Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna ei pysty kykenemään isot bileet ja paljon järjesteltävää niiden eteen heti aamusta.Kyllä tääl ainakin mopo viel liikentees.
Huomenna la. pari mopoo starttaa tos 13-14 välillä vantaa/riihimäki akselilta.
Jos muita halukkaita...niin paikkaa/aikaa vaan kehiin
PS. ei tallota Jolandan varpaille..tuli vaan tää viesti näkysälle näinkin myöhään![]()
Huomenna ei pysty kykenemään isot bileet ja paljon järjesteltävää niiden eteen heti aamusta.
Sunnuntai jos pää ja kroppa kykenee.
Yritän ehtiä paikalleOk, me ajellaan kuiteskin ja jos ketä nyt kiinnostaa, niin
Keimolan Neste (maalle päin) klo 13.00
Mä olen ainaskin siel ja mitään veturia eikä reittiä ole tiedos, mut jos joku haluu tulla kaffittelee tai ajelee...ni sinne![]()
Ps. ei Jolandalle "mitään pahaa", vaan tuli tässä vasta ilmoja katellessa fiilis, et huomen vois ajella..muttei yksin![]()
Ok..Ok, me ajellaan kuiteskin ja jos ketä nyt kiinnostaa, niin
Keimolan Neste (maalle päin) klo 13.00
Mä olen ainaskin siel ja mitään veturia eikä reittiä ole tiedos, mut jos joku haluu tulla kaffittelee tai ajelee...ni sinne![]()
Ps. ei Jolandalle "mitään pahaa", vaan tuli tässä vasta ilmoja katellessa fiilis, et huomen vois ajella..muttei yksin![]()
Niinpä on, mutta täällä mittari näyttää vasta +1. Jospa ilma puoleenpäivään mennessä hieman lämpiäisi, niin täällä viides, tai kuudesOn muuten hieno aamu. Vähän syyhyttäs![]()