Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on takana vajaa ajokausi. Heinäkuusta lokakuun puoliväliin R1200GS:llä.Mitä mieltä ovat 1200GSn hankkineet ajopelistänsä. Haavaissa olisi hankkia GS ensi suveksi. Millaiset ovat kokemukset ja fiilikset.
Siis tykkäsit kuitenkin K1200RS:stä enemmän kuin R1200GS:stä, vai menikö vahingossa sekaisin?Minä kyllä olen ihastunut pelistä aivan hurjasti.
Olen ajanut paljon sekä customilla että sporttourerilla ennen tätä ja kyllä RS on kaikkein mieluisin!
Siis tykkäsit kuitenkin K1200RS:stä enemmän kuin R1200GS:stä, vai menikö vahingossa sekaisin?Minä kyllä olen ihastunut pelistä aivan hurjasti.
Olen ajanut paljon sekä customilla että sporttourerilla ennen tätä ja kyllä RS on kaikkein mieluisin!
Juu meni sekaisin GS on hauskin, vaikkei RS:ssäkään mitään vikaa ollut. On vaan erityypin peli!
Kesemmällä kävin ohimennen Kuvalla ja kävin ajamassa mutkan GS:llä Vaajakoskella. Vaihteisto pelasi selvästi liukkaammin kuin omassa R:ssäni, kuin vanhassa Hondassa, sanoisin. Nelosen ja kuutosen välillä vaihteli ihan vain huvikseen, juuri kuin pikku-Hondallani.Oma kokemukseni oli etten huomannut lyhyessä koeajossa vaihteissa mitään eroa