• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakivakuskien foorumi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuleeko Tompalla takapenkkiläistä ?
Ei kuulemma tuu etupenkkiläinenkään
omg.gif

Heh heh tietysti ruskea, se vaan oli "piilotettu"
cool.gif
vaan eipä sinnekään olis ehtiny. Paree ku ei lupaile.

Kivat mutkat Sam oli keksiny, kiitokset veturille, alussa oli jopa lämmin , mutta kyllä se kylmää alkaa olla kun aurinko lakkaa häikäisemästä.
sport05.gif

Kiitos Sam. Oli ihanaa vain ajaa takana miettimättä mitään.

Koko matkan aikana en tiennyt missä mentiin,  vaikka pyörittiinkiin Helsingin lähimaisemissa.
Miten oli yleensä mahdollista ajaa parituntia niin lähellä Helsinkiä pääsemättä kartalle. Tajusin yksinjäätyäni vasta Lahdentiellä missä olen.

Mielelläni näkisin kartalla missä meitä pyörittelit.

Loppumatkasta en kyllä muutenkaan nähnyt mitään, tumma visiiri, heikot  valot ja pimeys teki loppumatkasta aika 'pimeen'.
Lopussa oli joku hieno mutkapätkä jonka haluaisin katsoa kartalta.

Kiitos seurasta.

Kiitos matka ja mutka seurasta. Laitan PMänä kuvia ja karttaa. Ei kaikkien tartte tietää mitä me on tehty...
talktohand.gif

Moikka.
Viikonlopun ajoista.
Olen vähän puhki kunnossa. En vielä tiedä pystynkö ajamaan viikonloppuna,  eli kokoon kutsumaan Kimppakivaa sunnuntaiksi.

Jos tokenen niin ilman muuta kutsu käy ajamaan. Seuratkaa tätä foorumia.

Jos tästä nyt alkaa se pelätty ajamaton talvipaussi, niin jotta edes silloin tällöin nähtäisiin, toivoisin että mahdollisimman moni tulisi seuraavaan Kimppakiva By Night tapaamiseen ravintola Michelleen 31.10 lauantaina klo 18. Laittakaa kalenteriin!!
Viimekerralla oli oikein mukava ilta. Sitä mukavampi mitä enemmän porukkaa. Minulle on tärkeää että tulette!!

Sunnuntaille ei luvata sadetta eikä pakkasta!
062802jumpie_prv.gif
itsekkin kaikesta huolimatta ajattelin olla ajokuntoinen 1/2-pv jälkeen.
062802moto_prv.gif

Jos kellään olis kiinnostusta eikä pyörä vielä huilimassa tässä olisi hidas ajatus. Lähtöä esim 13:00 päivettyneenSannan Shell mistä alle 2h ja oltais tosissaan mukavien mutkien jälkeen Bembölen Kahvituvalla. No jos ei kerinnyt mukaan Ruskeasannalle niin sitten Kavituvalta etiäppäin n. 15:30-16:00 ei voi tietää
omg.gif
. Muutamien mukavien mutkien päästä länteenpäin törmäämme Helsingin keskustaan noin 2h myöhemmin.
Tuo kaikki siin minun osaltani vain jos ja kun ilmestyn ensimmäiseen lähtöpisteesee 12:55.
Tuli vaan mieleen mahtaako muilla kimpoilla kuin pannaristolla ja Jolandalla olla enään pyörät ajossa?
nixweiss.gif
Heille voin sanoa että nyt mielessä oleva reitti on paljon mukavampi ja mutkasempi kuin tostaina vedetty tai niin ainakin luulen.
crazy.gif

No koitan kaiken kiireen keskellä vakoilla aiheuttaako sunnuntai liikehdintää.

Kyllä tääl ainakin mopo viel liikentees.
Huomenna la. pari mopoo starttaa tos 13-14 välillä vantaa/riihimäki akselilta.
Jos muita halukkaita...niin paikkaa/aikaa vaan kehiin  
smile_org.gif

PS. ei tallota Jolandan varpaille..tuli vaan tää viesti näkysälle näinkin myöhään  
wink.gif

Kyllä tääl ainakin mopo viel liikentees.
Huomenna la. pari mopoo starttaa tos 13-14 välillä vantaa/riihimäki akselilta.
Jos muita halukkaita...niin paikkaa/aikaa vaan kehiin  :)

PS. ei tallota Jolandan varpaille..tuli vaan tää viesti näkysälle näinkin myöhään  :;):
Huomenna ei pysty kykenemään isot bileet ja paljon järjesteltävää niiden eteen heti aamusta.
Sunnuntai jos pää ja kroppa kykenee.

Ok, me ajellaan kuiteskin ja jos ketä nyt kiinnostaa, niin
Keimolan Neste (maalle päin) klo 13.00
Mä olen ainaskin siel ja mitään veturia eikä reittiä ole tiedos, mut jos joku haluu tulla kaffittelee tai ajelee...ni sinne  
smile_org.gif

Ps. ei Jolandalle "mitään pahaa", vaan tuli tässä vasta ilmoja katellessa fiilis, et huomen vois ajella..muttei yksin  
tounge.gif

Huomenna ei pysty kykenemään isot bileet ja paljon järjesteltävää niiden eteen heti aamusta.
Sunnuntai jos pää ja kroppa kykenee.

Monta krapulaista aamua on kesän aikana jäänyt potematta kun ajohalut ovat olleet kovemmat kuin terassihalut. Tosin ei ole aina ollut helppo päätös olla menemättä.

Haluaisin minäkin ajaa sunnuntaina, mutta nyt ei ole voimia funtsia uutta reittiä.
Samilla olisi hieno reitti valmiina, jos vain saamme hänet mehulinjalle puoleltaöin.

Mä olen ainaskin siel ja mitään veturia eikä reittiä ole tiedos, mut jos joku haluu tulla kaffittelee tai ajelee...ni sinne  
smile_org.gif

Ps. ei Jolandalle "mitään pahaa", vaan tuli tässä vasta ilmoja katellessa fiilis, et huomen vois ajella..muttei yksin  
tounge.gif
Yritän ehtiä paikalle
062802moto_prv.gif

smile_org.gif

tounge.gif
Ok..
062802moto_prv.gif
cool.gif

Mulla on hieman aikatauluongelmia, mutta koitan ilmaantua lähtöpaikalle.

Jos ei klo 13:sta mennessä näy, niin
sad_orig.gif

062802moto_prv.gif

Heips, tarttes saada fokusointi myös tonne pään sisään.
Siis tänään lauantaina 13:00 keimolan Neste (nääs kaistaa).
Kiinnostais kyllä.

Back