• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia naismotoristeista

Suzukikuski sanoi:
Itse olen paria naismotoristia kokeillut ja täytyy sanoa että kyllä tykkäsin. Kokemusta tosin lähinnä vähän uudemmista sporttisista malleista, museopeleistä en osaa sanoa mitään.

Niissä on sitten syytä muistaa että naismotoristit on tehty koeajoja varten. Itselleen jos hankkii niin ajokäyttäytyminen ja tuntuma muuttuu välittömästi kotiin sen vietyäsi. Eipä enää ykkösellä starttaa ja vähän väliä kuuluu kitinää ja muuta vinkumista ties mistä. Joskus ongelmat poistuu kovalla ajolla ja kyydityksellä, mutta joskus vikinä vain pahenee. Vuotuiset ylläpitokustannukset ovat myös yleensä vähintään kaksinkertaiset ilmoitettuun nähden, kannattaa arvioida mimmoiseen peliin on oikeasti varaa.

Mutta kyllä noita kannattaa ainakin kokeilemassa käydä. Vuosimallilla ei välttämättä niin väliä kunhan on vähän ajettu ja hyvin pidetty. Ja onhan se vähän siitäkin kiinni että mistä itse tykkää. Osassa liikkeellä olevista peleistä saattaa omistajahistoria olla vähän kyseenalainen. Luulet olevasi toinen omistaja, mutta todellisuudessa koko kylä on käynyt vuosien saatossa revittelemässä.

Tuontitavaraa ei kannata ylenkatsoa näissäkään, kovin usein parempia kun suomi-versiot.

jarska sanoi:
Ei ole olemassa liian isoja naisia, on vain liian pieniä pyöriä.
worlds-fattest-woman.jpg

lario sanoi:
Miussa on sitten varmaan jottain ihan päinvastaista vikaa, koska (omasta mielestä) taas tunnistan naismotoristin, vaikka se olisi miten ajokamojen alla piilossa.
Naisen olemus, ryhti, liikkeet paljastaa viimeistään toisella vilkaisulla.

100% samaa mieltä. Ehkä meistä toisilla on kyky erottaa ja toisilla taas ei. :grin:

GuessWho sanoi:
100% samaa mieltä. Ehkä meistä toisilla on kyky erottaa ja toisilla taas ei. :grin:

Yhdyn edelliseen puhujaan.
Kyllä heteromies naisen tunnistaa vaikka millasessa ajopuvussa ja varsinkin nahkapuvussa, mmmm.
Vastaan tullessakin huomaan jo kaukaa...ihan vain varmistuksena avaan visiirin ja nuuhkin ilmaa..tuleeko herkkään nenääni hien vai parfyymin tuoksu.

lario sanoi:

Kerran ajelulla tuli sitten taas mp vastaan... Rento käden sivuttaisliike coolin lungilla ryhdillä ja org sormimorolla... Vastauksena Terhakas HeiHeiVaan-ylälapanen pirtsakalla olemuksella ... [ohiajon jälkeen silmien räpäytys] ... ja huomasin sanovani itselleni ääneen: "Se oli tyttö!" :paikallatuulee: (tositapaus jolle vieläkin naureskelen ittekseni)

jarska sanoi:
Kyllä heteromies naisen tunnistaa vaikka millasessa ajopuvussa ja varsinkin nahkapuvussa, mmmm.
Noin minäkin ajattelin... pitkään! Kunnes vierailin ensimmäisen kerran Thaimaassa. Niillä "naisilla" ei edes ole nahkapukua eikä kypärää. Ja pieleen meni silti! Nykyään en luota mihinkään mitä näen!!

shyhander sanoi:
"Se oli tyttö!"
Tossa kohtaa se on jo myöhäistä!

Viimeksi muokattu:
Eiköhän tähän passaa opiskelukaverin kommentti kun vaihto vaimoa kouluaikana 10v vanhempaan: "Ainahan sitä nuorta saapi, mutta harvoin hyvvää vanahaa" :)

Suzukikuski sanoi:
Itse olen paria naismotoristia kokeillut ja täytyy sanoa että kyllä tykkäsin. Kokemusta tosin lähinnä vähän uudemmista sporttisista malleista, museopeleistä en osaa sanoa mitään.

Niissä on sitten syytä muistaa että naismotoristit on tehty koeajoja varten. Itselleen jos hankkii niin ajokäyttäytyminen ja tuntuma muuttuu välittömästi kotiin sen vietyäsi. Eipä enää ykkösellä starttaa ja vähän väliä kuuluu kitinää ja muuta vinkumista ties mistä. Joskus ongelmat poistuu kovalla ajolla ja kyydityksellä, mutta joskus vikinä vain pahenee. Vuotuiset ylläpitokustannukset ovat myös yleensä vähintään kaksinkertaiset ilmoitettuun nähden, kannattaa arvioida mimmoiseen peliin on oikeasti varaa.

Mutta kyllä noita kannattaa ainakin kokeilemassa käydä. Vuosimallilla ei välttämättä niin väliä kunhan on vähän ajettu ja hyvin pidetty. Ja onhan se vähän siitäkin kiinni että mistä itse tykkää. Osassa liikkeellä olevista peleistä saattaa omistajahistoria olla vähän kyseenalainen. Luulet olevasi toinen omistaja, mutta todellisuudessa koko kylä on käynyt vuosien saatossa revittelemässä.

Tälle pitää antaa joku vuoden palkinto !

Haha kyllä ainakin ite moikkailen tienpäällä pyörästä ja asusteista riippumatta kaikkia, joilta vaa morjenstus irtoo :D Ja tauoilla juttelen jos tullaa jutteleen, mut sitä nyt eioo tapahtunu iha hirveemmi.

Tulipa tuossa bongattua upea näky: musta fz6n börinäputkilla... Ja totta kai tunnistin naiseksi heti ruumiinrakenteesta ja ajoasennosta. Violetti iconin takki, musta kypärä, mustat housut, ralliautokenkien näköiset ajokengät, tumma tukka ponnarilla näkyi kypärän alta.
Ajoi kaupan pihaan ja istuskeli siinä aikansa kännykkää nypläten. Meinasin mennä kysymään lähtiskö ajeleeen, mutta sitten tajusin, etten ollutkaan itse prätkällä liikkeellä :blink:

Go-Za sanoi:
Mulla on semmonen vakava mielenterveyteen tms liittyvä ongelma etten yleensä tunnista onko vastaantuleva motoristi mies vai nainen??? Kroppa on peitetty ajoasulla ja naama/ hiukset kypärällä. Joten jos joku jättää moikkaamatta niin en tiedä oliko kyseessä nainen vai mies... motoristi.

Minä kyllä tunnistin mp messuilla kaikki naismotoristit -ne oli niitä joilla oli ihan kevyesti päällä -joillakin pelkät bikinit. Sen verran vähän ennättänyt tänä kesänä ajella, että ei vielä ole tiellä näkynyt kuin partasuita tai parrattomia urhoja, mutta odotan kovin, että säätä lämpenevät ja naismotoristit bikineissään pääsevät radalle! :orgmp:

Miikam sanoi:
Meinasin mennä kysymään lähtiskö ajeleeen, mutta sitten tajusin, etten ollutkaan itse prätkällä liikkeellä :blink:

Elä vaan mee miettimään, jos se oiskin suostunu prätkän puutteestä huolimatta...saattaa ruveta harmittamaan. :D

lario sanoi:
Miussa on sitten varmaan jottain ihan päinvastaista vikaa, koska (omasta mielestä) taas tunnistan naismotoristin, vaikka se olisi miten ajokamojen alla piilossa.

No, mie oonkin tullut aina toimeen kaunokaisten kanssa, vaikka olenkin ollut saman naisen kanssa 25 vuotta...
Ei siussa mitään vikaa ole.
Nimim. 33 v - ja hyvin menee.

Vaikeahan se on varusteiden alta erottaa, onko nais- vai miesmotoristi.

Liitetiedostot

• 030.jpg
    030.jpg
    96,4 KB · Katselut: 534
Back