• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia R6:sta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ApriliA RS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Millä ootte irrottanu uudesta ärrästä noi ohjetarrat bensatankista? Neuvoja
062802jumpie_prv.gif
Trasselin kasto bensaan ja pyyhkäse tarrjoen päältä sit kynnelle raaputtelet tarrat pois ja lopuks hinkkaat trasseli-bensayhdistelmällä liimat pois. Ittelllä moinen toimenpide ei aiheuttanu mitään ongelmia lakkapinnalle. Pesemällä kaikki bensat pois ja vahaa päälle ni on parempi ku uusi.

Kiitoksia vinkeistä, täytyypä tästä lähteä biltemaan:) MIten on, onko tän vuotinen ja ehkäpä tää 2005 malli nopein 600 pyöristä vai, jotakin tälläistä olen kuullut
wink.gif

Nopeimmasta mitään tiedä, tarkotatko "vakiohuippuja"? Ei se varmaan voi olla kun sitä ei saa sinisenä

Katso tuolta kohta 7.6
Söhmi faq 7

Onko kellään leovincen kannua pistetty ja tarkastettu seoksia sen jälkeen? Miten kävi?

Minkäslaista ohjausiskaria teillä on noissa r6:sissa.. Bitubo ja öhlins on aika suolasen hintasia..aika pakollinenhan toi on jos meinaa vähänkin kovempaa ajaa..ite en oo ajanu vielä. Oisko wp:n iskari mitään, mut ei taida kaikki merkit käydä pyörään?

Minkäslaista ohjausiskaria teillä on noissa r6:sissa.. Bitubo ja öhlins on aika suolasen hintasia..aika pakollinenhan toi on jos meinaa vähänkin kovempaa ajaa..ite en oo ajanu vielä. Oisko wp:n iskari mitään, mut ei taida kaikki merkit käydä pyörään?
Öhlins, WP, Hyperpro. Siinä ainakin hyviä iskareita. Itellä ratalaitteessa Öhlari ja pirun hyvä on ollu...

Millon muuten tuut hakeen nahanhoitovälineet?
tounge.gif

Öhlins, WP, Hyperpro. Siinä ainakin hyviä iskareita. Itellä ratalaitteessa Öhlari ja pirun hyvä on ollu...

Millon muuten tuut hakeen nahanhoitovälineet?  
tounge.gif
Joo, ens viikolla voisin tulla. Öhlari toimii varmasti, jos ens mp messuilla sais neuvoteltua sopivan hinnan sille ja asennuksen:)

Nopeimmasta mitään tiedä, tarkotatko "vakiohuippuja"? Ei se varmaan voi olla kun sitä ei saa sinisenä

Katso tuolta kohta 7.6
Söhmi faq 7

Onko kellään leovincen kannua pistetty ja tarkastettu seoksia sen jälkeen? Miten kävi?
ootkos mennyt vaihtamaan putken? kyselee kateellinen mopo-kaima
biggrin.gif

mietin tässä vaan sitä vaihtoa itsekin näin kauden päätteeksi ja kovasti on powerbiken pojat suositelleet juuri leovincen highpipea..

niin pitihän mun ihan tohon originaali topiciinkin vastata.

eli toukokuusta on ollut R6 '05 alla ja kovasti oon tykännyt. radalla ei oo tullut vastaan ongelmia mutta toisaalta en mä niin kovaa ajakaan.. vielä
tounge.gif

kaupungissa on näppärä pyörä käsitellä, kevyt mutten kuitenkaan sanoisi kiikkeräksi. pysähtyy kyllä, mutta mikä mukavampaa niin on aika ripsakka liikkeellelähtijä. jopa mulla.

oulussa asti en oo käynyt mutta matka taittuu sujuvasti. jos on liikaa tavaraa selässä niin käy raskaaksi - tosin millä kyykyllä näin ei olisi?

ja kauniskin se on
inlove.gif

ootkos mennyt vaihtamaan putken? kyselee kateellinen mopo-kaima  
biggrin.gif

mietin tässä vaan sitä vaihtoa itsekin näin kauden päätteeksi ja kovasti on powerbiken pojat suositelleet juuri leovincen highpipea..
En vielä, kohta vaihtuu...katotaan mitä sinne ilmestyy (ei oikeen ittekkään tiedä vielä)

edit: meinasin vaan tosta putkesta kysellä jotta pitääkö commanderia miettiä leon kanssa.

En tiedä saako täällä niin mainostella liikkeitä, mut halpa se on. Ei ota välistä niinku muut. Ja halvalla ku saa, ni vois niitä teräspunosletkuja harkita kans. Muutenhan mulla on tässä pyörässä kaikki melkein mitä haluankin, kohtuu "tuunattu" musta r6 on jo:D Vielä ku uuden rekkarikilven sais;)
Mulla on akran slipari, enkä oikein noihin commandereihin usko..kun haluun lisää tehoja,ostan tonnisen sit.

Mulla on akran slipari, enkä oikein noihin commandereihin usko..kun haluun lisää tehoja,ostan tonnisen sit.
Juuh, kyl tossa toistaseksi tehoja on ihan tarpeeks, meinasin vaan seosten takia sitä säätöhommelia ei niinkään tehojen vaikka voihan niitä hepoja pari tulla siinä sivussa.
Ei kai teillä ole alkuperäistä kilpitelinettä vilkkuineen vielä jäljellä, pilaa hienon pyörän.
wink.gif
.Mites muuten ku jengi mainostaa jotaki sinisiä r6:ia 2005malleina..eiks 2005mallia oo ku toi musta vai?

Juuh, kyl tossa toistaseksi tehoja on ihan tarpeeks, meinasin vaan seosten takia sitä säätöhommelia ei niinkään tehojen vaikka voihan niitä hepoja pari tulla siinä sivussa.
Ei kai teillä ole alkuperäistä kilpitelinettä vilkkuineen vielä jäljellä, pilaa hienon pyörän.
wink.gif
.Mites muuten ku jengi mainostaa jotaki sinisiä r6:ia 2005malleina..eiks 2005mallia oo ku toi musta vai?
Kyllä niitä oli myös sinisiä ja punasia myynnissä viime vuonna. Nyt vuonna 2006 ei ole tietääkseni ollut virallisesti muita kuin mustaa ns. vanhaa R6 myynnissä.

wink.gif
on se teline vilkkuineen vaihtunu, muuttuu koko pyörä ihan eri näköseksi.

Mitäs sitä nyt on ehtiny vaihtaa...
-kilpiteline ja vilkut
-pleksi

Tulossa:
-Änkkä
-Ohjausiskari
-Ratastusta
-jarruletkut
-PC harkinnassa

Ja jotain tota rataa
Jep, jos siihen mustaan ei mitään muuta vaihda, ni ees se slipari..Devilistä kuulu ihan hirveet äänet, vaik näyttääki hienolta, akraan oon tyytyväinen, äänet on aivan mahtavaa jylinää...

wink.gif
on se teline vilkkuineen vaihtunu, muuttuu koko pyörä ihan eri näköseksi.

Mitäs sitä nyt on ehtiny vaihtaa...
-kilpiteline ja vilkut
-pleksi

Tulossa:
-Änkkä
-Ohjausiskari
-Ratastusta
-jarruletkut
-PC harkinnassa

Ja jotain tota rataa
Jep, jos siihen mustaan ei mitään muuta vaihda, ni ees se slipari..Devilistä kuulu ihan hirveet äänet, vaik näyttääki hienolta, akraan oon tyytyväinen, äänet on aivan mahtavaa jylinää...
Vaihdoin pleksin tohon yamaha racingin tuplakuplaan spoilerilla. Spoileri hyvä tossa, vaikka ei ookkaan ihan perinteisen tuplakuplan näkönen:)

Back