• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia Sweep:in ajokamoista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sweepin speed nahkatakki löytyy täältä, joka on jo tosin poistunut myynnistä. Ihan kiwa, vesi tulee läpi olkapäistä kovalla sateella, testasin myös richan takkia ja se ei ollut yhtä mukava (jotenki kowa), mutta kandee varmaan käydä testailemassa myös muita merkkejä. Stormihan on ihan lähellä, kuten myös Reliatec.  
lookaround_orig.gif

Mulla on sweepin s2r kyttyränahat ja sweep Hawk 2-osainen nahkapuku. Ei valittamista.

Onko tietoa onko Elite- tai Stripe-malleissa mitään "typerää" kuviota selässä (ei noista kuvista saa selvää, kun ovat vain etupuolelta)?

Mulla sweep Urban kevyet ajohousut. Mukavat kuumalla kelillä kaupunki ajossa. Aina kuitenkin paremmat kun shortsit tai farkut..

Sweepin Force II löytyy myös täältä! Eipä ole valittamista mistään kohdasta tai asiasta. Housuista ei ole sen parempaa kokemusta,mutta epäilen niidenkin olevan laatukamaa.
buttrock.gif

Onko tietoa onko Elite- tai Stripe-malleissa mitään "typerää" kuviota selässä (ei noista kuvista saa selvää, kun ovat vain etupuolelta)?
Elite-takin selässä nahkaan kohokirjoituksela painettu 10 cm kirjaimilla "SWEEP". Kirjaimet ovat mustat, eivät juuri erotu kauempaa katsottuna.

Typerät vetoketujen nahkalirpukkeet pois ja
nahkarasvaa pintaan ja menoksi.

Omistin hetken aikaa Sweep Arena yksosasen jo myynnistä poistuneen ratapuvun, ei valittamista mutta enpä sillä kertaakaan kerennyt ajaa
biggrin.gif
Sen lisäksi löytyy Breeze-housut, joita voin erittäin lämpimästi suositella
cool.gif

Mulla toi Arena 1-osainen ja sillä oon ehtinyt ottaa parit kevyet turvatkin. Hyvin suojaa ja kestää... ei tullut kuin pikkumustelmat
biggrin.gif

Katuajelussa mulla on Speed takki ja housut. Hyvin on toimineet ja sopivat tällaiselle persjalkaiselle kaverille.

Mulla on ollut toi Elite takki yhden ajokauden käytössä. Istuvuus oli uutenakin todella hyvä, mutta takki oli mielestäni todella jäykkä. Satulasaippua/valjasrasva käsittelyn jälkeen takki "pehmeni" todella paljon ja istuvuuskin parantui entisestään.

Vedenpitävyydestä ei kuivan kesän takia hirveesti kokemuksia tullut, mutta ei ainakaan pienessä sateessa päästänyt yhtään läpi. Olisiko 2x valjasrasvakäsittely osasyynä =)

Talvella tuli ostettua myös Speed ajohousut ja S2R Evolution käsineet. Kohta pääsee toivottavasti testaamaan millaiset ne käytännösä ovat...

Mulla on Speed takki & housut. Takkia on tullut enemmän pidettyä ja tyytyväinen olen ollut. Housujen pito jäänyt toistaiseksi vähemmälle mutta ainakin istuvuus erittäin hyvää luokkaa mun mitoilla. Hinta/laatu tuntuisi olevan kohdillaan, joten ei ihme jos kauppa käy ja tunnettuus kasvaa (esim. viimeisimmän MP-Maailman uutisoinnin mukaan...). Trend citycamohousut kiinnostaisi. Pitänee mennä huomenna käymään...

Takki löytyy täältä...ostin viime vuonna messuilta. Aika hyvää kamaa muuten suhteessa hintaan mutta kauluksen saumat ratkeili vuoden käytön jälkeen...korjasin itse ja nyt on kestäny.

sport05.gif
sport05.gif
:cruising:itse ostin sweep stripe takin ja olen erittäin tyytyväine ja takin kanssa kehtaa kiikkua muutenkin.hyvä päällä.kokoja löytyy.lämmin,laadukas takki.tosin malleissa on erilaatuisia esim niiden copra malli on onneton räpellys.penselillä laitettu vähän silveriä ja väri on vihertävän musta eikä kuluneen musta kuin kuvastossa.kokeilin myös semmoista niin sanottua ajoon leikattua mallia ja oli okei,mutta semmoista ei voi pitää päällä muutenkuin matkalla ja pyörän päällä.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Mulla on Speed takki & housut. Takkia on tullut enemmän pidettyä ja tyytyväinen olen ollut. Housujen pito jäänyt toistaiseksi vähemmälle mutta ainakin istuvuus erittäin hyvää luokkaa mun mitoilla. Hinta/laatu tuntuisi olevan kohdillaan, joten ei ihme jos kauppa käy ja tunnettuus kasvaa (esim. viimeisimmän MP-Maailman uutisoinnin mukaan...). Trend citycamohousut kiinnostaisi. Pitänee mennä huomenna käymään...
Mulla löytyy kanssa trend citycamohousut ja tyytyväinen oon ollu.

Viime syksyn ja nyt kevään ekalenkit oon ajellut Sweepin puvulla, takkina Tank ja pöksyinä Trend. Ainakin tämmöisillä viileämmillä keleillä toimii varsin hyvin. Ainoan miinuksen vois antaa hihan suista, joissa on aika onnettomat kiristystarrat vesikelejä ajatellen. Nyt pitäis etsiä kesäksi ajopöksyt joilla voi diipailla työpaikalla ilman vaihtovaaterumbaa ja Urbanit/Metrot vois olla aika jees.

ostin pari viikkoa sitten sweep urbanit kun ovat pirun edulliset. hyvin on tarkentunut ajella niillä vaikka ei mitään paksuja vuoria löydy. vähän tuo kangas housujen sisällä tuntuu heppoiselta,saa nähdä kuinka kestää,mutta tähän mennessä olen tyytyväinen ollut

Mulla löytyy kanssa trend citycamohousut ja tyytyväinen oon ollu.
Ne ei kyllä hengitä yhtään. Se on tullut jo huomattua...

Kertokaas kokemuksia Edge tai Force nahkatakeista?
Edge ollut ajossa huimat sata kilsaa, ja ei oo vielä pahaa sanottavaa. Istuu hyvin päällä ja ihan näpsäkän näköinenkin.. Makuasia tykkääkö niistä vetskarin nahkalirputtimista
biggrin.gif

Messuilta ostin ku halvalla sai. Sain hyvän alennuksen ku siitä oli vasemman puolen helman muovinen kiristyslenkki katkennut. En antanut asian sen kummemmin häiritä, kun hinnassa tultiin hyvin vastaan, takki sopii ilman kiristystä ja saahan sen korjattua jos siltä tuntuu. Mutta jos se kerran oli poikki jo valmiiksi, nii saattaa olla yksi "heikko lenkki" tuossa takissa.

Back