• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kritiikkiä moderaattoreista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHBMW
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Jokainen moderaattori tekee siis tätä vapaa ehtoisesti ja tietysti uusia modeja etsitään jatkuvasti koska monelta ehtyy puhti tähän touhuun koska joutuu ilmaiseksi kuuntelemaan vittuilua... vittuilua jaksaa jonnin verran kuunnella jos siitä maksetaan, mutta ymmärrän jos sitä ei kukaan ilmaiseksi jaksa kuunnella.

Jos siis on modeksi halukkaita niin ilmoittautukaa Ry:n hallitukselle niin käsitellään seuraavassa kokouksessa. Jos ei ole modejen linjaan tyytytyväinen niinkuin monella samalla henkilöllä tuntuu jatkuvasti urputtamista olevan modejen linjasta niin tervetuloa vaan tälle puolen.. kyllä täällä apureita ja ilmaisia vittuilun vastaanottajia kaivataan jatkuvasti.

Hakemukset moderaattorin hommasta voi pistää osoitteeseen hallitus@moottoripyora.org. Vastineeksi lupaamme.. ööö... vähemmän kiitosta ja sitäkin enemmän negatiivista palautetta.

Varmaan toi juttu etta miks kritiikki kohdistuu vaan pariin moderaattoriin, johtuu siita etta etta vaan pari moderaattoria tekee noita ketjujen siivoushommia ..muutenkinhan toita on jaeltu vahan (tai jakautuneet, whatever) joku lukitsee innolla uusintaposteja, jotkut puuttuu aiheitten karkailuun, toiset siivoaa ikivanhoja posteja ja jotkut (iso osa, tappakaa kritiikin vuoksi) eivat tee sitten tasan niin mitaan, ja silloinhan ei kritiikkia tule.
juu varmasti näin. tuossa ei olekkaan mitään epäselvää.

ongelmia tulee silloin  jos mode itse ottaa osaa viestiketjuun ja sitten jossain vaiheeessa, riippumatta siitä mitä aiemmin on ketjussa sanonut tai ei ole sanonut, alkaa poistamaan toisten puheita, syystä tai syyttä... vähän sama kun IRL tukkisi toiselta turvan jos puhumiset ja mieliBIDEET eivät käy yksiin...

itse olen hyvin varauksellinen tuon sensuurin suhteen ja ne tulisi jättää minimiin..

ja tietty jokainen voi aina valita vapaasti missä foorumissa on ja kirjottaa ja mihin viestikejtuihin kirjoittaa..sehän on aivan selvä...ja niin varmaan monet valitsevatkin ja hyvä niin..se tosin ei aina ole hyvä kokonaisuuden tai foorumin kannslta.

editti:typoilua

ongelmia tulee silloin  jos mode itse ottaa osaa viestiketjuun ja sitten jossain vaiheeessa, riippumatta siitä mitä aiemmin on ketjussa sanonut tai ei ole sanonut, alkaa poistamaan toisten puheita, syystä tai syyttä... vähän sama kun IRL tukkisi toiselta turvan jos puhumiset ja mieliBIDEET eivät käy yksiin...

itse olen hyvin varauksellinen tuon sensuurin suhteen ja ne tulisi jättää minimiin..

ja tietty jokainen voi aina valita vapaasti missä foorumissa on ja kirjottaa ja mihin viestikejtuihin kirjoittaa..sehän on aivan selvä...ja niin varmaan monet valitsevatkin ja hyvä niin..se tosin ei aina ole hyvä kokonaisuuden tai foorumin kannslta.
Tästähän tässä on ollut koko ajan kyse. Ei sen sijaan mistään ihmeellisestä vainosta ORG:in moderaattoreita kohtaan, vaikka moni (modeeraattori) näyttää sen niin tulkinneenkin. Tämä kun on ainoa tapa nostaa asia pöydälle kun katsoo delete –näppäimen osuneen kohdalle väärin perustein tai moderaattoreiden pelaavan omilla säännöillään. Kaikkia kehotuksia lähettää viestiä pääylläpitäjälle tai kyseiselle moderaattorille itselleen, voidaan pitää lähinnä vitsinä ja kun katsoo moderaattoreiden (pääylläpitäjän) kommentteja asiasta niin selviää varmaankin miksi. Moni moderaattori kun näyttää olevan sitä mieltä, että jos ei linja kelpaa niin menkää muualle kirjoittelemaan. Todella hyvä asennne ja rohkaisee varmasti kaikkia lähettämään viestejä sinne puolelle aina kun ongelmia ilmenee. Jopa pääylläpitäjän kommentit  korostavat sitä kuinka moderaattoreiden työ on niin vaikeaa kun sitä pitää tehdä ilmaiseksi ja kaikki sen kuin vain vain vittuilee.  
baaa.gif

On ihan kiva saada moderaattoreiden kommentteja asiasta, mutta olisi vielä kivempi jos edes yhdessä olisi jotain pohdiskelua siitä asiasta mistä tämä palsta lähti liikkeelle. Eli onko soveliasta, että moderaattori osallistuu itse kirjoitteluun (eikä välttämättä aivan niiden mainostettujen pelisääntöjen mukaisesti) ja sitten kun kritiikkiä alkaa tulemaan niin poistaa koko osion.  
confused_orig.gif

Itse olen sitä mieltä, että moderaattorit ovat todellakin vain ihmisiä (kuten joku jo ehti mainitakin) ja heillä on täsmälleen sama oikeus osallistua keskusteluun kuin muillakin. Kuitenkin silloin kun moderaattori on itse osallisena keskustelussa niin pitäisi olla tarkkana mitä laukoo ja kuinka niitä delete -oikeuksia silloin käyttää.
Ja lisäksi kun kyseessä todellakin on ns. vapaaehtoisuuteen osallistumiseen perustuva keskustelu -forum niin olisi varmasti eduksi jos moderaattoripuolellakin joskus myönnettäisiin virheitä tapahtuvan (jos/ja kun niitä tapahtuu), eikä aina vain osoitettaisi sormella jonnekin muualle. Ehkä se auttaisi hieman selventämään missä ne rajat oikein menevät ja mitä ne (kaikille yhteiset) pelisäännöt oikein ovat.
wink.gif

Hyvää itsenäisyyspäivää vain kaikille, myös moderaattoreille sekä pääylläpitäjälle    
biggrin.gif

Niih, meitä hiljaisempiakin modeja löytyy, varsinkin kun ajokausi vasta päättyi ja vasta nyt kammetaan taas koneen ääreen. Kuten kaikki tiedämme, me modetkin olemme yksilöitä, ajattelevia ihmisiä, vaikka kaikki ei sitä uskoisikaan. Toiset ajattelee enemän kuin toiset, ja vieläpä eri tavalla...

Näkemyseroja on varsin paljon ja näinkin kirjavien keskustelujen pitäminen asialinjalla tai yleensäkään jonkinlaisen linjanveto on enemän kuin vaikeaa. Mitä taas tulee perusteluiden antamiseen poistetuista jutuista, siihen tuskin monellakaan modella olisi aikaa. Itse en montaakaan juttua ole poistanut, ehkä juuri senkin takia kun foorumin lukeminen on yleensäkin vaihtelevaa mutta perustelut poistamiselle on ainakin itselläni aina olleet samat, niin jatkossakin...

Kuten JP tuossa aiemminkin jo sanoi, teemme tätä talkootyönä ja erityinen hatunnosto niille erittäin aktiivisille muutamalle modelle, jotka päivästä toiseen jaksaa sitä deleteä painaa tarvittaessa. Kuitenkin keskustelu on kirjavaa ja mielipiteitä saa lukea ihan laidasta laitaan. Yksikään meistä modeista ei ole niin herkkähipiäinen etteikö kestäisi kritiikkiä omasta toiminnastaan mutta liian henkilökohtaiseksi sekään ei saa mennä...

T: Moderaattoreiden ritarikunnan alempi kunniaritari...
wink.gif

Eli onko soveliasta, että moderaattori osallistuu itse kirjoitteluun (eikä välttämättä aivan niiden mainostettujen pelisääntöjen mukaisesti) ja sitten kun kritiikkiä alkaa tulemaan niin poistaa koko osion.
Tämä - luulisin - on se eniten harmittava seikka. Olen huomannut saman.

Modeja on peräti 22, joista vain muutamilla tuntuu olevan ongelma.
Miksi?

Onko niitä asiattomuuksia todella niin paljon, että 22 ihmistä ei ehdi pitämään asioita hyppysissä. Ymmärrän, että kaikki 22 eivät ole myöskään aktiivisia 24h/vrk - eikä tietenkään tarvitsekkaan.

Olisiko aika poistaa "jäsenistöstä" kaikki inaktiiviset nimimerkit - taas välillä? Joku kehuskeli, että "jäseniä" on peräti 5000 - mikä sekin on uskomatonta. Uskoisin lukuun, joka on 2000-3000 mutta 5000 on kyllä yläkanttiin - vai mitä arvelette. Vuosi ja 3 kk voisi olla rajana passiivisena oleiluun , jos ette muuta keksi. Haittaisiko se, että suht oikea luku tulisi selville - taas hetkeksi, kunnes se karkaa uudelleen käsistä - kuten aina.
wink.gif

Ehdotus:
Tarkempaa valvontaa saisi olle sen suhteen, että ns. asiafoorumeissa ei olisi kovin paljon ns. "paskanjauhantaa" . Näillä asiafoorumeilla tarkoitan esim. teknisiä keskusteluja. "Paskanjauhannat" voisi siirtää sinne paskanjauhantaan - niitäkään ei siis tarvitsisi poistaa.
Siellä paskanjauhannassa saisi sitten olla vapaammin "sitä itteänsä" sen kummemmin sensuroimatta liian paljon. Jokainen nimimerkkihän kaikissa kirjoituksissaan antaa vain itsestään sellaista kuvaa kuin millaisena haluaa itsensä muiden silmissä olevan. Kaikki kirjoituksethan ovat tavallaan mainosta kustakin kirjoittajasta itsestään.

Ko. tapaus on niitä perusasioita, mitä on sovittu noudatettavaksi täällä foorumissa. Tarpeettomia negatiivisia henkilökohtaisuuksia ei sallita.

Bomberin ensimmäinen viesti oli sellainen ja poistin sen kommentoimatta. Pyynnöstä perustelin sen myöhemmin. Bomberin seuraava viesti jatkoi samaa rataa, joten poistin sen ja perustelin julkiseen koska asiaan kuulumattomat ottivat tapaukseen kantaa. Ja kun tapaus oli paisumassa niin päätin poistaa koko roskan sotkemasta alkuperäistä aihetta ja ehdotin yhtenä vaihtoehtona asian käsittelyä omana aiheenaan.

Näinhän nyt tapahtuukin eikä tässä mitään pahaa ole. Kestän toki kritiikin ja tässä aiheessa "pienoiset" ylilyönnitkin. Oikein käytettynä kritiikki voi olla kehittävää ja siten foorumin toimintaa parantavaa. Haistattelut ja asioiden tarkoituksenmukaiset väännökset muistikatkoineen jätän omaan arvoonsa.

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti!

Modeja on peräti 22, joista vain muutamilla tuntuu olevan ongelma.
Miksi?

Onko niitä asiattomuuksia todella niin paljon, että 22 ihmistä ei ehdi pitämään asioita hyppysissä. Ymmärrän, että kaikki 22 eivät ole myöskään aktiivisia 24h/vrk - eikä tietenkään tarvitsekkaan.

Ehdotus:
Tarkempaa valvontaa saisi olle sen suhteen, että ns. asiafoorumeissa ei olisi kovin paljon ns. "paskanjauhantaa" . Näillä asiafoorumeilla tarkoitan esim. teknisiä keskusteluja. "Paskanjauhannat" voisi siirtää sinne paskanjauhantaan - niitäkään ei siis tarvitsisi poistaa.
Siellä paskanjauhannassa saisi sitten olla vapaammin "sitä itteänsä" sen kummemmin sensuroimatta liian paljon.
22 modea, joista 22 käy töissä/opiskelee, josta 22 myöskin harrastaa sosiaalista elämää... Eli vaikka meitä on paljon, ei kaikki ole kovin aktiivisia, kuten esim minä (kuulun ehdottomasti in-aktiivisimpiin). Eli tottahan toki jos ei ole kovin aktiivinen niin kritiikki ei osu omaan nilkkaan, toinen asia on se että kaikki eivät kommentoi poistamisiaan kuten MagnaMan, joten tottakai että jos vastaa niin se pistää silmään.

Paskan jauhantaan olemme pyrkineet siirtää kaikki, mutta olet oikeassa, pyrime tehostamaan tätä siirtoa. Ongelmana on kuitenkin että siirto voi tehdä vain koko keskustelulle, joten yksittäisiä viestejä emme pysty siirtämään...

........ Jokainen nimimerkkihän kaikissa kirjoituksissaan antaa vain itsestään sellaista kuvaa kuin millaisena haluaa itsensä muiden silmissä olevan. Kaikki kirjoituksethan ovat tavallaan mainosta kustakin kirjoittajasta itsestään.
Tämäkin on harvinaisen totta, sillä kyllä jokainen kirjoittaja vastaa viime kädessä itse siitä mitä tuli kirjoitettua ja luo kuvaa ainoastaan itsestään. Kyllä se omaan nilkkaan lopulta osuu jos liikoja uhoaa väärissä paikoissa.

Moni moderaattori korostaa asiallisen kirjoittamisen tärkeyttä ja sitä kuinka ei saa mennä liiaksi henkilökohtaisuuksiin. Tämä on varmasti totta mutta näitäkään periaatteita ei ole syytä viedä liian pitkälle vain sen takia, että ne ovat olemassa. Jos tällaisia ”partiolaisten hyvän tavan sääntöjä” aletaan noudattamaan liian kirjaimellisesti sellaisissakin aiheissa joissa tunteet helposti kuohahtavat niin voi kysyä, että mistä täällä sitten voi kunnolla keskustella. Monet mielenkiintoiset aiheet kun eivät lähde liikkeelle missään ”paskanjauhanta forumilla” vaan jossain muualla. Jokainen varmasti ymmärtää, että jos keskustellaan esim. kypärän visiirin materiaaleista niin ei ehkä ole hyvän tavan mukaista kutsua kirjoittajaa mulkuksi, mutta jossain toisessa yhteydessä se nyt ei ehkä sittenkaan ole niin suuri synti. Ja kun vielä muistaa, että kyseessä sentään on motoristien, eikä  Marttakerhon –forum niin pientä ylimääräistä vapautta eri ilmaisutavoissa on syytä ajoittain sallia.

Kuten Grizzly sen hyvin sanoi niin kaikki ihmiset ovat erilaisia ja jotkut loukkaantuvat herkemmin kuin toiset. Tämä on ehdottoman totta ja siksi kovin herkkähipiäisille ei ehkä pitäisi antaa oikeuksia luoda kaikkia koskevia pelisääntöjä. Itselläni tulee mieleen, että henkilöiden jotka ovat kovasti herkkiä loukkaantumaan rumista sanoista, kannattaa varmasti etsiä forumeita joissa kukaan ei koskaan sano pahasti. Motoristi forumeilla riski kohdata ruma sana kun on varsin suuri.
wink.gif

Tämäkin on harvinaisen totta, sillä kyllä jokainen kirjoittaja vastaa viime kädessä itse siitä mitä tuli kirjoitettua ja luo kuvaa ainoastaan itsestään. Kyllä se omaan nilkkaan lopulta osuu jos liikoja uhoaa väärissä paikoissa.

Moni moderaattori korostaa asiallisen kirjoittamisen tärkeyttä ja sitä kuinka ei saa mennä liiaksi henkilökohtaisuuksiin. Tämä on varmasti totta mutta näitäkään periaatteita ei ole syytä viedä liian pitkälle vain sen takia, että ne ovat olemassa. Jos tällaisia ”partiolaisten hyvän tavan sääntöjä” aletaan noudattamaan liian kirjaimellisesti sellaisissakin aiheissa joissa tunteet helposti kuohahtavat niin voi kysyä, että mistä täällä sitten voi kunnolla keskustella. Monet mielenkiintoiset aiheet kun eivät lähde liikkeelle missään ”paskanjauhanta forumilla” vaan jossain muualla. Jokainen varmasti ymmärtää, että jos keskustellaan esim. kypärän visiirin materiaaleista niin ei ehkä ole hyvän tavan mukaista kutsua kirjoittajaa mulkuksi, mutta jossain toisessa yhteydessä se nyt ei ehkä sittenkaan ole niin suuri synti. Ja kun vielä muistaa, että kyseessä sentään on motoristien, eikä Marttakerhon –forum niin pientä ylimääräistä vapautta eri ilmaisutavoissa on syytä ajoittain sallia.

Kuten Grizzly sen hyvin sanoi niin kaikki ihmiset ovat erilaisia ja jotkut loukkaantuvat herkemmin kuin toiset. Tämä on ehdottoman totta ja siksi kovin herkkähipiäisille ei ehkä pitäisi antaa oikeuksia luoda kaikkia koskevia pelisääntöjä. Itselläni tulee mieleen, että henkilöiden jotka ovat kovasti herkkiä loukkaantumaan rumista sanoista, kannattaa varmasti etsiä forumeita joissa kukaan ei koskaan sano pahasti. Motoristi forumeilla riski kohdata ruma sana kun on varsin suuri.
wink.gif
Tuo on totta. Joten jokaisen pitäisi pitäytyä menemästä liiallisuuksiin henkilökohtaisuuksissa. Jos se silti tapahtuu niin ilmaisu voisi olla laimeampi kuin "mulkku" ellei kirjoittajat tunne toisiaan tai muuten vain totea ajatuksenjuoksun olevan samalla aaltopituudella., mutta silloinkin mielellään hymynaamoin
smile_org.gif
tounge.gif

Ja edelleen totta että ei "haukku haavaa tee" mutta kohteliaisuus kuuluu kaiketi myös tähän foorumiin?
smile_org.gif

Suomalainen periaate: Ja Perkele vieköön minusta että paskaa puhu!
Niin, tuo on hyvä periaate. Vai haluaako joku sellaisen kohteeksi vapaaehtoisesti?
Olen ollut täysin vapaaehtoisesti paskanpuhumisen kohteena (tosin myös JHBMW ja Tylyttäjä ovat myös saaneet osansa) esim. vaijerikaidekeskustelussa ja nyt tässä Boxintien kaatojen keskustelussa, jossa jälkimmäisessä poliisi on puolustellut ahkerasti kolleegansa tekemää mielestäni hyvin kyseenalaista ratkaisua viedä asia syyttäjälle. Olen tottunut tuohon paskanheittoon, ja siitä eivät mene minun yöuneni senkään vuoksi, että Org. ei ole maailman tärkein asia, vaikka välillä onkin hauska käydä foorumilla.
sleep2.gif

Ongelma Org.-foorumilla on se, jonka Zam64 on osuvasti kiteyttänyt eli se, että "jos mode itse ottaa osaa viestiketjuun ja sitten jossain vaiheeessa, riippumatta siitä mitä aiemmin on ketjussa sanonut tai ei ole sanonut, alkaa poistamaan toisten puheita, syystä tai syyttä... vähän sama kun IRL tukkisi toiselta turvan jos puhumiset ja mieliBIDEET eivät käy yksiin..." Ongelma ratkeaa sillä, että moderaattorit eivät osallistu keskusteluun omine mielipiteineen (puolueettomuus). Siinä olisi sekin hyvä puoli, että Grizzly ja MagnaMan eivät olisi koko ajan kritiikin kohteena tällä foorumilla.
wink.gif

Ai niin, tulin mopolla töihin...
tounge.gif
Orgin ongelmana ovat myös nämä todella hävyttömät, lapselliset, sisällöltään selkeästi riitaa haastavat ja suomalaisuutta loukkaavat, ulkomaalaisten kommentit talvikuukausina.

Ehdotankin, että kaikki ulkomaanelävät bannataan talvikuukausien ajaksi foorumilta niin päästään edes tästä ongelmasta.
wink.gif

Millä tavalla minä olen osallistunut itse keskusteluun ja mitä mielipiteitä olen keskustelusta poistanut? En mitään.

Kyse oli yksinkertaisesti henkilökohtaisuuksiin menemisestä ja sen olen poistanut kuten kuuluukin.

Kuten bomberin viimeisestä viestistä näkyy niin samat henkilöt ovat joutuneet delete-napin alle ja siihen on aina sama syy.

Pääylläpito voi miettiä poistetaanko minun moderaattorioikeudet vai poistetaanko muutama jatkuvan deletoinnin kohteeksi joutuva. Lopputuloshan olisi näennäisesti sama. Vai jatketaanko nykyistä linjaa ja kuunnellaan nämä samat kritiikit. Minusta nykyinen linja on ok, eikä kritiikki yöuniani vie.

Jotta saataisiin jotain uutta tähän tilanteeseen niin ehdotan, että esim. bomberi ja JHBMW pyrkisivät "hiljaisiksi" moderaattoreiksi ja hoitaisivat tehtäviin kuuluvat hommat nurkumatta. Minä puolestani voisin luovuttaa delete-nappini ja saisin häiriöttä osallistua keskusteluihin ja jutella omiani
biggrin.gif

Alan tulla kait vanhanksi kun toistan jo itseäni, mutta toistetaan sitten..
tounge.gif

Moderoinnista ja sen linjasta (tai linjattomuudesta) on keskusteltu foorumin perustamisesta asti, kysymys nousee täällä aina vähän väliä esille, ja on mielestäni hyvä että asioista keskustellaan ja sivustoa kehitetään palautteen perusteella.

Sivusto perustettiin alunperin juuri sen takia että suomessa ei löytynyt yhtään asiallisesti ylläpidettyä motoristi foorumia, pahimpina ongelmina muissa foorumeissa nähtiin trollaavat teini-ikäiset (tai aikuiset ikiteinit), sisäpiiriläisyys yms.

Moderointi on tärkeää koska olen itse ainakin huomannut että kun keskustelun taso on korkealla, trollien, asiattomuuksien ja henkilökohtaisuuksien kirjoittelun kynnys on huomattavasti korkeampi.

Bomberin ehdotus siitä että mikäli kaksi yllämainittua moderaattoria eivät itse osallistuisi keskusteluun ei tulisi eturistiriitaa, mielestäni rakentavampi ajatus on että kukaan ei kirjoita mitään niin ei tarvita näitä keskustelujakaan moderoinnista tai sen tarpeellisuudesta
tounge.gif

Moderaattorien määrästä/laadusta päättää ylläpito, heille voi lähettää suoraan postia jos on huomautettavaa jonkun moderaattorin toiminnasta, kokemuksesta tiedän että ylläpito kyllä reagoi näihin, mutta eri asia on onko oikeasti tarvetta rajoittaa jonkun moderaattorin oikeuksia kirjoittaa tai poistaa viestejä. Mikäli tulisi vastaan todellisia tapauksia että moderaattori käyttää väärin valtaansa, niin tottakai siihen ylläpito myös puuttuisi, näissä edellä mainituissa tapauksissa ei ainakaan omasta mielestäni moderaattori tälläiseen väärinkäytökseen ole syyllistynyt.

Viestiketjuja siivotaan välillä myös niin että puhdistetaan koko ketju yhdellä kertaa ylimääräisistä viesteistä, tähän on turvauduttu harovin, mutta silloin ketjusta poistetaan myös asiallisia viestejä, koska se on ainoa tapa saada koko ketju järjestykseen, yksi "roikkumaan" jäänyt vanha viesti näyttäisi lievästi sanottuna hassulta tälläisessä ketjussa.

Itse toimiessani ylläpitäjänä poistin tasaisesti käyttäjien, moderaattoreiden ja ylläpitäjien viestejä, heiltä sen enempää etukäteen kysymättä tai jälkikäteen ilmoittamatta, moderaattoreiksi ja ylläpitäjiksi valitaan henkilöitä joilla on katsottu olevan harkintavaltaa ja kykyä tehdä ratkaisuja ja kantaa niistä vastuu.

Syy miksi mode kritiikki kohdistuu pääasiassa muutamaan henkilöön johtuu aika paljon siitä että kyseisillä henkilöillä on kykyä tehdä hankaliakin päätöksiä poistojen suhteen, kaikki moderaattorit eivät tätä tee vaan he tyytyvät normaalin siivoustyöhön foorumissa joka sekin on tärkeätä perusduunia jotta sivusto toimisi moitteetta.

Herkkänahkaisuudesta en syyttäisi moderaattoreita, enemmän sitä on nähtävissä joidenkin (muutaman) käyttäjän kirjoituksissa välittömästi kun heidän "kirjallisia mestarituotoksiaan" siivotaan foorumista alkaa suunnaton itku ja hampaiden kiristys kuinka täällä sensuroidaan heidän mielipiteitään (unohtamatta kuinka väärin on kohdeltu normaali käyttäjiä asiallisessa vaijerikaidekeskustelussa...).

Nykyinen moderoinnin linja on saanut käyttäjiltä erittäin paljon kiitosta, ja toivon ainakin itse saman tason jatkuvan, omat vierailut tällä sivustolla loppuvat nopeasti jos sivu päästetään jippiin keskustelufforumin tasolle.

Millä tavalla minä olen osallistunut itse keskusteluun ja mitä mielipiteitä olen keskustelusta poistanut? En mitään.
Kirjoitin monikossa "esim. vaijerikaidekeskustelussa ja nyt tässä Boxintien kaatojen keskustelussa".
eek.gif

Puuhikselle: Kyllä minun tuotoksiani saa siivota kunhan vastaavasti siivotaan myös asenteellisten moderaattoreiden tuotoksia.
wink.gif
Minusta enemmän pitäisi olla huolestunut siitä, että poliisi lukee jatkuvasti Orgin juttuja jopa moderaattorina eivätkä ihmiset tiedä siitä mitään.
033102ass_1_prv.gif

Minusta enemmän pitäisi olla huolestunut siitä, että poliisi lukee jatkuvasti Orgin juttuja jopa moderaattorina eivätkä ihmiset tiedä siitä mitään.
033102ass_1_prv.gif
Eiko tuo ole jo pikkasen vanha laulu..

Ja uskaltaisin jopa vaittaa etta jo tilastollisen jakauman mukaan lukijakuntaan kuuluu useampikin poliisi, ja opettaja, ja putkimies, ja tieda vaikka verovirkailijakin

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back