• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia Sweep:in ajokamoista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla löytyy kanssa trend citycamohousut ja tyytyväinen oon ollu.
Ne ei kyllä hengitä yhtään. Se on tullut jo huomattua...
Sama homma, lähtivät paluupostissa takaisin heti kokeilun jälkeen. Speed-nahkatakkiin olen ollut tyytyväinen, vaikka kuumahan tuo kesällä meinaa vähän olla.
smile_org.gif

Power ja Sportster takit löytyy naulakosta, kumpaankin erittäin tyytyväinen.

Viime syksyn ja nyt kevään ekalenkit oon ajellut Sweepin puvulla, takkina Tank ja pöksyinä Trend. Ainakin tämmöisillä viileämmillä keleillä toimii varsin hyvin. Ainoan miinuksen vois antaa hihan suista, joissa on aika onnettomat kiristystarrat vesikelejä ajatellen. Nyt pitäis etsiä kesäksi ajopöksyt joilla voi diipailla työpaikalla ilman vaihtovaaterumbaa ja Urbanit/Metrot vois olla aika jees.

Sain männä viikolla hommattua kesäpöksyksi nuo Metrot. Ensi käpistelyllä tuntui aika passeleille hintaisikseen, mutta olikohan kolmas kerta kun laitoin ne jalkaan (venkslasin polvisuojia kohilleen), niin vetoketju petti > en siis ehtinyt edes mopon päälle niiden kans.
sad_orig.gif
Nyt pöksyt lähti sitten takas tehtaalle/maahantuojalle korjaukseen, tulee takas kunhan ovat saaneet ne kuntoon (varovainen arvio väh. 1-2vkoa). Oletin kyllä että oisivat vaihtaneet ne uusiin kun ei kerta kestäneet yhtään käyttökertaa ehyenä.

Mulla on vissiin huonoa tuuria ko. merkin kans kun Trendienkin vetoketjusta jäi tuossa keväälllä se metalli tinksi käteen, jolla sitä ketjulukkoa liikutellaan.

EDIT: Kilahti sitten Trendienkin vetoketju lopullisesti, n. 4kk kesti käytössä.

Nyt on ollut Sweepin 2-osainen nahkapuku muutaman viikon käytössä.

Muuten tuntuu passelilta, mutta housujen vetoketju repsahtelee alhaalta ylös auki aina vähän väliä. Siinä on taas pienessä säästetty. Kattoo nyt, viitsinkö ruveta pukua lähettelemään vai vaihdanko omalla kustannuksella täällä kotinurkilla.

ostin pari viikkoa sitten sweep urbanit kun ovat pirun edulliset. hyvin on tarkentunut ajella niillä vaikka ei mitään paksuja vuoria löydy. vähän tuo kangas housujen sisällä tuntuu heppoiselta,saa nähdä kuinka kestää,mutta tähän mennessä olen tyytyväinen ollut
Urbaneissa XXL oli yllättävän pieni. Lahkeet saisivat jopa olla pidemmätkin 188 senttiselle.
Minua rupesi nyppimään säärtä raastava tarra ja polvisuojien turhat paikat. Annoin puukkoa noille niin johan parani.

Suojat on siis edelleen mutta liiat on leikelty pois.
Tuota suojan alareunassa olevaa tarraa ei tarvitse kun sen taskun voi myös taittaa ylös niin että se pysyy ilman tarraa.

Pikku muokkauksin hyvät kuuman kelin pöksyt jotka eivät pidä sitten yhtään vettä.

mulla on sweepin nahkatakki ja tuntuis ihan laatutavaraa olevan. hinnat on myös ihan kohdallaan.

Minua rupesi nyppimään säärtä raastava tarra ja polvisuojien turhat paikat. Annoin puukkoa noille niin johan parani.

Suojat on siis edelleen mutta liiat on leikelty pois.
Tuota suojan alareunassa olevaa tarraa ei tarvitse kun sen taskun voi myös taittaa ylös niin että se pysyy ilman tarraa.

Pikku muokkauksin hyvät kuuman kelin pöksyt jotka eivät pidä sitten yhtään vettä.
Tutulta kuulostaa. Itsellä myös lähti tarra aika nopsaan pois. Polvisuojien pussit joudun kuitenkin siirrättämään hiukka alemmaksi, kun ne ajossa nousee reidelle, eikä suojaa polvea lainkaan.

Back