Jos joku kaipaa halpaa ja ainakin mun mielestä kohtuu hyvää ratkaisua, ni voisi tehdä, kuten ite tein:
Clas Ohlsonilta halvat ja mahdollisimman lituskat "perinteiset" korvalappukuulokkeet. Niistä sangat siististi poikki. Johto myös poikki n. 20 cm:n päästä. Kuulokkeiden taakse Prismasta hankittua tarrateippiä (tyyliin tarralenkkarit). Katkaistun johdon päähän kolvataan irtoliittimenä hankittu 3,5mm:n audioliitin (naaras). Lisäksi tarvitaan soviva liitäntäjohto (3,5mm-3,5mm)
Omassa kypärässäni nämä edellä valmistetut kaiuttimet sai siististi pehmusteiden väliin piiloon ja kiinni tarrapinnastaan. Johdot pujotellaan näkymättömästi jostain pehmusteiden välistä siten, että itse kolvattu liitin jää tuohon leuan paikkeille piiloon pehmusteen rakoseen siten, että vain liitinpinta näkyy.
Nyt kypärässä on sisäinen kaiutinjärjestelmä, jonka kokonaiskustannukset ovat luokkaa 20€. Järjestelmää ei edes huomaa, ellei sitä käytä (mikään ei paina, tai edes kosketa korvaa). Mikäli taas haluaa käyttää järjestelmää, niin kypärä päähän ja MP3-soittimen piuha kiinni liittimeen ja menoksi.
Tää on mun ihan oma konstruktio, saa arvostella vapaasti...