17.5 -07 n:klo 16.00 sattui vakava kolari hautjärventiellä orimattilan mallusjoella.pyörä oli motoguzzi le mans ja tais olla laina pyörä.kuljettaja oli pääkaupunki seudulta n:50v? hautjärventiellä on muutama tosi jyrkkä mutka, tämä sattui n:1km sammaliston risteyksestä mäntsälään päin, pyörä tuli vastaan tulevien kaistalla kesken mutkan ja törmäsi autoon, suoraan renkaaseen siitä n:10-15m pitkä ilmalento asfaltille pyörän kuljettaja taisi olla vielä hengissä maassa mutta ambulanssin saavuttua mitään ei ollut enää tehtävissä verenvuoto päästä oli niin kova hän menehtyi. syy on varmasti liian kova nopeus vieraalla tiellä kun ajautui väärälle kaistalle. auton kuljettaja on perheeni jäsen hänen nopeus n:60km/h hän oli jo pientareen puolella kun törmäys sattui ja hän ei oikonut, hän joutui älyttömään shokkiin ja huusi n:30min suoraa huutoa ja luuli vielä että minä olin pyörän kuljettaja koska näki pyörästä vilahduksen että siinä oli punaista niin kuin minun mopossa. Ambulanssissa jo vähän rauhoittui,sai rauhoittavia mutta vieläkin aivan poissa tolaltaan. on se järkyttävää nähdä tuollainen tapaus ja ihminen niin shokissa. vahinkojahan sattuu kaiken aikaa mut ajelkaahan rauhallisesti, sai minutkin jo vähän ajattelemaan pyörällä lentämistä täytyy nyt kattoa peiliin ja ajella varovaisemmin.osanottomme menehtyneen omaisille