• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia MP-asusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juvavi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Terve

Onko negatiivisia käyttäjäkokemuksia MP-asun tuotteista. Tämän kevään tarjoustekstiiliasua (349 euroa) sovitettu ja pirun hyvältä tuntui päällä. Kilpailevina tuotteina lähinnä mietin Richaa, Sweepiä ja Hanxia.

Kiitos!
smile_org.gif

Minulla on MP-Asun "Sporty"-housut, ja olen yhden kesän jälkeen kyllä tyytyväinen. Piti vedenkin täysin ulkopuolella. Kaverilla on just toi tarjouspuku, vain vanhempaa mallia, ja on ollut kanssa tyytyväinen.

Mul ollu usemmat firman hanskat ja ollu tyytyväinen.

Mp asun puvuista en osaa sanoa. Mut Richa on ainakin ihan paska (ainakin se malli mikä mulle siunaantunut)
biggrin.gif

Mulla oli ja on vieläkin kakkospukuna Mp-asun puku, mallia en muista. Muuten ihan hyvä, mutta vetoketkut on ihan syvältä takissa. Hihojen vetoketjut ei toista kesää kestäneet vaan sanoivat vuorotellen sopimuksensa. Housut on kuivan kelin housut, haaroista tulee vesi läpi sukukalleuksille.

Siispä ostinkin Rukan syksyllä ja nyt testataan onko siitä mihinkään kahden kauden jälkeen. Syksyn kome viikkoa tuntu ainakin hyvältä.

Hanskat taasen ihan ok. Ostin kelkka hanskat 2001 ja vielä viime syksynä toimi vaikka tuli vettäkin taivaalta. Samaten nahkahanskat ihan mukiin meneviä.
Saappaita en suosittele kuin kuivan kelin ajoon.

Mulla viime kausi tuli ajeltua "Sporty" -puvulla (takki+housut) ja tyytyväinen olen.

Pitivät vettä täydellisesti (niin paljon kun viime kesänä satoi), mutta helteellähän nuo ovat kuin sauna. Tarkenipa keväällä nollakelissä toisaalta hienosti pelkkä t-paita ja kalsarit alla  
tounge.gif

Enpä ole aikeissa vaihtaa tulevaksi kaudeksi mihinkään muuhun.

Mulla on MP-asun housut ja takki. Lämpimät ovat. Takissa on onneksi irroitettava sisävuori, housuissa ei, joten niillä ei sit mielellään kesähelteillä ajele.. ainakaan kaupungilla. Muuten ollut hinta/laatu -suhde kohdallaan
smile_org.gif

Mp asun puvuista en osaa sanoa. Mut Richa on ainakin ihan paska (ainakin se malli mikä mulle siunaantunut)
biggrin.gif
Ite oon ollu ihan tyytyvainen Richan ajoasuun, tosin ei vain ole sopiva mulle. Kesää odottelee uus Mp-asun takki jonka ostin tilalle.. eli ajokelejä odotellessa..

Otetaanpa sen verran takas, että Richan housuissa polvisuojat ei pysy paikallaan, vaan nousee helposti polven yläpuolelle. Johtunee vaan siitä ettei koko ole paras mahdollinen. Materiaaleissa ei ole mitään moittimista, pysyy vesi ja kylmä loitolla.

Viime keväänä ostettu Sporty-malli,hyvä on ollut.(ainakin tähän asti)
thumbs-up.gif
Takista ja housuista saa "vuoren" irti.Viel on vetskarit ehjät...Vaikka melkein koko talven käyttäny,ilman selkäpanssaria,kyynär-,ja polvisuojia
062802moto_prv.gif
kohta jo pääsee
inlove.gif

Itellä Dynamic takki ja jotkut housut joiden mallia muista mut irtovuorilla kuitenkin. Vettä pitävät eikä oikeen muutakaan moitittavaa. Tai no ns. polvisuojat eivät pysy oikeen paikoillaan jos huosuissa ei ole vuoret paikoillaan.

Back