• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia MP-asun tuonnista Yhdysvalloista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja noviici
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No, tämäpä on toka viestini tässä foorumissa, sillä taisin laittaa ekani väärään osioon...no, noviici kun on niin...

Alla kuitenkin eka viestini uuudelleen, nyt toivottavasti oikeassa paikassa : )
.......................................................................................

"Eka viestini tässä mainiossa foorumissa, joten tervehdys kaikille.

Vähän jelppiä kaipaisin: mahtaisiko kellään olla kokemuksia ajoasun ostosta Yhdysvalloista siellä käydessään? Olen lähdössä käymään New Yorkissa lähiaikoina. Pyöräkuume on iskenyt pahan kerran, joten ajoasukin tarttis saada itelle ja emännälle (ja on pyöräkin haussa - eka sellainen mutta sen hankkinen Suomesta...). Jotain Rukan tai vastaavan oloista olen ajatellut. Sekin kiinnostaisi, olisiko muita vastaavia (ja mahdollisesti Rukkaa edukkaampia) vaihtoehtoja olemassa??

Ja sitten vielä se tärkein: millaisilla hinnoilla Jenkeistä mahtaa ajoasuja saada ja olisiko jollakulla vielä tieto Nykin alueella olevasta hyvästä liikkestä?"

Kaks juttuu. Eka, otsikosta saa käsityksen että haluat tuoda MP-asun jenkeistä, mutta tekstissä kirjoitat Rukasta. Ne on kaksi eri asiaa vaikkakin samaan tarkoitukseen. Toka, miksi ihmeessä pitää roudata jostain periferiasta ajoasu tänne kotoiseen maahan. Täällä paljon paikkoja mistä ostaa.

Kaks juttuu. Eka, otsikosta saa käsityksen että haluat tuoda MP-asun jenkeistä, mutta tekstissä kirjoitat Rukasta. Ne on kaksi eri asiaa vaikkakin samaan tarkoitukseen. Toka, miksi ihmeessä pitää roudata jostain periferiasta ajoasu tänne kotoiseen maahan. Täällä paljon paikkoja mistä ostaa.
No, hän kirjoittaa MP-asun ei MP-Asun (heh, pilkunviilausta) eli tarkoittaa yleensä moottoripyöräilyasua ja tarkentaakin tarkoittavansa Rukka merkkistä, eikö?

Oisko raha vaikkapa syynä tuontiin ja kun kerran on menossa paikanpäälle, miksei ostaisi samalla jos edukkaasti saa??

Itse en osaa sanoa Nykin alueen kaupoista tai hintatasosta mitään muuta kuin sen, ettei Rukkaa saa halvalla mistään (ja itse ajelenkin MP-Asun puvussa pidemmät siirtymät).

Back