• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koska on kesä ja mopo ja hetki aikaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADVJuha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset laadukkaista videoista ja erinomaisesta kerronnasta. Hienoa katseltavaa, kun tuollapäin ei ole tullut liikuttua. Turvallista loppumatkaa!

Pyysit mielipiteitä, no, tosi mukavaa oli seurata reissuasi :thumbup:

Itse kaipaisin videoihin väläyksiä kartalta, missä olet milloinkin ja reitti mitä olet ajellut.
Me noissa maisemissa vähemmän liikkuneet saisimme paremman kuvan matkasta.

Olipahan mukava taas seurata (hetken tauon jälkeen) kesäretkeä! :thumbup: Iso kiitos!

Mies ja mopo juuri bongattu Vaajakoskella rautatiesillalla (ennen ABC:tä). Olin autolla liikenteessä ja näytin peukkua ikkunasta, kun peilistä huomasin, mutta taisit ehtiä sen verran jo ohi, että peukku jäi näkemättä. Hyvä meininki näytti olevan!

76239 sanoi:
Pyysit mielipiteitä, no, tosi mukavaa oli seurata reissuasi :thumbup:

Itse kaipaisin videoihin väläyksiä kartalta, missä olet milloinkin ja reitti mitä olet ajellut.
Me noissa maisemissa vähemmän liikkuneet saisimme paremman kuvan matkasta.

Jes! Tämä on totta. Videoni eivät ole lainkaan informatiivisia. Joudun itsekin jälkeen päin tulkkaamaan itselleni missä on menty. Mutta ei hätää, tuotan pienen koosteen reissusta ja sen spekseistä kun saan tämän työviikon pakettiin:thumbup:

hene- sanoi:
Olipahan mukava taas seurata (hetken tauon jälkeen) kesäretkeä! :thumbup: Iso kiitos!

Mies ja mopo juuri bongattu Vaajakoskella rautatiesillalla (ennen ABC:tä). Olin autolla liikenteessä ja näytin peukkua ikkunasta, kun peilistä huomasin, mutta taisit ehtiä sen verran jo ohi, että peukku jäi näkemättä. Hyvä meininki näytti olevan!

:thumbup: Oli poutaista, oli kivaa!

3. jakso menossa, laadukasta kerrontaa kuten aina:thumbup:
Mutta sullahan jäi puolet postitiestä ajamatta:blink:
Pohjois-pätkä on parempikuntoista ja nopeampaa soraa kuin tuo etelä-pätkä.

^Miten muuten onnistuu tuon pohjois pätkän ajaminen normi hlöautolla? (Jos vaikka elokuun lopulla eksyisi tuonne).

tst sanoi:
^Miten muuten onnistuu tuon pohjois pätkän ajaminen normi hlöautolla? (Jos vaikka elokuun lopulla eksyisi tuonne).

Nykytilannetta en tiedä, 2015 ajoin viimeksi ja silloin oli autolla ajettavassa kunnossa.

Back