• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kohtuu rankkaa Espanjan poliisilta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Perkele
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
GoSpel !!
033102beer_1_prv.gif
bowdown.gif
smile_org.gif

Ihana tuota oli katsella. Kerranki rikollinen sai runtua oikee tosissaan.

Ja niille ketkä itkee että "mitä jos käy näin" -->
Niitä syyttömiä tuomitaan jo nyt pitkiin vankeusrangaistuksiin ja jopa kuolemantuomioihin, joten periaatteessa sellaisen "lapsuksen" tapahtuessa ei muutu juuri mikään muu kuin että saa terroristit vähä varoitusta. Enkä ny oikeen usko että rupeisivat torppaamaan ajoneuvoa tietämättä tarkkaan mikä ajoneuvo on kyseessä.

Tollasella kädellä niitä kunnon rikollisia pitäiski kohdella... voisivat harkita kahteen kertaan että rupeevatko uusimaan rikoksiaan. Niin kauan ku rikollisilla on enemmä oikeuksia ku omaisuuttaan puolustavalla, niin tällanen video saa sydämen sykkimään onnesta.

kaboom.gif
kaboom.gif
kaboom.gif
kaboom.gif
Rikollisille!!
kaboom.gif
kaboom.gif

PrivateeR Juuri näin . En tiedä "Pelkäsikö" hra 1150 jotain, vai tuliko vanha ihminen järkiinsä, vai poistiko ylläpito muuten hänen rikollisuutta/rikollisia puolustavat kommenttinsa, no anyway suurin osa kansan syvistä riveistä on kuitenkin sitä mieltä, että rikollisen oikeudet verrattuna uhrin oikeuksiin on Suomessa tänäpäivänä TÄYSIN päälaellaan.
sad_orig.gif

Rikollisille kustannetaan meidän veronmaksajien varoilla kalliit asianajajat, kun rikoksen uhri joutuu lähes poikkeuksetta olemaan TÄYSIN omillaan . On todellakin ILO nähdä että Demokraattisessa sivistysvaltiossa nimeltä España Poliisi oikeasti tekee jotain konkreettista, että saadaan noita "Kamapäitä" edes johonkin ruotuun . Mitä enenmmän tuota YouTube pätkää katsoo, sitä parempi mieli tulee, koska todella upeasti, nopeasti ja SIVULLISIA vaarantamatta napattiin yksi kaheli pois tavallisten ihmisten joukosta. Kiitos ja Anteeksi .
cool.gif

Saattanetpa Staga olla varsin oikeassa . Mulle ei ainakaan aukea ? Varsinkin kun ruvetaan aukoon päätä asioista, joista ei pitäisi edes leikkiä laskea, saatikka sitten soittaan poskea asioista joista ei tiedä hölökäsen pölläystä. Itelläni on kuitenkin kokemuksia Espanjasta n. 30 vuoden ajalta ja olen ilolla saanut seurata, kuinka demokratia, ihmisten turvallisuus jne. jne . on lisääntynyt ko. maassa mahtavasti vuosien saatossa. Siellä on ihmisillä melko hyvä olla nykyään, kun esim. Suomessa suunta valitettavasti ollut laskujohteinen useita vuosia.
idea3.gif

Mutta juuri tuo mistä täsä keskusteltu, pitäisi ottaa tosissaan kansainvälisen rikollisuuden, narkkareiden ja muiden kaheleiden lisääntyessä kokoajan ottaa tapetille, eli pois turha hyysäys "Syrjäytymisistä" ja muista sos. tanttojen ihme termeistä . Ja Kriminaaleille / Huumehörhöille ja Varsinkin seksuaalirikollisille kunnon rangaistukset, AINA kun aiheutetaan vaaraa / vahinkoa sivullisille, varsinkin Naisille, Lapsille, Vanhuksille jne.
062802jumpie_prv.gif

Että sitä pohjalta .

cool.gif

Huurorintajusta mulla ei oo mitään käsitystä, mutta kyllä toi raikulin puhe saa ritarinvaistoni heräämään.

Mulle ei kannata tulla selvittämään mitään olosuhteista johtuvaa syrjäytymistä, koska ihmisen luonne on suht sama ulkoisista tekijöistä riippumatta.

Ja ihminen itse päättää teoistaan, eikä ole mikään "ajopuu".

Yleensa kun democraatisessa maassa paasee vasemmisto hallituksessa enemmistoon alkavat rikollisille kultaiset ajat. Poliisi ja armeija (jossa itse vuodesta 86) leimataan heti imperialistien vakivallan kayttovalineiksi ja tokihan naitten kansalaisia sortavien instanssien uhreja pitaa suojella ja auttaa.

Jos joku on seurannut mita meilla tapahtuu ja mihin armeijaa on viime aikoina kaytetty? Sorretaan ja hakataan huviksemme niita jotka huvikseen alkoivat tappaa ulkomailta tulleita. Ollaan me kamalia.

Varmasti kohta lentaa apartheid kortti poytaan.

Nyt tulee Harvinaisen asiallisia kommentteja aiheesta, mistä toDEllakin, pitäisi keskustella enemmän . Ihminen tosiaan itse päättää mitä tekee, ja pitää olla instanssi, joka myös rankaisee lainvastaisista teoista sellaisella kovuudella, mikä kulloinkin rötökseen nähden on kohtuullista . Eli vanha sanonta "Sitä saa mitä tilaa" . Jos joku huumehörhö änkee Pankkiin käsikranaatin kanssa, on todellakin yleisen edun mukaista " Teilata " Hemmo ja niin pian kuin vaan mahollista. Kävi kaverille sitten IHAN miten tahansa .
wink.gif

Yksikin sivullinen ja viaton uhri ON liikaa .

Ja GosPel, näin just asiat etenee . Just vasemmisto pauhaa aina yksilön vapaudesta tehdä mitä lystää, kuitenkin historian saatossa on nähty, että JUURI vasemmistodiktatuurit ovat kaikkein raaimpia mitä maailman historia tuntee, jos nyt vaikka otetaan esimerkiksi Stalinin ajan Neuvostoliitto . Varovaistenkin arvioiden mukaan Kommunismin uhreina kuoli / katosi kymmeniä miljoonia ihmisiä, joka saa jopa Hitlerin hirmuteot näyttämään pieniltä, vaikka myös kansallissosialismissa joukkomurhat olivat käsittämättömän raakoja . Kaikenkarvainen hyysäys pois ja rikoksista kunnon rangaistukset ja kun tilanne päällä, niin aseistautuneet ja viattomia siviilejä uhkaavat kahelit pois "päiviltä" nopeasti . Parempi, että tollanen hörhö kuolee kuten tuossa Alicanten "Teilauksessa", kuin YKSIKÄÄN sivullinen .

Tämä on minun mielipide, ja toki muilla ihmisillä saa olla muitakin mielipiteitä .

ghostface.gif

Varovaistenkin arvioiden mukaan Kommunismin uhreina kuoli / katosi kymmeniä miljoonia ihmisiä, joka saa jopa Hitlerin hirmuteot näyttämään pieniltä, vaikka myös kansallissosialismissa joukkomurhat olivat käsittämättömän raakoja . Kaikenkarvainen hyysäys pois ja rikoksista kunnon rangaistukset ja kun tilanne päällä, niin aseistautuneet ja viattomia siviilejä uhkaavat kahelit pois "päiviltä" nopeasti .
Kyse onkin siitä, kuka valitsee ammuttavat. Kenellä on kostamisen monopoli.

Onko hyvä, että poliisiviranomainen toimii syyttäjänä, tuomarina ja pyövelinä kun katsoo tarkoituksenmukaiseksi.

Vai onko parempi, että itsenäinen poliisi tutkii, itsenänen syyttäjä syyttää, riippumaton tuomioistuin tuomitsee ja täytäntöönpanostakin vastaa edellisistä riippumaton viranomainen.

Jälkimmäinen systeemi on yleisesti käytössä ns. sivistysmaissa. Hitlerin saksassa ja Neuvostoliitossa oli toinen systeemi. Suomesta ollaan kovaa kyytiä tekemässä banaanitasavaltaa, mutta toivottavasti täällä pystytään säilyttämään edes länsimainen oikeusjärjestelmä.

Mielestäni rangaistustasoa tulee tarkastella edellisestä kysymyksestä erillisenä. Minustakin tuntuu suomalainen taso vähän kevyeltä, mutta toisaalta vankiluvun kasvattamiseenkaan ei ole halukkuutta. Rahakysymys.

Toivon, että ei palata aikaisempiin fleimauksiin. Ne olivat asiattomia puolin ja toisin. Siksi poistinkin omat lisäykseni. Minulta vaan aina ja joka kerta palaa käämi välittömästi, kun luulen näkeväni palavia ristejä tai lynkkausporukan liikeellä. Kielenkäyttö on sitten sen mukaista.

ps. Olemme saman ikäisiä ja Hömpstad on napattu kotimaisesta kirjallisuudesta.

Varovaistenkin arvioiden mukaan Kommunismin uhreina kuoli / katosi kymmeniä miljoonia ihmisiä, joka saa jopa Hitlerin hirmuteot näyttämään pieniltä, vaikka myös kansallissosialismissa joukkomurhat olivat käsittämättömän raakoja . Kaikenkarvainen hyysäys pois ja rikoksista kunnon rangaistukset ja kun tilanne päällä, niin aseistautuneet ja viattomia siviilejä uhkaavat kahelit pois "päiviltä" nopeasti .
Kyse onkin siitä, kuka valitsee ammuttavat. Kenellä on kostamisen monopoli.

Onko hyvä, että poliisiviranomainen toimii syyttäjänä, tuomarina ja pyövelinä kun katsoo tarkoituksenmukaiseksi.

Vai onko parempi, että itsenäinen poliisi tutkii, itsenänen syyttäjä syyttää, riippumaton tuomioistuin tuomitsee ja täytäntöönpanostakin vastaa edellisistä riippumaton viranomainen.

Jälkimmäinen systeemi on yleisesti käytössä ns. sivistysmaissa. Hitlerin saksassa ja Neuvostoliitossa oli toinen systeemi. Suomesta ollaan kovaa kyytiä tekemässä banaanitasavaltaa, mutta toivottavasti täällä pystytään säilyttämään edes länsimainen oikeusjärjestelmä.

Mielestäni rangaistustasoa tulee tarkastella edellisestä kysymyksestä erillisenä. Minustakin tuntuu suomalainen taso vähän kevyeltä, mutta toisaalta vankiluvun kasvattamiseenkaan ei ole halukkuutta. Rahakysymys.

Toivon, että ei palata aikaisempiin fleimauksiin. Ne olivat asiattomia puolin ja toisin. Siksi poistinkin omat lisäykseni. Minulta vaan aina ja joka kerta palaa käämi välittömästi, kun luulen näkeväni palavia ristejä tai lynkkausporukan liikeellä. Kielenkäyttö on sitten sen mukaista.

ps. Olemme saman ikäisiä ja Hömpstad on napattu kotimaisesta kirjallisuudesta.
Odotinkin, että JOS olet vanha ja "viisas" ihminen, niinkuin tästä kommentista nyt tuntuisi asianlaita olevan tulet esiin vielä asian tiimoilta. Ja hyvä niin, koska mulla kans palaa käämi välillä, mikä lienee inhimillistä ? Mulla vaan palaa käämi just sen takii, että täällä viranomaisten kädet on sidottu AIVAN liiaksi, ja Klobalisaation myötä meidän rikollisuutemme alkaa oleen kyllä ihan kansainvälistä tasoa .
smile_org.gif

Siksi MINÄ pidän oikeutettuna, että esim. ko. tapuksessa käsikranaattia hallussaan pitävä ja viattomia ihmishenkiä todennetusti uhannut / Panttivankeja ottanut "Hörhö" poistetaan siististi ja nopeasti, ennenkuin joku oikeasti sivullinen kärsii .
cool.gif

Eli se siitä, kyllä myönnän, että itsekkin "Syyllistyin" ylilyönteihin käymässämme sananvaihdossa, koska mulla on munaa myöntää se ja niin näköjään sinullakin . HYVÄ !
bowdown.gif

Rauha maassa ja hyvä tahto ihmisten kesken, myös meidä hiukan vanhempien, MUTTA myös kokeneempien . Eiks NI ?
smile_org.gif
smile_org.gif

Back