Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketjun aloittajana kommentoin. Tarkoitus ei ole puuttua. Kunhan ihmettelin, että eikö noissa kotiloissa (muissa kuin minun) ole säädettävää kaasua?No onpas taas vaikeata olla puuttumatta toisten ajotapoihin![]()
PS. eikös suurin osa täällä ole myös "niitä v*tun kotilokuskeja" ?
Annetaan muiden ajaa niinkuin ne vaan haluavat, kunhan eivät perseile liikaa ja keskitytään itse siihen omaan ajamiseen![]()
Kuten myös samaisen ilmiön huomannut.No onpas taas vaikeata olla puuttumatta toisten ajotapoihin![]()
PS. eikös suurin osa täällä ole myös "niitä v*tun kotilokuskeja" ?
Annetaan muiden ajaa niinkuin ne vaan haluavat, kunhan eivät perseile liikaa ja keskitytään itse siihen omaan ajamiseen![]()
Tuli mieleeni tapaus, jossa tavoitin edessäni kaksi mopoikaa. Lähistöllä ollut vanhempi mieshenkilö pui minullekin nyrkkiä ja jupisi jotain kuulumatonta. Taisi siinä mennä 15v teinit ja 40-vuotias mopoilija samaan kastiin. Mopoilijat ja moottoripyöräiljät ovat aina silmätikkunaMutta tuohon kommenttiin... minua ainakin jurppii että kun pyöräkuskit leimataan jatkuvasti sellaisiksi etteivät noudata nopeusrajoituksia. Hyvä ettei mummot piekse käsilaukuillaan kun ohi ajaa ja sylje perään![]()
Tavoilleni uskollisena kukkahattuilen kuitenkin vielä sen verran, että mielestäni työmaan halki (olkoon sitten vaikka moottoritiellä) ajetaan ihmisiksi. Siellä toiset kuitenkin meille tietä tekevät henkensä kaupalla.