Vaan todelliselle vetomiehelle löytyy aina puolustajia, vaikka se ajaisi hengiltä kenet. Todellinen vetomies saa tehdä näin, häntä eivät koske mitkään liikennesäännöt, koska vetämällä riskillä joka välistä kuulemma sydän lyö ja tuntee elävänsä. (Itse kyllä epäilen enempi syy-yhteyttä potenssiongelmaan, mutta jätetään se mainitsematta.) Jos joku sen autolla tekee, niin aijai, todellinen kriminaali ja saunan taakse vaan, mutta vetomies on erimies.
Toinen vaihtoehto on, että siellä on joku ilta Lentävät tutkineen ja taas saadaan lukea, kuinka perseestä on poliisin kyttäysmentaliteetti, kun on tullut sakkoa ja korttia hyllytetty, "vaikken mä ketään vaaratanu, mä ny vaan vähän sillai niinku keulia nykäsin, eikä mulla ollu vasta kun kolmonen silmässä, kun mä jouduin höllää ku tuli auto eteen enkä v*ttu varmasti ajanu ku kuuttakymppii ja kytänp*rseet väitti jottav*ttu satakasikuus..."
Laskekaapas huviksenne, montako topiccia löytyy liikenteenvalvonnan karmeudesta.
Nyt on käynyt niin, että entisistä motoristien ystävistä, moottoripyöräpoliiseista, on tullut motoristien vihollisia. Siviilipyörällä kytätään motarilla ja föönin kanssa ollaan passissa pääteiden ohituskaistoilla. Ohituskaistoilla nopeudet tietenkin nousevat kun ohitetaan hitaampia, jotka koittavat kiihdyttää parhaansa mukaan, että kukaan ei pääsisi ohi ja että he voisivat ohituskaistan päätyttyä taas jatkaa köröttelyä. Liikennevalvonta on nykyään pelkkiä tutka-ansoja, vaikka poliisin pitäisi keskittyä liikenneturvallisuuden parantamiseen. Ei siis ole mikään ihme, että keskustelunaiheet nykyään koskevat suurelta osin liikennevalvonnan karmeutta, sillä ylinopeutta ajavista tehdään Suomessa jotain h*lvetin kriminaaleja, joille annetaan mielettömät sakot ja pitkä ajokielto, vaikka eivät konkreettisesti vaaranna kenenkään henkeä, kun esim. Ruotsissa Korkeimman oikeuden jäsen ostaa pojalta anaaliseksiä ja saa siitä pienemmät sakot. Jokainen täysjärkinen ihminen tajuaa, että Suomessa on liikenteen puolella siirrytty jo poliisivaltioon. Tämä tieliikennelain 1.3.2005 voimaan tullut uudistus, jossa rangaistuksia on kovennettu ja joka antaa oikeuden poliisille ottaa kortti pois 30 km/h ylinopeudesta on täysin p*rseestä. Kuinka on mahdollista, että poliisi on saanut kusetettua kansanedustajat hyväksymään järjettömät säännökset ja miksi ei eduskunnan vellihousuinen prätkäkerho ole tehnyt mitään estääkseen kohtuuttoman lainsäädännön hyväksymisen eduskunnassa?
No, siellä eduskunnan prätkäkerhossa on tietysti näitä matkavessaköröttelijöitä, joilla menee vetelät housuun kun pitäisi toimia.