• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koetko ajaessasi olevasi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v025ylr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Koetko ajaessasi olevasi... - Egoilua vai ei?

• Kuin ylijumala/tar, kaikkien ihailun kohde?

Ääniä: 1 50,0%
  • Pahennusta aiheuttava häirikkö?

Ääniä: 0 0,0%
  • Neutraali, ei tunnu missään?

• Pelottaa, entä jos joku näkeekin?

Ääniä: 1 50,0%
  • En edes aja ihmisten ilmoilla?

• Ääniä yhteensä
    2
Kyllä olotila on melko neutraalin oloinen.. Mopojahan on nykyään joka toisella...
nixweiss.gif

Itse kai sitä kuvittelee olevansa joku ihailun kohde, mutta tosiasiassa joko katsovat säälien tai nauravat sormella osoitellen.
withstupid.gif

Jumalainen häirikkö kai koska kotilokuskit ajaa kolareita kun vahtaavat mun pyörää eikä edellä ajavaa kotiloa.  
nixweiss.gif
Toisaalta  
crazy.gif
sit taas  
biggrin.gif
biggrin.gif

Itse kai sitä kuvittelee olevansa joku ihailun kohde, mutta tosiasiassa joko katsovat säälien tai nauravat sormella osoitellen.
withstupid.gif
näinpä näin. on se kiva ajella ku kuvittelee et kaikki katsoo vaikka todellisuudessa tuskin kukaan kattoo
biggrin.gif
Se on kaikista piristävää ku pikkupoika joko a) näyttää kädellä että paina kaasua b) peittää käsillään korvansa kun on sellaset äänet tai c) pomppii innosta ja morjestaa
biggrin.gif
noita pikkukersoja on siis oikeesti ainakin täälläpäi aika paljon

Neutraali, ei tunnu missään
biggrin.gif
tai siis tuntuu, mutta mua ei kiinnosta miltä se muista tuntuu, mä nautin ajamisesta, en muiden katseista
cool.gif

Miksi kokisin ajaessani olevani joku muu kuin mitä olen? En koe moottoripyöräilyä mitenkään muutoin kuin parhaana mahdollisena tapana siirtyä paikasta toiseen. On siinä tietysti omat fiilikset, mutta ei ne identiteettiini mitenkään vaikuta. En myöskään koe noita identiteettimuutoksia ajaessani autolla, tai lentokoneessa, saati...no, ehkä junan ravintolavaunussa joskus on ollut havaittavissa pientä sellaista, mitä kukaties tolla kysymykselläsi hait. Silloinkin olen varmaan ollut moottoripyöränäyttelyyn menossa
biggrin.gif

Aika huolestuttavaahan se tosin olisi, jos aina ajaessa moottoripyörällä, muuttuisi, tai kokisi olevansa joku toinen. En ainakaan haluaisi kokea olevani toi naapurin ruma ja lihava täti.
tounge.gif

Neutraali, en välitä lainkaan mitä muut minusta tai pyörästäni ajattelevat. Ajaessani muut kuin tutut tai motoristit ovat kuin savua.

Vaikka ajaisin reippaammin tai splittaan liikenteessä niin teen ne vain itseni vuoksi. Toki välillä voi kiire vaikuttaa jonkin verran ajamiseeni.

MP:llä ajamisesta pitää nauttia, en pyörää ostanut vain kulkuneuvoksi. Vaan olen omistanut itseni(kuten vereni, henkeni yms.) kokonaan moottoripyöräilylle, vaikka pitäähän välillä käydä tuttujakin tapaamassa.

Parhaimmillaan mutkateitä kurvaillessa sitä tuntee olevansa ihan Julia Roberts, Anna Kournikova ja Paula Koivuniemi yhdessä pakkauksessa.  Niin että ei hullumpi harrastus tällaiselle vilkkaammalla mielikuvituksella varustetulle keski-ikäiselle daamille.  
wink.gif

Ylijumala! Missä sanotaan, etteikö jumala voisi olla ällöttävä läski?! (tapolan)Makkarankuoreen ahtautuneena
biggrin.gif

Jonkin sortin häirikkö, näytän ainakin värien puolesta tolta: Animal...ja muutenkin
wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ei missään nimessä, mitään jumalaista...ellei sitä pohjakerrosta lasketa
biggrin.gif
.

Miäs, ristus ja valtava mela!

Sulaa eneriaa, jukurttia vahvempi voima!

Ei tarvi kuvitella, kun on itsekyllä, alkulähde, vihan muna! Es Ist!

Ilman pyörää olisin vain eikekään, amerikaksi (paremminkin ameriyksi) nobody.

Back