Tuokin on suhteellista. Kyllä mulla on hermot säilynyt, vaikka olen ajellut kuussatasella 850 km päivämatkoja.600 menee hermot aika nopeesti matka-ajossa. ja vaikka ei menis, niin pinna kiristyy tarpeettomasti.
Mikä sitä pinnaa kiristää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuokin on suhteellista. Kyllä mulla on hermot säilynyt, vaikka olen ajellut kuussatasella 850 km päivämatkoja.600 menee hermot aika nopeesti matka-ajossa. ja vaikka ei menis, niin pinna kiristyy tarpeettomasti.
Tehonpuute saa aina pinnan tiukalle, joka vehkeellä.Tuokin on suhteellista. Kyllä mulla on hermot säilynyt, vaikka olen ajellut kuussatasella 850 km päivämatkoja.600 menee hermot aika nopeesti matka-ajossa. ja vaikka ei menis, niin pinna kiristyy tarpeettomasti.
Mikä sitä pinnaa kiristää?
Jos minulta kysytään, niin GSR on jotenkin vähän hajuton väritön ja mauton. Komponentit on kyllä sinänsä ihan laadukkaita, joten kyllä se aika samalla viivalla on juuri esim. Hornetin kanssa.Tutun kautta olisi tarjolla Suzuki GSR 600. Millainen pyörä on yleisesti? Jääkö heti pieneksi ja ovat ajo-ominaisuudet samaa tasoa, mitä uudessa Honda Hornetissa? Jaksaako tuollaisella ajaa matkaa yhtään? Mitä kannattaa maksaa 2007 vuosimallin (ajettu 20tkm) pyörästä?
Suzuki Gsx-r 1000(2004) - sopiiko yhtään matka-ajoon? Entä kaupunkiajossa?
Mun mielestä hinta on likipitäen kohdallaan. Itellä on -07 vajaa 9tkm ajettu, en luopuisi viidellä tonnilla.Kannattaako tuollaisesta 07 GSR Suzukista maksaa 5 tonnia? Pyörä kuin uusi, ajettu tosiaan 20 tonnia.
Entä mitä (oikeasti) kannattaisi maksaa tonnisesta 03-04 mallista?
Niin tekevät. Mutta Suomessa tämä ei ole mahdollista... alle puolitoistalitraisella / parisataaheppaisella ei oikein pääse edes etiäppäin, puhumattakaan että jos pitäisi niin totaalisen nuhaisella kamppeella lähteä vielä jonnekin pidemmälleaika paljon ne ajelee ainakin keski/etelä-euroopassa vähän pienempikuutioisilla pyörillä?
Onko tonninen nopea,riippuu kaasukahvan kääntäjästä!Siis ei tule vahinkoa!Tuosta GSR mitä katsoin, oli akku finaalissa...joten vähän simppeli kysymys, missä siinä akku sijaitsee ja onko helppo vaihtaa itse?
Uutta akkua ei saisi tuohon hintaan, tuskin se kallis on? Onko tosiaan tuo akku hankala vaihtaa?
Mietin, että pitäisikö ostaa 600 eka, ettei tule vahinkoja. Olen joskus koittanut tonnista, on sellainen vaan pirun nopea...
Kieltämättä juuri sellainen luonnollinen ja rauhallinen matkavauhti gixxerille 140-170 km/h näillä Suomen suorilla teillä... Harmi että myös laiton.Kyllähän 1000 GSX-R:llä pitemmän matkan taittaminen rajotusten mukaan on yhtä helvettiä. Mutta jos pitää matkavauhdin + 140 km/h, niin ei mitään ongelmia... ellei setä sininen liputa tien syrjään.