Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pienillä, alle 40 nopeuksilla nypyttää. Ajelu kaupungilla, jonossa jne. on vähintäänkin epämiellyttävää. Sellasta kytkimen kanssa leikkimistä..Toisella sivulla näin, että J@ckilla on K -sarjalainen. Nypyttääkö nekin?
Monesti uudet pyörä käy alhaalta laihalla, ja laiha seos voi aiheuttaa nykimistä. Joten PC voi korjata nykimisongelman.Mie en tiijä mut siks kysyn et vaikuttaako pc asentaminen todella nykimiseen hitaassa 1 vaihde silmässä ajossa?
Ajattelin että onko kyseinen ongelma perustavaa laatua lähtöisin ecusta ja näin olen skeptinen commanderin tuomasta hyödystä alarekisterissä.
Mietin vain että asennetaanko ja säädetäänkö commander huijaamaan ecua yleensä vain suuremman huipputehon saavuttamiseksi korkeilla kierroksi?
Commanderilla saadaan K12S:n nypytys häviämään hitaassa ajossa. Kuten Nitrous sanoi, vakiona on säädetty alakierroksilla liian laihalle.Joo laihalla mutta alhaalla ylhäällä vai keskirekisterissä vai mitataanko päästöt liki tyhjäkäynnillä?
Pidän kuitenkin 164hp ja 142Nm takarenkaalta hyvinä arvoina vakioon verrattuna. Jos oletetaan tehohäviöksi kampiakselilta takarenkaalle 13% (jota ketjuvetomiehet usein käyttävät), niin näin laskien saadaan kampiakselitehoksi 185hp ja 160Nm.Edit: ei se nyt kuitenkaan taida K1300S:ää selvästi voittaa, olen nähnyt erilaisia käppyröitä tästä vanhasta aika paljon. Jos K1300S:n laitetaan PC, niin....
Alkuperäinen vaimennin lähti heti uutena ja tilalle tuli Remuksen hyväksytty malli katteineen. Orkkisputsarit vaihtuu nyt K & N suodattimiin ja ihmeempää ei olekaan mielessä.kertonet myös, mitä päätit tehdä muille hengityselimille. Putsari, katti ja änkkäri, mäkeen? Mulla meni.