• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakivakuskien foorumi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites olisi yksi vähän pitempi kimppakiva, vaikka viikonloppu kotimaassa, Eestissä tms....?

Mukaanlähtijöitä varmasti olisi, mutta kuka hoitaa matkajärjestelyt?
Urakka on melkoinen, jos sen tekee hyvin.
Isommalla porukalla yöpymiset on varattava ja siten aikataulut  suunniteltava etukäteen. Mukaanlähtijöiden olisi sitouduttava lähtöön jo kuukausia ennen. Siinä on järjestäjällä hommaa.

Tunnen Viroa ja olen siellä pienellä 5-pyörän porukalla liikkunutkin. Voin antaa vinkkejä jos joku alkaa järjestämään.

Höh, vielä pari päivää sitten sääennuste lupasi aurinkoista viikonloppua.. Nyt sunnuntaiennuste povaa mustia pilviä ja vesipisaroita
mad.gif

Menee harkintaan tuo sunnuntainen..

(kausikin alkoi mulla vasta tänään, ekat 70km
smile_org.gif
)

062802moto_prv.gif

Mihis asti ois tarkoitus huomenna ajella? Jos tämmönen noviisikin uskaltautuisi mukaan, pääsis reenaamaan tuota ryhmäajoa?
Toki olen aamukuuteen saakka töissä mut siinähän ajellessa toi väsymys mukavasti häviäisi
smile_org.gif

Mihis asti ois tarkoitus huomenna ajella?

Kävimme tänään alustavasti tutkimassa vähän teiden kuntoa,
ja aika hyvältä näytti pikkuteilläkin. Hiekkaa ja vettä oli jonkun verran teillä, mutta rauhallisesti ajaen ei ollut ongelmia.

Vähän lyhyempi, reilusti alle sadan kilometrin, reitti näin alkajaisiksi:
Bemböle-Vitträsk-Vorms-Kylmälä-Veikkola-Evitskogintie-ja takaisin Bemböleen.
Veikkolassa stoppi bensa-asemalla.
Parin kolmen tunnit reissu näin aluksi.

Tulkaa hyvissä ajoin huomenna, että ehditän vähän tarinoida ennen lähtöä.

Startti Bembölen kahvituvalta kello 11.

Toivottavasti porukan ajot sujui hyvin, ilma ainakin oli mahtava!
cool.gif

Itse tosiaan suunnistin Salon kautta Turkuun, jossa pääsi avaamaan ojalaiva kauden samalla reissulla
062802jumpie_prv.gif

Nii ja nähtiin se Turun uusi riippusiltakin
033102bebe_1_prv.gif

Paljon oli pyöriä liikenteessä siellä suunnalla ja tiet hyvässä kunnossa - eikä montaa itikkaa visiirissä
idea3.gif

Toivottavasti seuraavaan kimppakivaan ehdin itsekin jo mukaan....

Kiitokset Jolandalle ja muille osallistujille mukavasta kevätajelusta. Oli ainakin meille sopivan mittainen ja hyvin suunniteltu reissu näin kauden avajaisiksi. Siirtyi Tuulankin uuden pyörän matkamittarissa lukema jo toiselle sataselle.  
062802moto_prv.gif

Kiitos kaikille seurasta tänään.
Meitä taisi olla kaksikymmentäneljä pyörää. Mukava letka näin ensimmäiseksi kerraksi.

Reitti (66km) oli, sääolosuhteista johtuen, laadittu tavallista lyhyemmäksi. Kaunista mutkatietä, vaikka itse sanonkin
smile_org.gif

Hiekkaa oli sen verran reitillä, että ei ollut vaikeaa pysyä nopeusrajoituksissa.
Kiva reissu ja näitä tehdään monta lisää tänä kesänä.

Tässä linkki tämänpäiväisiin kuviin http://picasaweb.google.fi/kimppak....ectlink

Kuulemisiin.

Joku Kimppakivan naiskuskeista kertoi viimekesänä ajaneensa Rengastien ja yöpyneensä jossain mukavassa majoituksessa.
Kukahan mahdoit olla? Kertoisitko uudelleen minkä niminen olis se mainitsemasi kiva yöpymispaikka.

Minä ainaskin ajoin sen, mutta yöpymispaikka oli siskoni purjevene, joten se lienee pois laskuista. Vaikka mukava ravintola-laiva olikin ja hyvä palvelu  
smile_org.gif

Toisaalta siellä Iniössä, joka on mukavasti puolessa matkassa, on esim. tämmönen  paikka, joka on auki kaikille http://www.bodgard.tk/

Tere Jolanda..Tapo vois auttaa sun tuon ylisuuren avattaren kanssa.
Lähetä se kuva mulle..niin teen siitä oikean kokoisen, jota voit käyttää.

Tere Jolanda..Tapo vois auttaa sun tuon ylisuuren avattaren kanssa.
Lähetä se kuva mulle..niin teen siitä oikean kokoisen, jota voit käyttää.

Kiitos Tapo!
Minkähän kuvan laittaisin sinulle?!?
Laittaisinko ihan oman naamani jos vaikka muutkin sitten uskaltaisivat tulla avattaren takaa esiin.
Olishan se paljon mukavampaa kaikille.

Back