Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se tyhmyyttä ole. Vanhempi < 2005 GT on täysin eri pyörä, kuin uudempi. Se vanhempi on lähinnä K 1200 RS facelift.No joo.
Tyhmyyttäni laitoin vuosimallin kysymykseen .Toki olisin kiitollinen , jos kertoisitte kokemuksianne bemareista yleensä ( esim. millainen ajaa kaks päällä, kaupunkiajossa ym.)
![]()
Komppaan J@ck:ia,huoleton peli ja mainio ajettavuus niin yksin,kuin kaksin,kestää hyvin kuormaakin.Olen vaihtamassa customini bemariin ja haluaisin tietoa kyseisen mallin kestävyydestä (ajettu 70 000 km), kulutuksesta, ajettavuudesta, muiden kokemuksista ja yleensä plussat ja miinukset K1200GT vm.2008.
voiko pärrää muuten ajaa kuin käyttämällä vastaohjausta???Tuota tuota.... te pemaristit valitatte customistille rakkineen painosta , joka jää reilusti alle 300 kilon....joku huokaili vieläpä sitä että joutuupi jopa vastaohjausta käyttämään...kaikki on suhteellista, mutta eiköhän noita malmikasoja ole saanut aiemminkin käännetyksi...ts. olen siis hankkimassa kevaria....
Mä luulen kyllä ettei keulakulmalla ja akselivälillä ole hirveesti vaikutusta mutkiin taittumisella...ainakaan pienillä eroilla, mitä nyt pyörissä on lukuunottaamatta kustomeita.Monissa bemarin malleissa (poislukien ainakin S1000RR) tuo pitkä akseliväli ja loivahko keulakulma tehnee sen, että niitä joutuu ihan oikeasti käskemään mutkiin.