• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kohtalotoverit, en mahdu enää nahkapukuuni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vihree
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
WTF!!!!!!!!!!!!

033102ass_1_prv.gif
Läskit kunniaan  
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Totesin tässä taannoin että en enää mahdu hankkimaani nahkapukuun  
omg.gif

Ja juuri kun ratakärpänen on muutama vuosi sitten puraissut palan niin homma menee reisille  
withstupid.gif

Harrastukset näemmä taasen vaatii uhrauksia ja koittaa kovat ajat ropan rasvatasapainon tyydyttämisen suhteen
bawling.gif

Olen itsekin huomannut että nahka-asut tuppaa järjestään kutistumaan talven aikana...  
wink.gif

Sittemmin olen päättänyt parantaa elintapojani ja sillä on joku kosminen yhteys tuohon pukujen kutistumiseen, koska enää ei ole ollut ongelmia niiden kanssa.  
thumbs-up.gif

No höh! Tuohon on simppeli lääke; lopettaa syömisen pariksi viikoksi, niin taas mahtuu!
biggrin.gif

Näyttäisi olevan sellaiset 3 tuumaa vajaat housut ja vasta syksyllä
ostin. Auttaisko kuluttajamies tässäkin?

Vuonna 1991 hankittun Sinisalon lahje on vielä hyvin sopiva - käteen. Kuluttajamiäs iskeny siihenkin?

varusteiden valmistajien salaliitto! niillä on joku systeemi kehiteltynä tuohon kutistumiseen. ne kutistuu, jos ei oo käyttöä. näin saadaan myytyä uusia tuotteita.
baaa.gif

Onnex ostin silloin parikymmentä vuotta sitten tarpeeksi ison Sinisalon puvun. Nyt alkaa olla jo sopiva istuvuus.
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Entäs sitten, kun ostin isoimman mallin mitä kaupasta löytyi ja jos se jää pieneksi. Mitä minä sitten teen?
tounge.gif

Itselle kävi viime keväänä päinvastoin. Ei ole halpaa sekään. Valitsin helpon, mutta kalliin tien; ostin pienemmät kamppeet.

Kyllä täälläkin on alkoi loppukesästä nahkatakki kiristään joten nyt oon talven aikana tiputtanu -10kg niin johan mahtuu taas.

Nythän tässä on vielä hieman yli 3-4kk(milloin kukin nyt sen ajamisen aloittaa) aikaa kiristellä se kroppa semmoseen kuntoon, että puku mahtuu päälle. Ruokavalio myös kuntoon ja turhat herkut pois ja 6-7 pientä ateriaa päivässä. hiilihydraatit aamulla ja päivällä ja rasvat illalla. hiilaria ei enää klo 18 jälkeen.

Tämä yhdistettynä sopivaan liikuntaan punttijen nosto, lenkkeily yms. harrastukset. Niin varmana on joka äijä/nainen tikissä kun ajokausi alkaa.

062802moto_prv.gif
odotellessa kovaa treeniä!
buttrock.gif

Hyvinvointi on vaarallista, se kertyy tuohon vyötärölle.

Paras vaihtaa kalliimpaan pyörään niin ei ole varaa syödä niin hyvin!

Back