Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Ollut Kenda Challanger ja nyt on Kenda Kruz. Molemmilla tultu yli 15 000 km jos rengaspaineet on noin 3.2-3.5 kg (oisko challangeri ollut noin 20-25 000 km ku meni vaihtoon)
Välillä kaks päällä ja välillä ihan itekseen. Hyvin on kestänyt mukana kaupunki kruisailuista aina 140 km/h asti
Kokona miulla on 130/90/16 ja pyöränä ihan tehoton ruosteruoska.
Minulla on edes ja takana just nuo samat, K671 Cruiserit. En tietysti pysty vertaamaan muihin renkaisiin samassa pyörässä, mutta sanotaanko, että itse olen tyytyväinen hinta/laatu-suhteeseen. Nyt ajettu renkailla vasta n. 3000 km kevyttä kaupunki ja mutkatie cruisailua. Pyöränä kevyt 197 kg CB450SC.