Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kähis sanoi:Onko kukaan kokeillut Quieton-vastamelukuulokkeita? Jotenkin muistan että TM tai joku taisi noita kokeilla...?
https://quieton.com/fi/loyda-hiljaisuutesi/technology/
-Kähmy
Suzu-ukko sanoi:Kuin myös. Nuo ovat mulle passelit. Ei vaimenna liikaa vaan soppelisti. Jotkut pitää noita vaikeana käyttä kun pitää sillä "asettimella" laitella ja kaivaa pois. Ei minusta hankalaa kun homma menee selkärankaan.
Joe sanoi:Äläpä hättäile, mulla oli juuri sama fiilis.
Ne on alussa tosi hankalat, sait luikkaria mukaan, pistä sitä, mutta tällä kertaa siihen korvatulppaan, ei kyr...n nokkaan.
Nuo vaatii oikeasti vähän opettelua ja sitä liukkaria aluksi. Sulla menee noin viikko opetellessa, ota korvalehdestä kiinni, väännä käännä, survo ja yritä ruuvata sitä korvaan, ei vaan mene. Muistan kun näin kaverilla tuollaiset ekan kerran ja se pisti ne korvaan sekunnissa. Se vaan työnsi se paikoilleen ja sitten toisen toiseen korvaan. Aikaa meni varmaan eniten siihen kun se etsi sen toisen korvan tulpan silti alle 10 sekuntia että molemmat oli korvassa. Mulla oli aluksi mielessä tuo muistikuva kun värkkäsin varmaan toista minuuttia per korva.
Usko huvikses, sen oppii mutta se vaatii sen oppiajan. Kun sen jaksat käydä läpi niin se menee tosi nätisti eikä tarvi sitä liukkaria. Sulla on mahtavat tulpat tarjolla, älä hermostu vaan jaksa uskoa että se oikeasti helpottuu ja niiden käytöstä tulee oikesti tosi luontevaa. Jos ne olis noin hankalia, kukaan ei käyttäis noita.
Käytin erareita ennen kuin sain nuo ja mun korvat ei kestäneet niitä millään koko päivää. Samoin kuin ne ei kestä kuusitulppiakaan. Kun ne laajenee, ne alkaa painaa. Noita voi pitää päivä toisensa jälkeen tuntikaupalla eikä ne ala ahdistaa kunhan vaan oppii sen miten ne menee korvaan. Älä siis missään nimessä anna vielä periksi.
Kätkäläinen sanoi:Meitsillä ainakin auttaa finfoniceissa pikku pyöräytys korvaanlaittaessa, eikä tartte liukkareita.
b_racuda sanoi:Alpinen Motosafet oli käytössä viime kesän lopun ja tämän kesän alun. Omiin lasikorviin eivät käyneet, vaimennustaso oli liian matala. Lisäksi välillä eivät asettuneet millään kunnolla korvakäytävään vaan jäivät huonosti ja vaimennuskyky oli vielä heikompi kuin normaalisti. Välillä menivät niin syvälle, että sai sillä putkilolla kaivaa hartaudella niitä pois korvasta. Seurauksena oli ajon jälkeen tinnitusta ja vaihto takaisin Earin tulppiin. Earien kanssa ei vaan meinaa kuulla kypäräpuhelimesta musiikkia tms. kunnolla eli jotain uutta pitäisi löytää.
Ytsför sanoi:Itse sain Alpineista hyvät, kun tukin suodattimet sinitarralla
Nykyisin käytössä Isolate Minit.
Zaari sanoi:Isolate minit mullakin. Vaimentaa omasta mielestä just sopivasti eikä tule kuuroksi kuten esim eareilla.