• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kotkan ja Marjatan Blue Ridge Parkway 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kotka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli taas kahlattua tarina läpi päivitysten lomassa. Hienon reissun olette taas tehneet.
Kiitos tarinan ja kuvien jakamisesta!
:thumbup:

Kiitokset reissussa olleille! Mukavaa tarinaa saatu kirjoitettua ja hienoja teitä/ paikkoja olette läpi kolunneet!
Itselläkin olisi iso haave päästä ajamaan Blue Ridge.... satuin tekemään siitä reittikätköt tuonne uudelle sivustolle eli motocaching.net:iin ja sen myötä sain tutustua noihin mutkiin ja maisemiin!

Upeeta settiä tosiaan.

Onko sulla muuten mitään käsitystä Toronton alueen mopovuokrauksesta? Kesällä taas menossa; mp tarjontaa tuntuu olevan aika vähän. Ajattelin lähteä Torontosta Sudburyyn päin kattelee; vois käydä siellä vaikka kalassa samalla.

kotka sanoi:
Siinä se taas oli. Laitan vielä pari bittiavaruuteen kadonnutta kuvaa ja korjailen pari virhettä.
Kotka

Hei kiitos teille hienon jutun ja kuvasarjan tehneille.oli kyllä hienot maisemat varmaan kelpasi ajella.

Kiitokset Kotka tarinasta. Onko sinulle muodostunut lempialuetta Jenkeistä? Itse olen ajanut vain eteläiset osavaltiot läpi. Kova hinku on lähteä uudelle reissulle Ameriikkaan.

W-P sanoi:
Upeeta settiä tosiaan.

Onko sulla muuten mitään käsitystä Toronton alueen mopovuokrauksesta? Kesällä taas menossa; mp tarjontaa tuntuu olevan aika vähän. Ajattelin lähteä Torontosta Sudburyyn päin kattelee; vois käydä siellä vaikka kalassa samalla.

Katselin tuota Eagle Riderin Locations. Tuo Cleveland on lähin. Jos on aikaa myös Chicago ja New York ovat siedettävän matkan päässä. Kanadalaisista firmoista minulla ei ole tietoa.
Kotka

Jone76 sanoi:
Kiitokset Kotka tarinasta. Onko sinulle muodostunut lempialuetta Jenkeistä? Itse olen ajanut vain eteläiset osavaltiot läpi. Kova hinku on lähteä uudelle reissulle Ameriikkaan.

Vaikea sanoa. Kyllä länsirannikko on oma lukunsa. Indian ridellä ajettiin myös Nevadan läpi. Siellä on myös valtavia maisemia. Koko itäinen osa on myös maisemien kannalta upeaa. Etelä on kiva kun siellä on lämmintä. Preeria-alue on ensimmäisen kerran jälkeen kieltämättä vähän yksitoikkoista.
Kotka

Kiitoksia kertomuksista. Aivan huippua lueskennella näitä teidän reissuja. Itsellä vasta kaksi etelä euroopan reissua
mutta matka jatkkuu.

Back