tätä samaa aihetta, voin toki viikonlopun aikana paremmalla ajalla kirjoittaa ajatukseni tänne foorumille. Ja se viesti ei koskenut kirjoitusvirheitä, lauserakenteita tai toiveita muistakaan kirjallisista kyvyistä.Moni odottaa että moderaattorit kirjoittaisivat tasokkaammin kuin muut?? Samanlaisiahan mekin olemme kirjoittajina ja hyvin kirjavaa joukkoa, kaikilla ei varmasti "kynä" pysy kädessä yhtä hyvin kuin joillakin foorumin jäsenistä.![]()
Ja myös lukijoiden/rekisteröityneiden persoonien kannattaa miettiä minkä kuvan itsestään antaa moderaattoreille/ylläpitäjille.
jahas ja sekaannusta taas..JOS madman ja madmax on kilpaileva siiamilaiskaksikko tuolle JHBMW&HD1999 voimakaksikolle niin sitten tuo on kohdistettu sinulle.. muutoin madmaxille...Öö... sori, mut mä en saanu tosta pointtia poimittua. Oliko tää negatiivinen vai positiivinen palaute?edittiä: Madille terveiset "oikeudentajusta"...pata kattilaa soimaan(ko)?
harmi kun en ole juridiikankaan asiantuntija niin en voi tuohon, niin mehevään, provoon ottaa tämän enempää kantaa.![]()
Viittaatko tähän (oikeustaju):
Niin, valitettavasti vain tuo tasokkuusvaatimuskin on yleensä subjektiivinen, mielipiteeksi katsottava näkemys, ei enempää eikä vähempää. Netiketissä olisi tietenkin aina hyvä pysyä, mutta muuten se mikä on tasokasta yhden mielestä on alta kaiken arvostelun toisen mielestä, ja väliin mahtuu aika paljon muutakin.Haluatko lyhyen vai pitkän vastauksen koskien toivetta moderaattoreiden tasokkaamasta viestien tasosta versus rivikirjoittelija? Jos jostain syystä et sattunut näkemään yhdistyksen puheenjohtajalle elokuussa lähettämääni sähköpostia, jossa käsiteltiin mm. tätä samaa aihetta, voin toki viikonlopun aikana paremmalla ajalla kirjoittaa ajatukseni tänne foorumille. Ja se viesti ei koskenut kirjoitusvirheitä, lauserakenteita tai toiveita muistakaan kirjallisista kyvyistä.
Katos perkule, noi h***tin Modet on muuten syypäitä myös siihen, että en eilen saanut.Sanoo moderaattori..
Kyllä.. se verran ketuttaa..
Ja tietystihän tämän voi aloittaa uudestaa ja yrittää saada kunnon keskustelua aikaiseksi.
Vaikka moderaattorit ilmeisesti ovatkin "Jumalasta seuraavia", ei heitä nyt voi sentään siitä syyttää, että et saanut pesää.Katos perkule, noi h***tin Modet on muuten syypäitä myös siihen, että en eilen saanut.Sanoo moderaattori..
Ja tietystihän tämän voi aloittaa uudestaa ja yrittää saada kunnon keskustelua aikaiseksi.![]()
![]()
... paitsi jos halujen kohde olikin itse asiassa joku moderaattoreista?Vaikka moderaattorit ilmeisesti ovatkin "Jumalasta seuraavia", ei heitä nyt voi sentään siitä syyttää, että et saanut pesää.Katos perkule, noi h***tin Modet on muuten syypäitä myös siihen, että en eilen saanut.Sanoo moderaattori..
Ja tietystihän tämän voi aloittaa uudestaa ja yrittää saada kunnon keskustelua aikaiseksi.![]()
![]()
![]()
Tuota en tullut ajatelleeksikaan; onhan moderaattorien joukossa tosiaan naisiakin.... paitsi jos halujen kohde olikin itse asiassa joku moderaattoreista?Vaikka moderaattorit ilmeisesti ovatkin "Jumalasta seuraavia", ei heitä nyt voi sentään siitä syyttää, että et saanut pesää.Katos perkule, noi h***tin Modet on muuten syypäitä myös siihen, että en eilen saanut.Sanoo moderaattori..
![]()
![]()
![]()
![]()
Aah... no ilmankos se tuntukin sekavalta palautteeltajahas ja sekaannusta taas..JOS madman ja madmax on kilpaileva siiamilaiskaksikko tuolle JHBMW&HD1999 voimakaksikolle niin sitten tuo on kohdistettu sinulle.. muutoin madmaxille...
No mites se siihen liittyy?Tuota en tullut ajatelleeksikaan; onhan moderaattorien joukossa tosiaan naisiakin.![]()