• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koettua Tuusmotors tarinaa..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ois kyllä reilu meininki, jos tohon suuntaan saatas homma vietyä. Pyörän ostossakin, jos saa myyjän piestyä sairaalakuntoon, ni sopis siinä sitten vaikka 20 % alennuksesta ja päinvastoin. Homma lisäis kansanterveyttä, kun olis pakko ruveta jokaisen harrastaa punttia, ku muuten ei uskalla mennä enää kauppaan ostaa maitoa.

Tinkiminen saisi uusia piirteitä ja tylsäänkin työympäristöön tulisi mukavaa vaihtelua.

Palkankorotuksiakin rupeis tiheeseen tippumaan, ku työnjohtajia kävis jokainen vuorollaan vetämässä dunkkuun, kyllä senkin kunnon on jossain vaiheessa pakko loppua.

Tässä vaan kävis äkkiä, niin että valtio tarttis uuden valtakunnansovittelijan. Nykyinen kun ei taitas voittaa ees kärpästä neuvotteluissa, paitti jos kompastuu sen päälle.

Olen ostanut ainoastaan osia ja varusteita ja sillä puolella homma toiminut normaalisti ja kaikinpuolin hyvin. Etenkin vähän harvinaisempia Suzuki-osia on usein ollut hyllyssä, mikä kyllä nostaa huoltofiiliksiä kun saa palikat heti kiinni ja ajoon.

Noi päälletulemiset varmaan kohtuu harvinaisia autokaupoissa tai motokaupoissa ja henk. koht. tuo oli eka kerta, ku joku rupee takissa roikkumaan. Oikeestaan tollasessa tilanteessa eniten vituttaa se, että rupee ajattelee liikaa "jos mä nyt tota kolkkaan niin pitää kolkata lujaa tai tulee vaan ittelle turpiin.." ja sitte asiaa käydään rosiksessa läpi ja pahimmillaan joutuun itse pahimmaksi pahantekijäksi.

Kai se olis helppoa hillua vaan mielensä mukaan ja potkia muita persuuksille jos vähät välittäs mahd. lakitupajutuista. Elämäntapa sekin..

Toki itselläkin raja kulkee siinä, että jos sattuu niin satutan takas.. tuossa ei sattunu muuta kuin itsetunnon päälle korkeintaan ja vitutus kaupanpäälle.

No, tuosta viisaantuneena en yleensä sovi mitään takuina puheina vaan periaatteella "kun takavalot poistuu niin takuu raukee" jos ei mitään paperilla.

Laitoinpa tän, vaikkakin jo hieman vanhan jutun esille ihan kokemuksena vaan, kun huomasin, että täällä tämmöinen osiokin on.. ja vilahti tuo Tuusmotors tuolla polleissa aika positiivisena (joka hieman ihmetytti), tilanne on tietty nykytilanne jne.

No, näitä ihmeellisyyksiä tulee joskus vastaan.

ps. niin tuo rikosilmoitus aiheesta kävi kyllä mielessä mutta.. aattelin jättää episodin mielummin muhimaan
smile_org.gif

Pakko kysyä että miksi ihmeessä ap kirjoittaa vasta nyt jostain 2000-luvun alkupäässä sattuneesta tapahtumasta
confused_orig.gif

Ko yrityksen omistajat sekä suurin osa henkilökuntaa ei ole enää samaa kuin silloin !!!

Ei voi muuta kun ihmetellä miten tämä liittyy mitenkään nykypäivään ?

Jos olet saanut pukinmäen mc donaldsista 10v sitten kokiksen ilman jäitä (vaikka pyysit jäillä) niin kirjoitteletko vielä tänä päivänäkin nettipalstoilla paskasta palvelusta ?
eek.gif

En minäkään ymmärrä aloittajan pointtia. Onneksi joku muu sohaisi ensin, ettei tarvinnut olla syyttävänä sormena. Toiset eivät saa missään ikinä haluamaansa palvelua ja sosiaalisilla tyypeillä ei taas ole yleensä missään ongelmia palvelun kanssa.

200 ihmistä tervehtii 200:lla erilaisella tavalla.

Alkaa tässä lukijasta tuntua , että kun hauis kasvaa niin sitä kudosta vastaava määrä kudosta poistuisi sieltä ylempää...

Väkivallalla tai koolla retostelu on turhaa. Luoja antaa toisille ylös ja toisille alas...ja kolmansille sinne taskuun paksun pätäkkätupon. Aina tulee isompi, vahvempi, osaavampi, nopeampi, taitavampi... Se on vaan ajan kysymys.

Kiira ainakin tietää määräajat noille rikosten vanhentumisajoille. Eiköhän tuosta vielä saisi asianomistajajutun jotenkin väännettyä?
tounge.gif

Prätkäliikkeet on kieltämättä joskus kummallisia. Taitavat niissä työskentelevät olla itsekkin alan harrastajia tai ammattilaisia. Ja sopuisat motoristithan saa täälläkin riidan pystyyn mistä tahansa aiheesta.

Ao kaupassa olen käynyt vaan koeajamassa niiden pyöriä viime vuonna. Kauppaa ei tullut, mutta kaupankäynti oli todella asiallista. Joskus voi tullakin kauppa jos sopiva mopo on myynnissä.

Tuntuu että olen vissiin oppinut asioimaan mopoliikkeissä, kun nykyään ei ongelmia ole. Tai sitten noi Heinolla ja Nymanilla vaan tuntee mut.

Ikinä en ole liikkeestä pyörää ostanut vaikka parikymmentä olen omistanut, ois kyllä kiva vähän painia huoltomiesten kanssa, mutta kun en itseni kanssa viitti painia.
En tota softailia antaisikaan kenenkään muiden ruuvattavaksi.

Muutama vuosi sitten menin ko. putiikkiin ostaakseni renkaat Kawaan, kun he äkkäsivät, että kyseessä on Saksantuonti, vastaus oli tylysti "meillä ei ole aikaa korjailla Saksasta raahattuja p..koja" joten se siitä. Ovat ilmeisesti kaikki siellä joutuneet palveluammattiin.
033102ass_1_prv.gif

mää ainaskin tykkäisin tommosesta toiminnasta mopo kaupoissa.
jos tulee ongelma tilanne ni pistetään trikoot päälle ja mennään ulos painimaan. ja hävinnyt pitää suunsa kii ja hoitaa hommat kuntoon
tounge.gif
Aika karua katottavaa olisi kun joillakin olisi kuitenkin vaan nahkaset kalukukkarot ja toisilla olis ajopuku päällä ettei tule naarmuja.
Tuomarille huomioliivit?

tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
Aivan naurettavaa palautetta ja tuhinaa TAPSU .

Ketäs luulit tämän avautumisen hyödyttävän tai edes opastavan millään lailla. Tästä tarinassa ei ollut mitään muuta " punaista lankaa " kun meinasit saada dunkkuun melkein

KYMMENEN vuotta sitten !!!!

Kyseiseltä yhtiöltä voisi kysyä edes kuinka monta työntekiää siellä on enään jäljellä noilta ajoilta

033102bebe_1_prv.gif

Yhtiöllä on uudet omistajat ja vanhaa nimi ja paikka.

Olisit rassukka Tapsu kirjottanut vain meinasin saada kuokkaan, niin kohtalon toverisi voisivat avata salaisia arkkujaan omista kokemuksista vaikka öillisiltä nakkikiska reissuiltaan
kaboom.gif

Kerros vielä kiusattiinko sinua koulussa niin voit syyttää että Korson koulu on paskalaitos nyt ja toivottavasti silloinkin.
shaun.gif

Nää on sellaisia juttuja mitkä ei tosiaankaan vanhene; jos firma kerran kusettaa niin odotettavissa on että sama meno jatkuu.

Kaupan purkuun kannattaa ottaa kaverit mukaan, helpottaa kummasti asiointia noissa liikkeissä...
biggrin.gif

Koeajoon on tästä liikkeestä aivan turha kysyä jos olet jotain ostamassa. Pitää kuulemma laittaa nimi tilaussopimukseen niin pääsee ajelemaan ihan tarpeeksi..
BW:stä ei meinaa ulos päästä jos ei jotain pyörää kokeile! Siksipä olenkin kääntynyt itse, sekä taluttanut muutaman kaverin Tuupakan suuntaan!

Minä nyt kyllä kehun TuusMotoria vaikka en siellä ole pyörä kauppoja tehnyt, mutta varaosia ja varusteita olen hankkinut. Ihan hyvä ja asiallinen palvelu on ollut. Jaa mutta pyöräkaupat tein jossain ihan muualla.
cool.gif

Mitä ihmettä? Se nyt on ihan sama kertoi vaikka Alamon taistelusta tai vajaan kymmenen vuoden takaa, pääasia että kertoo!!

Kyllä kukkahatut taas taivastelee ja poru on kova! Ihan niinkuin silloin kun käry käy, sakko napsahtaa ja itketään täällä maailman vääryyttä.

Antakaa nyt ihmisten kertoa tarinoitaan rauhassa ilman, että heti arvostellaan (haukutaan) tarina ja etenkin kertoja. Ei tässä vahinkoa tapahdu, etenkään kun aikaa on jo vierähtänyt niin, että liikekin on saattanut parantaa tapansa ja jos ei ole, olisi korkea aika.

Enemmänkin saisi olla täällä noita kokemuksia eri liikkeistä, miten on kaupanteko sujunut, hyviä sekä huonoja kokemuksia. Se varmasti lois liikkeille paineita olla asiallisia ja parantaa asiakaspalvelua jos kauppatapahtumia tarinoitaisiin esim. täällä orgin foorumeilla. Pitkän päälle toi vois johtaa siihen, että mädät hedelmät poistuisivat markkinoilta.

Koeajoon on tästä liikkeestä aivan turha kysyä jos olet jotain ostamassa. Pitää kuulemma laittaa nimi tilaussopimukseen niin pääsee ajelemaan ihan tarpeeksi..
BW:stä ei meinaa ulos päästä jos ei jotain pyörää kokeile! Siksipä olenkin kääntynyt itse, sekä taluttanut muutaman kaverin Tuupakan suuntaan!
Meillä taas ihan päin vastoin
tounge.gif

Vantaan BW:ssä saa hortoilla puoli päivää myymälässä, eikä kukaan kysy mitään. Kerran sain tarjouksen uudesta prätkästä, kun menin pyytämällä pyytämään. Svh 18370€ ja netto mulle käteiskaupassa 18000€... sinne jäi.

Tuusmotorissa taas (nyt uuden omistajan aikana) ollaan tehty kolme pyöräkauppaa ja muutamat ajokamaostokset, sekä yksi 1000km huolto ja kaikki on pelannut mitä mainioimmin. Kiitokset vaan koko porukalle
sport05.gif

Eilen tuli itsekin haalittua hieman kokemuksia Tuusmotorista, eikä kyllä valittamisen aihetta ollut. Unskin kanssa siis asioin. Tutkiskelin hieman ostomielessäkin erästä käytettyä pyörää, kun herra tuli nykimään hihasta ja laskeskeli sitten tarvittavan välirahan tutkittuaan ensin oman vaihdokkini. Koeajo järjestyi jopa pyytämättä, lisäsi vielä ilmaa renkaisiin ennen lähtöä. Että joskus (nykyään) näinkin päin.

EDIT: Niin, ja vissyäkin tarjosi, sekä pahoitteli, kun ei kokista ollut.
biggrin.gif

Mullakin pelkästään positiivisia kokemuksia.. Monta vuotta sitten kävimme kaverin kanssa katselemassa pyöriä. Myyjä miltei puoliväkisin työnsi kaverilleni koeajoon Kotarin LC4:sen. Sitten kun kaveri nolona myönsi, että hän saa ajaa vain 25 kW asti pyöriä, niin myyjä kysyi, että josko minä koeajaisin tämän pyörän. Tämä tapahtui joskus 04 kesällä.

Tänään aamupäivällä käväisin itse paikanpäällä huoltoasioiden tiimoilta, ja kun siinä vaihtelimme kuulumisia ja turisimme mukavia, huollon puolella paukahtaa nainen ajovarusteista. Nainen kysäisee, että josko varaosatiskillä olisi avattua ketjurasvapurkkia, ettei tarvitsisi suotta ostaa omaa. Hän oli siis tullut oulusta ja unohtanut rasvat kotiin. Varaosamyyjä tarjoutui jopa rasvaamaan hänen ketjunsa.

Eli pelkkää positiivista ja ruusuja TuusMotorille minun kokemuksieni pohjalta.

Niinpa, mutta ja jos jalkovälissä olisi roikkunut munat niin sälli olisi mahdollisesti sanonut " Se on sitten 10 € Kiiittoss ! "  
tounge.gif

Back