Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneks näitä "aikuisia" mielipiteitä viljeleviäkin on näissä keskusteiluissa.. HUUTONAURUA!Mistä vitusta näitä piripäitä sikiää?? Toivottavasti sattuu se kuudenkymmenentonnin rekka samalle ajolinjalle mahdollisimman pian. Jäljet on helppo siivota ja todennäköisesti ei tuu muita uhreja.![]()
Olisit päästänyt ohi, ottanut vähän uutta vauhtia ohitukseen ja napannut vasemman sivupeilin matkamuistoksi. Oikein pahat pojat vievät oikean...Kyllä toi kateus näkyy tuolla liikenteessä. Varmaan "sik" oli ajelemas kotilolla kun ohitin nii auto ajaa melkein ihan takarenkaaseen kiinni ja vilkuttelee pitkiä abaut 5km matkan.Mut enmä siitä eestä mihkää päässy kun rekka oli edes, mut on kyl äkästä porukkaa tuolla tienpäällä![]()
![]()
Ei kannata ottaa tuolla liikenteessä niin vakavasti![]()
No huh huh..... Tää oli varmaan vitsiksiksi tarkoitettu?sanoi:Nimimerkillä: kymppitiellä tänään 260 eikä Liedon levähdyspaikalla kytännyt mondeo edes tajunnut mikä siitä ohi suhahti
sanoi:Mä vasta tunsin eläväni kun vedin pitkästi kolmattasataa nelos tiellä keskikaistaa, toki siinä voi henki lähtee, mut kyl se muutekki lähtis.
Mistä vitusta näitä piripäitä sikiää?? Toivottavasti sattuu se kuudenkymmenentonnin rekka samalle ajolinjalle mahdollisimman pian. Jäljet on helppo siivota ja todennäköisesti ei tuu muita uhreja.![]()
Paha kysymys tällä foorumilla^ En oo koskenu kotiloon kahteen viikkoon. Mopo on alla kuten useimmalla jotka tätä lukee. Vituttaa vaan tuommoset muutamat asennevammaset. Onko se niin vaikeeta ajaa rajotusten mukaan? Toiseks; Kuulun niihin persaukisiin jotka joutuu maksamaan itse oman harrastuksensa ja siihen liittyvät kulut, myös sakot. Sattuneesta syystä päiväsakko on sen verran iso että jätän ne mieluummin niille joilla on oikeasti varaa kaahata kolmeasataa.
Miten se on sulta pois jos joku vähän kahvaa kääntää? Vai vituttaako sinua se, että muut uskaltavat ajaa sinusta ohi ja ovat perillä aiemmin kuin sinä? Kannattaa muistaa että muiden asenteisiin et voi vaikuttaa, vain omiisi.^ En oo koskenu kotiloon kahteen viikkoon. Mopo on alla kuten useimmalla jotka tätä lukee. Vituttaa vaan tuommoset muutamat asennevammaset. Onko se niin vaikeeta ajaa rajotusten mukaan? Toiseks; Kuulun niihin persaukisiin jotka joutuu maksamaan itse oman harrastuksensa ja siihen liittyvät kulut, myös sakot. Sattuneesta syystä päiväsakko on sen verran iso että jätän ne mieluummin niille joilla on oikeasti varaa kaahata kolmeasataa.
Heh, mistä vedät johtopäätöksen että kaveri ei kykene maksamaan sakkojaan itse? Ei ne sakot maksamatta jää, alä sitä turhaan pelkää.^ En oo koskenu kotiloon kahteen viikkoon. Mopo on alla kuten useimmalla jotka tätä lukee. Vituttaa vaan tuommoset muutamat asennevammaset. Onko se niin vaikeeta ajaa rajotusten mukaan? Toiseks; Kuulun niihin persaukisiin jotka joutuu maksamaan itse oman harrastuksensa ja siihen liittyvät kulut, myös sakot. Sattuneesta syystä päiväsakko on sen verran iso että jätän ne mieluummin niille joilla on oikeasti varaa kaahata kolmeasataa.
Ehkä tässä on kuitenkin ajatuksena se että tietty ryhmä kun kusee muroihin niin kaikki joutuvat siitä mausta kärsimään...?Miten se on sulta pois jos joku vähän kahvaa kääntää? Vai vituttaako sinua se, että muut uskaltavat ajaa sinusta ohi ja ovat perillä aiemmin kuin sinä? Kannattaa muistaa että muiden asenteisiin et voi vaikuttaa, vain omiisi.^ En oo koskenu kotiloon kahteen viikkoon. Mopo on alla kuten useimmalla jotka tätä lukee. Vituttaa vaan tuommoset muutamat asennevammaset. Onko se niin vaikeeta ajaa rajotusten mukaan? Toiseks; Kuulun niihin persaukisiin jotka joutuu maksamaan itse oman harrastuksensa ja siihen liittyvät kulut, myös sakot. Sattuneesta syystä päiväsakko on sen verran iso että jätän ne mieluummin niille joilla on oikeasti varaa kaahata kolmeasataa.
Jos päätät ärsyyntyä toisten ajotavasta, niin se on tasan tarkkaan sinun ongelmasi. Älä sitä meille kaada.
Mutta miten muka sik joutuu tästä kärsimään, kun ajaa aina tikkarin mukaan? Ei ymmärrä?Ehkä tässä on kuitenkin ajatuksena se että tietty ryhmä kun kusee muroihin niin kaikki joutuvat siitä mausta kärsimään...?Miten se on sulta pois jos joku vähän kahvaa kääntää? Vai vituttaako sinua se, että muut uskaltavat ajaa sinusta ohi ja ovat perillä aiemmin kuin sinä? Kannattaa muistaa että muiden asenteisiin et voi vaikuttaa, vain omiisi.^ En oo koskenu kotiloon kahteen viikkoon. Mopo on alla kuten useimmalla jotka tätä lukee. Vituttaa vaan tuommoset muutamat asennevammaset. Onko se niin vaikeeta ajaa rajotusten mukaan? Toiseks; Kuulun niihin persaukisiin jotka joutuu maksamaan itse oman harrastuksensa ja siihen liittyvät kulut, myös sakot. Sattuneesta syystä päiväsakko on sen verran iso että jätän ne mieluummin niille joilla on oikeasti varaa kaahata kolmeasataa.
Jos päätät ärsyyntyä toisten ajotavasta, niin se on tasan tarkkaan sinun ongelmasi. Älä sitä meille kaada.
Se mekanismi nyt vaan sattuu nyky-yhteiskunnassa menemään niin että vallitsevien normien toistuva rikkominen johtaa normien kiristämiseen. Se maalaisälyllä mieleen tuleva vaihtoehto eli alkuperäisten normien rikkojien siistiminen ei tapahdu, kun on samaan aikaan "pakko" pienentää julkishallinnon operatiivisia resursseja. So. vaikka ajaisikin aina merkin mukaan huomaa päivänä eräänä että merkissä on pienempi numero kuin ennen, pyörää pitää katsastaa, melunormit kiristyvät, ajorajoituksia tulee... (ja vakuutusmaksut ovat korkeammat, vaikkei se puhtaasti viranomaistoiminto olekaan). Ja muroissa on halju maku.Mutta miten muka sik joutuu tästä kärsimään, kun ajaa aina tikkarin mukaan? Ei ymmärrä?
En uskaltanut, ois kiilannu mut ojaa. Keskarit heilu siihen tahtii että varmasti joku kapelimestari tuo. toinen samanlainen oli kans mut tuli vaa vastaa. mut ei se mua haittaa vaikka valoja pikkase vilkutteleeki, kuhan ei yöllä sitä tee.Olisit päästänyt ohi, ottanut vähän uutta vauhtia ohitukseen ja napannut vasemman sivupeilin matkamuistoksi. Oikein pahat pojat vievät oikean...Kyllä toi kateus näkyy tuolla liikenteessä. Varmaan "sik" oli ajelemas kotilolla kun ohitin nii auto ajaa melkein ihan takarenkaaseen kiinni ja vilkuttelee pitkiä abaut 5km matkan.Mut enmä siitä eestä mihkää päässy kun rekka oli edes, mut on kyl äkästä porukkaa tuolla tienpäällä![]()
![]()
Ei kannata ottaa tuolla liikenteessä niin vakavasti![]()
Ite se minäkin maksanu oon kaikki mitä tähän liittyy ja varmasti sakotkin maksan. Eipä ne sakot nyt nii pahalta tunnu enää kun jos kortti lähtee nii ei mee bensaa raha,vakuutuksiin tai mihinkää kuluviin osiin. Ja sitä ei vaan yksinkertasesti malta ajaa tasan 80 koko ajan, eiks se oo vähä tylsää??^ En oo koskenu kotiloon kahteen viikkoon. Mopo on alla kuten useimmalla jotka tätä lukee. Vituttaa vaan tuommoset muutamat asennevammaset. Onko se niin vaikeeta ajaa rajotusten mukaan? Toiseks; Kuulun niihin persaukisiin jotka joutuu maksamaan itse oman harrastuksensa ja siihen liittyvät kulut, myös sakot. Sattuneesta syystä päiväsakko on sen verran iso että jätän ne mieluummin niille joilla on oikeasti varaa kaahata kolmeasataa.
Mistä vitusta näitä piripäitä sikiää?? Toivottavasti sattuu se kuudenkymmenentonnin rekka samalle ajolinjalle mahdollisimman pian. Jäljet on helppo siivota ja todennäköisesti ei tuu muita uhreja.![]()
Niin, näissähän ei rekan kuljettaja tunnekaan itseään uhriksi. Sama junan kuljettajalla, kun piripää päättää hypätä alle.Toivottavasti sattuu se kuudenkymmenentonnin rekka samalle ajolinjalle mahdollisimman pian. Jäljet on helppo siivota ja todennäköisesti ei tuu muita uhreja.![]()